Dat lukt ook nog welquote:
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij bedoeld hij dat ie een nieuwe fiets heeft of niet?
Koop je een Jetta, daar kan je een halve band mee vervoerenquote:Op maandag 13 april 2009 14:17 schreef metallicattim het volgende:
haha ik rijd een BMW E30 2 deurs, dus de achterbank kan niet plat
Zoiets is wel de bedoeling jahquote:Op maandag 13 april 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koop je een Jetta, daar kan je een halve band mee vervoeren
quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Vorige keer jammen kwam er een oud vrouwtje zeuren dat we teveel lawaai makenNou we doen de naam in ieder geval eer aan
Of je koopt een aanhanger. Hebben wij ook gedaan, ideaalquote:Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Zoiets is wel de bedoeling jahZodat je maar nog met 2 auto's hoeft te gaan, 1 met de spullen 1 met de band + aanhang.
Mjah geld groeit me helaas niet op de rug en zelfs niet aan onze boom, dus voorlopig maar zo aankloten
OMG wat is metallica zwaar kut gemasterdquote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jaren
[..]
Vanavond om 19:00 op Studio Brussel: "De zwaarste lijst" met alleen maar metal en zo
Volgens mij ging het om de gitaarquote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
Passat!
Yes sirquote:
Maar ik vind de auto per ongeluk cooler... Ik bedoel, ik heb een oude Punto, elke gitaar is cooler dan dat! (Excl. Stagg)quote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de gitaar
quote:Op maandag 13 april 2009 20:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar ik vind de auto per ongeluk cooler...
of een sprinterquote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of je koopt een aanhanger. Hebben wij ook gedaan, ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |