quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:45 schreef ASSpirine het volgende:
Gebruik dan toch de oude layout
Probleem opgelost
Ik hang hier niet dagelijks uitquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:38 schreef nuget het volgende:
neem een abo... dan ben je er van af
En dan nu pas zeuren?![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ik heb pimp abo, hoe klik ik die banners weg dan?
Thanks!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
even naar de opties gaan. (linkje staat bovenaan ergens): http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
En dan onder het kopje "Sponsor opties"
Wat is de belangrijkste add-on dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef 16meter het volgende:
Paupers die Firefox zonder de belangrijkste add-on gebruiken.![]()
Paupers die IE gebruiken.![]()
Dan snap jij de definitie van nerd nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:43 schreef TimKuik het volgende:
Nerds die niet weten dat je die banner uit kan zetten zonder pimp abbo.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Veel plezier!
Ik laat hem lekker aanstaan. Heb er geen last van en je 'steunt Fok!' ermeequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:43 schreef TimKuik het volgende:
Nerds die niet weten dat je die banner uit kan zetten zonder pimp abbo.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Veel plezier!
Als je niet op de advertenties klikt help je Fok er alsnog niet mee hoor...quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:45 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Ik laat hem lekker aanstaan. Heb er geen last van en je 'steunt Fok!' ermee
Ik denk dat deze niet enkel op aantal kliks gaan, maar ook op views.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je niet op de advertenties klikt help je Fok er alsnog niet mee hoor...
Nope, google ads werken met clicks. En de per view advertenties heeft Danny afgeschaft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Ik denk dat deze niet enkel op aantal kliks gaan, maar ook op views.
Not sure tho
Mag je niet zeggen van Danny.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:39 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Wat is de belangrijkste add-on dan?
Ah oké. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nope, google ads werken met clicks. En de per view advertenties heeft Danny afgeschaft.
Komen ook niet, ze kreeg zogenaamd ruzie toen al het geld al lang en breed binnen was en heeft zichzelf verwijderd van Fok! en dus kwam die shoot niet. Net of dit niet opgezet was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
En de tieten van SHE heb ik nog steeds niet gezien
Dat laatste ja, samen met F-i-l-t-e-r-s-e-t-.-G-U-p-d-a-t-e-rquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Wel spellen?
A-d-d-b-l-o-c-k-e-r? A-d-b-l-o-c-k - p-l-u-s?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat laatste ja, samen met F-i-l-t-e-r-s-e-t-.-G-U-p-d-a-t-e-r
Ja maar toen zou ze het toch in eigen beheer doen om niemand teleur te stellen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:00 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Komen ook niet, ze kreeg zogenaamd ruzie toen al het geld al lang en breed binnen was en heeft zichzelf verwijderd van Fok! en dus kwam die shoot niet. Net of dit niet opgezet was.
alleen als je doorgaat voor de permban.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Wel spellen?
A-d-d-b-l-o-c-k-e-r? A-d-b-l-o-c-k - p-l-u-s?
SAME HERE!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
En dan op F5 moeten drukken om een OP normaal te kunnen zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |