abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67923901
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben een jongen van 15 jaar oud,
Ik twijfel nog veel over of ik nou op jongens of meisjes val.
Nu begint de tijd ineens erg te dringen

Er zit een jongen in een ander klaslokaal...
Die vind ik er erg lekker uitzien.

Aan de ene kant denk ik dat ie mij ook wel wat vind maar aan de andere kant niet,

In de pauze, dan staan we gezellig met elkaar te kletsen,
Het gaat over bloemetjes en bijtjes
en dan gaat hij een beetje naar voren bukken (gewoon met kleren aan natuurlijk)
en dan stoot ik zeg maar tegen hem aan...
dan doen we dat ook weer andersom...

Hij maakt ook opmerkingen tegen mij als "vanavond ga ik je batsen", "je lag gewoon op mij te geilen of niet?", ik zei daarop op een beetje lacherige manier "ja".

Hij reageerde niet zoiets van gatsie ofzo...

Toen ik vroeg; "dit is een serieuze vraag: ben je misschien homo" zei hij eerst op een lacherige manier "Ja!", maar even later was het voor mij een twijfel gevalletje,

De pauze daarna ging hij weer bukken etc etc. En toen vroeg ik aan hem "ben je bi" toen zei hij op een lacherige manier "ja".
In de pauze had hij het samen met een andere jongen over een triootje (als grap) samen met nog een meisje en dus die jongen, hijzelf en ik. Of hij echt veel met meisjes heeft kan ik niet goed eruit op maken (ook niet echt via Hyves o.d.)

- ik heb hem een knipoog gegeven en kreeg er 2 op een lacherige manier terug.
- hij kwam dichtbij me staan en begon weer te doen, dat van achteren nemen gewn met kleren aan.
- hij tekende op een of andere manier de penis van hem en die van mij (knap, als die m nog nooit gezien heeft) op een papiertje, wat daar het doel van is, snap ik nog steeds niet.
- toen kwam het; volgens mij had ie mij een beetje door, hij vroeg "ben je verliefd op me?" ik zei "tuurlijk" toen zei hij "serieus" ik zei ja! toen zei hij "wil je geen vriendin dan?" ik zei "nee, ik wil jou!" toen kwam daar eigenlijk verder geen reactie op. en toen was het dus stil.
toen zei hij 'vind je me leuk dan?' ik zei ja. maar ik kon het er niet uitgebreid over hebben want er zaten meerdere in mn klas.
- in de klas keek hij mij aan en ik deed mn tong in en uit, en hij deed dat terug.
hij noemde op een vrij rustig moment een opmerking van: "als ik iemand zou batsen, dan sta jij op 1, ...op2 <naam> op 3.... etc.

Ik wou graag vragen aan jullie; hebben jullie misschien serieuze tips over hoe ik het beste kan doorvragen of hij echt iets met mij zou willen beginnen, terwijl het niet al teveel opvalt.

En kunnen jullie misschien een beetje uit deze tekst halen of hij echt hetero,bi,homo o.d. is?
wat denken jullie hiervan?
zou hij echt iets met mij willen?

Alvast bedankt.
Met gemak gooi het in de afvalbak...
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:47:43 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67923999
Spreek een keer na school af. Ga met hem mee naar huis of hij mee naar jouw huis en als ie je wil, dan merk je dat dan snel genoeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:56:01 #3
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_67924195
Ik val op meisjes, dus van mannensignalen heb ik weinig verstand.
Maar volgens mij zit het wel snor tussen jullie hoor, TS.
Hoeveel aanwijzingen wil je hebben...
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_67924245
Hij is niet verliefd op je, hij wil je gewoon een keer batsen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_67924280
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef drijfhout het volgende:

Hoeveel aanwijzingen wil je hebben...
pi_67924336
pi_67924338
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:47 schreef koemleit het volgende:
"batsen" .
No Guts, No Glory
pi_67924350
quote:
- in de klas keek hij mij aan en ik deed mn tong in en uit, en hij deed dat terug.

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
pi_67924386
Nou thuis afspreken wordt een beetje moeilijk, we wonen ong 20 km van elkaar...

En ik hoef niet perse alleen te batsen, ik wil bijv wel een vaste relatie,
en als ik hem zo hoor ed. lijkt het erop dat ie niet alleen maar wilt batsen, maar daar heeft hij dus nog niet duidelijk iets over gezegd.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:05:23 #10
107521 Furia
snoopy weer
pi_67924398
En jij bent 15? Ga even lekker buitenspelen in plaats van obscene gebaren in de klas maken
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:06:02 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67924411
Knul, je bent vijftien. Veel te jong voor een vaste relatie, temeer je niet eens weet of je nu wel of niet homo bent.
pi_67924471
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
temeer je niet eens weet of je nu wel of niet homo bent.
Als ik zijn verhaal lees, dan twijfelt hij niet eens. In mijn ogen ben je een homo of een bi. Dat is niet verkeerd bedoeld, maar je tekens zeggen alles.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:09:18 #13
236046 NotYou
tigerblood
pi_67924482
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef GFTbak het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben een jongen van 15 jaar oud,
Ik twijfel nog veel over of ik nou op jongens of meisjes val.
Nu begint de tijd ineens erg te dringen

Er zit een jongen in een ander klaslokaal...
Die vind ik er erg lekker uitzien.

Aan de ene kant denk ik dat ie mij ook wel wat vind maar aan de andere kant niet,

In de pauze, dan staan we gezellig met elkaar te kletsen,
Het gaat over bloemetjes en bijtjes

Hij maakt ook opmerkingen tegen mij als "vanavond ga ik je batsen", "je lag gewoon op mij te geilen of niet?", ik zei daarop op een beetje lacherige manier "ja".

Hij reageerde niet zoiets van gatsie ofzo...

Toen ik vroeg; "dit is een serieuze vraag: ben je misschien homo" zei hij eerst op een lacherige manier "Ja!", maar even later was het voor mij een twijfel gevalletje,

De pauze daarna ging hij weer bukken etc etc.
En toen vroeg ik aan hem "ben je bi" toen zei hij op een lacherige manier "ja".
In de pauze had hij het samen met een andere jongen over een triootje (als grap) samen met nog een meisje en dus die jongen, hijzelf en ik. Of hij echt veel met meisjes heeft kan ik niet goed eruit op maken (ook niet echt via Hyves o.d.)

- ik heb hem een knipoog gegeven en kreeg er 2 op een lacherige manier terug.
- hij kwam dichtbij me staan en begon weer te doen, dat van achteren nemen gewn met kleren aan.
- hij tekende op een of andere manier de penis van hem en die van mij (knap, als die m nog nooit gezien heeft) op een papiertje, wat daar het doel van is, snap ik nog steeds niet.
- toen kwam het; volgens mij had ie mij een beetje door, hij vroeg "ben je verliefd op me?" ik zei "tuurlijk" toen zei hij "serieus" ik zei ja! toen zei hij "wil je geen vriendin dan?" ik zei "nee, ik wil jou!" toen kwam daar eigenlijk verder geen reactie op. en toen was het dus stil.
toen zei hij 'vind je me leuk dan?' ik zei ja. maar ik kon het er niet uitgebreid over hebben want er zaten meerdere in mn klas.
hij noemde op een vrij rustig moment een opmerking van: "als ik iemand zou batsen, dan sta jij op 1, ...op2 <naam> op 3.... etc.

Ik wou graag vragen aan jullie; hebben jullie misschien serieuze tips over hoe ik het beste kan doorvragen of hij echt iets met mij zou willen beginnen, terwijl het niet al teveel opvalt.

En kunnen jullie misschien een beetje uit deze tekst halen of hij echt hetero,bi,homo o.d. is?
wat denken jullie hiervan?
zou hij echt iets met mij willen?

Alvast bedankt.
Hihihi, zit zo te horen wel goed hoor meid; als dat geen liefde is..! (met slappe pols)
Zijn jullie toevallig emo/scenekids?
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:10:54 #14
107521 Furia
snoopy weer
pi_67924515
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hihihi, zit zo te horen wel goed hoor meid; als dat geen liefde is..! (met slappe pols)
Zijn jullie toevallig emo/scenekids?

Mallerd
pi_67924528
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:10 schreef Furia het volgende:

[..]

Hij is ook een vent
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:11:39 #16
107521 Furia
snoopy weer
pi_67924536
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Had al aangepast
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:12:35 #17
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_67924554
quote:
Wtf?!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_67924592
-topic
pi_67924603
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:12 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Wtf?!
Das natuurlijk dat batsen waar TS over spreekt
pi_67924618
Is dit echt?
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:16:41 #21
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67924646
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_67924654
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef Hardrebel het volgende:
Is dit echt?
lijkt me wel
dit verzin je niet nl.
pi_67924707
tinuzzz... ik ben er idd inmiddels over uit (dit is een bericht die ik op een paar forums al eerder heb geplaatst)

ik ben bi,

en een vaste relatie wou ik het eigenlijk niet noemen, meer verkering.

gr
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:19:30 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67924712
En de kans bestaat natuurlijk ook dat ie je gruwelijk in de zeik aan het nemen is.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:21:29 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67924748
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
En de kans bestaat natuurlijk ook dat ie je gruwelijk in de zeik aan het nemen is.
Watersports!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')