deze ?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef Kai-Itza het volgende:
Ik snap niet dat jullie het vreemd vinden dat je zulke reacties krijgt in het ONZ forum...
(doet me denken aan een 4chan post waar een vrouw respect eiste, de volgende 20 comments waren of bevatten: Tits or GTFO, als iemand die motivational pic. vindt post hem AUB)
ga in de stront rollen man sukkelquote:Op vrijdag 17 april 2009 05:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ze kunnen een plaatje plakken, knap hoor
doe het zelfquote:
Vertel me eens eerlijk: Wat is jouw grootste angst...waar ben jij bang voor?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Das dan kennelijk zijn hobby, zit volgens mij een luchtje aan
Probeer er niet een al te grote smeerboel van te maken, succes
Inderdaad, A.I.D.S. & tepelklemmen!quote:
quote:This is Powerotics, the oldest and largest BDSM-resource for male masters and female slaves on the Internet. Widely ackowledged as the most reliable and comprehensive D/s information and entertainment source.
Or - as one of our members puts it: "If it is not on Powerotics, it is probably not BDSM".
Inside you will find sections dedicated to bondage, spanking, pony play, the lifestyle and much more.
A 50.000 movies theater, thousands of pictures. a story and novel library, an online torture and horror museum make sure this is also by far the largest BDSM entertainment site.
Nee, Mrs.Selena is volgens mij een 'Male Master' als ik het profiel van de betreffende BDSM-bitch mag geloven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mrs Selena een kerel?![]()
Ja hoor, je hebt gelijk..................en goede ogen
Sletjequote:Op zaterdag 18 april 2009 08:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mrs Selena een kerel?![]()
Ja hoor, je hebt gelijk..................en goede ogen
Anusvocht!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Lol, je begrijpt er niet zoveel van geloof ik
en anders google je maar es wat, vind je vast wel wat info, dat ken niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |