Afgaande op alle reacties in het laatste uur, denk ik inderdaad dat hele volksstammen daar op zitten te wachten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Mrs.Selena het volgende:
BTW voor alle fans ,die we hier ondertussen hebben gekregen
als dit topic is afgelopen ,komen we gewoon met de volgende ,en dan eentje met een vraagstelling,stapje moeilijker dus,maar heb het volste vertrouwen erin dat zelfs de minder opgeleide personen het kunnen volgen![]()
Nou en?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Afgaande op alle reacties in het laatste uur, denk ik inderdaad dat hele volksstammen daar op zitten te wachten...![]()
Er is geen animo voor in ONZ, muts. Probeer het in het Keldertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Mrs.Selena het volgende:
BTW voor alle fans ,die we hier ondertussen hebben gekregen
als dit topic is afgelopen ,komen we gewoon met de volgende ,en dan eentje met een vraagstelling,stapje moeilijker dus,maar heb het volste vertrouwen erin dat zelfs de minder opgeleide personen het kunnen volgen![]()
Spoel je mond, "domme kwartel". Het feit blijft dat ik geen toegang heb tot het Keldertje en je in een subforum post dat Onzin heet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Al lang gedaan domme kwartel, tijden terug al maar reageren ho maar,........En ach hier is het ook wel gezellig
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Sorry "Muts"
Het feit blijft dat ik geen toegang heb tot het Keldertje en je in een subforum post dat Onzin heet..............., uh als je dat onzinnig vind, dan zitten we hier toch goed?
en er komt geen deeltje 2quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:26 schreef miodzio het volgende:
Topic bijna vol, eindelijk dit gedrocht uit myat.
Hoor je het ook es van een ander, ouwe zuurpruimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef Annnet het volgende:
Ah, kom op. Ik geniet hiervan!
Ik help je evenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:26 schreef miodzio het volgende:
Topic bijna vol, eindelijk dit gedrocht uit myat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |