Ja, jij nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Wat is de klacht, heb je er hinder van?
+1quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:35 schreef damsco het volgende:
TS, was je lekker aan het wegkwijlen bij een Audi en loop je nu te zeiken op de eigenaar ervan omdat je het zelf niet kan betalen?
Dat het niet in zijn dagelijkse patroon past waardoor de stemmetjes in zijn hoofd hem weer dwingen op z'n eigen hand te bijten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Wat is de klacht, heb je er hinder van?
zit je nou te hinten naar die epic fail gast die naakt in zijn flat een foto van buiten aan het maken wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef L.no het volgende:
Of dat ze per ongeluk een foto maken waar je onbewust de spiegelbeeld van ziet.
Wat nou +1quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:38 schreef Daantke het volgende:
zodat hun tenen op teh interwebz staan
Bakkesquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:40 schreef B.E.D het volgende:
TS kan niet in de schaduw staan van die audi-eigenaar.
zoals deze gouwe ouwe:quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef L.no het volgende:
Of dat ze per ongeluk een foto maken waar je onbewust de spiegelbeeld van ziet.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou +1
Als ik het geld er voor had zou ik hem niet eens willen kopen, omdat iedereen met geld een audi heeft
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zoals deze gouwe ouwe:
[ afbeelding ]
[..]
zoals deze gouwe ouwe:
[ afbeelding ]
Geen idee over welke foto je het over hebt, maar nu wil ik het wel zien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:38 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
zit je nou te hinten naar die epic fail gast die naakt in zijn flat een foto van buiten aan het maken was?
Alsof dat dure auto's zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou +1
Als ik het geld er voor had zou ik hem niet eens willen kopen, omdat iedereen met geld een audi heeft
die was ook mooi jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:38 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
zit je nou te hinten naar die epic fail gast die naakt in zijn flat een foto van buiten aan het maken was?
[..]
zoals deze gouwe ouwe:
[ afbeelding ]
fab fabquote:
[..]
zoals deze gouwe ouwe:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|