quote:Op maandag 27 april 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iedereen is gek behalve jij.
Tja, ik heb er last van gehad met een hoop mensen, en daardoor ben ik een hoop vrienden kwijtgeraakt, maar direct last van die mensen heb ik niet, en het gaat nu gewoon z'n gangetjequote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt momenteel geen problemen?
Ik heb nooit veel vrienden gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 20:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tja, ik heb er last van gehad met een hoop mensen, en daardoor ben ik een hoop vrienden kwijtgeraakt, maar direct last van die mensen heb ik niet, en het gaat nu gewoon z'n gangetje
Ik heb er toch aardig wat gehad, en ben ze bijna allemaal kwijtgeraaktquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel vrienden gehad.En ik heb ook nooit echt nieuwe vrienden gemaakt.
![]()
Op dit moment heb ik wel problemen. Het lukt mij niet om een goede en leuke baan te vinden. Ik heb nu wel werk maar ik weet dat het daar toch nooit naar mijn zin zal krijgen. Hoe het verder moet weet ik eigenlijk ook niet. Dat is enorm frusterend.
Ik heb veel kennissen vooral vage kennissenquote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er toch aardig wat gehad, en ben ze bijna allemaal kwijtgeraaktNu langzaam weer bezig om dat aan te vullen
Met wie ga jij dan zoal uit? De paar vrienden die ik heb geven er niks om, en alleen gaan =quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb veel kennissen vooral vage kennissen. Ik praat met veel mensen als ik uitga maar echt vrienden zijn het niet.
Soms zou ik dat wel willen. Maar dat kost mij gewoon te veel moeite en energie.
Ik altijd alleen uit. Een heel enkele keer ga ik met andere uit. En met uitgaan bedoel ik eigenlijk naar concerten gaan. Ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten toe. Af en toe een keer party zoals helloween of nineties party maar verder niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met wie ga jij dan zoal uit? De paar vrienden die ik heb geven er niks om, en alleen gaan =
Okeequote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik altijd alleen uit. Een heel enkele keer ga ik met andere uit. En met uitgaan bedoel ik eigenlijk naar concerten gaan. Ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten toe. Af en toe een keer party zoals helloween of nineties party maar verder niet.
Singles is alleen voor singles. Ben je vrijgezel?quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
OkeeIk ben ook maar net 17, dus nog tijd zat
Misschien zometeen de singles of de r&p SC maar eens crashen
quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Singles is alleen voor singles. Ben je vrijgezel?
Herkenbaar, tenminste van dat werk. Een van mijn collega’s is heel erg in zichzelf gekeerd, ik noem het voor het gemak maar even PDD-NOS (want geen obsessies). Het klikt totaal niet, en hij gebruikt veel stopwoordjes. Heeft-ie me in de pauze uit Hyves gegooid...quote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel vrienden gehad.En ik heb ook nooit echt nieuwe vrienden gemaakt.
![]()
Op dit moment heb ik wel problemen. Het lukt mij niet om een goede en leuke baan te vinden. Ik heb nu wel werk maar ik weet dat het daar toch nooit naar mijn zin zal krijgen. Hoe het verder moet weet ik eigenlijk ook niet. Dat is enorm frusterend.
Jaquote:
Sommige mensen daar heb je nu eenmaal geen klik mee. Op zich is dat niet erg en zeker niet als het een collega betreft. Zo lang je er maar mee kan (samen)werken.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Herkenbaar, tenminste van dat werk. Een van mijn collega’s is heel erg in zichzelf gekeerd, ik noem het voor het gemak maar even PDD-NOS (want geen obsessies). Het klikt totaal niet, en hij gebruikt veel stopwoordjes. Heeft-ie me in de pauze uit Hyves gegooid...
Misschien ligt daar inderdaad de flessenhals. Ik werk heel individueel, en daarom vinden ze misschien dat ik er niet echt bij hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen daar heb je nu eenmaal geen klik mee. Op zich is dat niet erg en zeker niet als het een collega betreft. Zo lang je er maar mee kan (samen)werken.
Maar wel een belangrijkequote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond vooral de fantasietest niet leuk.Een verhaaltje verzinnen bij een plaatje. Daar kan ik totaal niks mee.
Ik vind iedereen apart.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Juup© het volgende:
Er zijn mensen die denken dat ik een beetje apart ben [ afbeelding ], en dat klopt ook
Misschien moet je proberen je wat meer op te stellen voor je collega's.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Misschien ligt daar inderdaad de flessenhals. Ik werk heel individueel, en daarom vinden ze misschien dat ik er niet echt bij hoor.
Ja dat klopt. Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar wel een belangrijkeIk ga je niet vertellen waarom, maar relevant is ie zeker.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Juup© het volgende:
Er zijn mensen die denken dat ik een beetje apart ben [ afbeelding ], en dat klopt ook
Wanneer niet?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach wie weet komt SBS6 met een nieuw programma:
"De nieuwe Daniel Tammet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |