SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door swarmahoer op 11-04-2009 12:08:39 ]
Ja ik was ook gewaarschuwd, overal + handschoenen aan, maarja kan niet van mezelf afblijven want ik ben zo lekker dus..quote:
quote:Carbolineum
...
Het wordt populair aangeduid als creosootolie, teerolie en carbo, en foutief ook vaak als carboleum.
...
Bij aanraking kan het brandwonden veroorzaken en onder invloed van zonlicht kunnen pijnlijke fototoxische zwellingen optreden.
...
In Duitsland werd het middel in 1991 verboden, in Nederland in 2001. Ook in België is de verkoop verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door immortalsean op 11-04-2009 12:06:23 ]
Ik denk dat elke Fok!ker daar last van heeftquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ja ik was ook gewaarschuwd, overal + handschoenen aan, maarja kan niet van mezelf afblijven want ik ben zo lekker dus..![]()
uh?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:58 schreef sinadO het volgende:
Of, zoals de Gypsy Kings al zeiden:
Este amor llega asi esta manera
No tiene la culpa
Caballo le ven sabana
Porque muy depreciado,
Por eso no te perdon de llorar
Este amor llega asi esta manera
No tiene la culpa,
Amor de comprementa
Amor del mes pasado
Bebele, bembele, bembele
Carboleum, carboleum
Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi
Carboleum, carboleum
No tiene pardon de dios
Tu eres mi vida, la fortuna del destino
Pero el destino tendressa para dos
Lo mismo yo que ayer
Lo mismo soy yo
No te encuentro a labandon
Es imposible no te encuentro de verdad
Por eso un dia no cuentro si de nada
Lo mismo you que ayer
Yo pienso en ti
Carboleum, carboleum
Carboleum, carboleum
Carboleum, carboleum
Carboleum, carboleum
Is misschien van voor jouw tijd.quote:
Mwah, dat betwijfel ik want blijkbaar wist jij wel wat het deed maar heb ik nog 2 complete handen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Als je niet weet wat carboleum en zon samen doet op de huid is er iets god mis met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |