Niet hier, las ik op menstennisforums.quote:
Duidelijk ziek vond ik niet. Hij leek mij gewoon verkouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simon overigens duidelijk behoorlijk ziek op die baan, snap niet dat ie heeft gespeeld ...
Vind het niet gek als ik eens naar hem kijk. Een Somalier is jaloers op zijn maten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simon overigens duidelijk behoorlijk ziek op die baan, snap niet dat ie heeft gespeeld ...
Andreev een dubbele break voor in de eerste set maar zijn odd blijft hetzelfdequote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
Voorspelling voor morgen: Andreev - Vassallo Arguello wordt een fix.
En toch (misschien wel mede daarom) is het een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
Hanescu en Murray leveren een partij af waar de dames zich voor zouden schamen. 2-2 in de eerste set met vier breaks. Hanescu heeft nog geen punt op zijn eerste service gemaakt en een op zijn tweede service.![]()
Murray doet het iets beter met 7/12 op eerste service, maar is ook 0/5 op tweede
Ah dan ligt hij er de volgende ronde dus uit..quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef kevin_ het volgende:
Safin was weer ouderwets heerlijk aan het knallen
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah dan ligt hij er de volgende ronde dus uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |