Wat deed hij fout dan? Hah sinds wanneer doet hij het goed dan? Grote vraag blijft altijd of hij hier meeleest.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:
Sinds hij ook weet hoe je een webadres aankondigt heb ik niets meer aan te merken op Genee. Geen ander zou VI leuker doen dan hij
Wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ja, dus in dat opzicht...duidelijke taal.
Ik ben nog steeds blij dat Van Hanegem weg is. Dit was namelijk echt wekelijks zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Hij was goed in vorm inderdaad.
Zag van de week bij Sigaarsnor dit oude fragment met Van Hanegem, ook heerlijk:
Vreselijke gast, die Van Hanegem. Nooit grappig gevonden, gewoon een bloedirritante kerel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Hij was goed in vorm inderdaad.
Zag van de week bij Sigaarsnor dit oude fragment met Van Hanegem, ook heerlijk:
Genee heeft zich inderdaad prima ontwikkeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilfred zijn grappen worden steeds beter. Vaak van die smerige steekjes onder water net voordat ze naar een ander onderwerp / filmpje of reclame gaan en die dan gelijk half lachend aankondigen.
Leuk drietal is het geworden.
Mwa hij was ook 10 jaar geleden bij Inside al grappig. Natuurlijk ontwikkeld ook hij zich verder, maar het is nou niet alsof hij pas sinds dit jaar zijn werk goed uitvoert als scherpe, zuigende presentatorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genee heeft zich inderdaad prima ontwikkeldToch is het jammer dat Hansie er niet meer is...dan was er echt sprake geweest van "De grote vier".
Alleen hun werk en voetbal bindt hen, maar verder zijn het totaal verschillende karakters. Ik kan me vooral goed indenken dat Johan het al weer helemaal heeft gehad als ze net 10 km onderweg zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Als Johan en Wilfred samen in een auto zitten schijnen ze dus helemaal niets tegen elkaar te zeggen. Ik geloof dat eigenlijk wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |