Gebroederlijk naast Mart Smeets en Evert zijn Navel?quote:Op maandag 13 april 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
De enige goeie Wilfred Genee is een dode Wilfred Genee.
Haha, altijd lachen met die twee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 05:07 schreef Pacmaniac het volgende:
Genee![]()
Al denk ik persoonlijk dat het niet Genee is die de leiding van VI gaat overnemen na Derksen maar eerder een type Hugo Borst.
Genee is te beschaafd en alleen leuk icm JD
quote:
Pleur toch op johquote:Op maandag 13 april 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stel je even aan zeg.quote:Op maandag 13 april 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand doodwensen omdat je iemand niet mag, vind ik aanstellen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij stelt zich aan omdat jij het niet met hem eens bent?
Slaat toch nergens op om iemand dood te wensenquote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heeft hem toch liever dood of niet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op om iemand dood te wensen
Hij stelt zich aan omdat hij een topic-vergallende kutkneus met een wanstaltig gevoel voor humor is !quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is louter een rollenspel. Ook de zogenaamde woede van Derksen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Het valt me nu pas op dat Wilfred nooit kwaad wordt om een grapje, in tegenstelling tot Johan (zie vanavond). Wilfred heeft een onbeperkte zelfspot!
Gast ik volg Derksen op tv al sinds Sunday United waar hij samen met Genee en Kraay sr met zijn sigaartje acteerde en heb echt bijna alles gezien . Hij heeft veelvuldig toegegeven dat "hij half Nederland moet beledigen om kijkers te binden" en (oa) v Hanegem zn bek maar open doet en heel de meute valt in katzwijmquote:Op maandag 13 april 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Derksen was vanavond echt een beetje geagiteerd.
En jij bent?quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij stelt zich aan omdat hij een topic-vergallende kutkneus met een wanstaltig gevoel voor humor is !
Je vader !quote:
Volwassen reactie ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |