abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:36:02 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67927968
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
beetje flauw argument maar ik neem het je niet kwalijk want je kent de ins and outs niet. Een programma wordt iedere keer gekocht voor een bepaalde duur door een zender. RTL5 kocht de gouden kooi iedere keer voor een bepaalde periode, en op een gegeven moment hebben ze deze periode niet meer verlengd. Dit kwam doordat er in juni het EK was, in juli de Tour de France en in aug de Olympische Spelen, toen wilde ze niet verlengen.

Maar ik denk niet dat je kan spreken dat DGK geflopt is
Dat een andere zender het niet wilde uitzenden was natuurlijk geen probleem toen Talpa en DGK groots gelanceerd werden..... Blijft een makkelijk excuus natuurlijk.
Feit is dat het niet zo gescoord heeft als men hoopte, anders waren een Tour, EK en OS geen probleem geweest, het was immers bij de start van het programma al bekend dat die in de zomer net voordat DGK 2 jaar zou bestaan gehouden zouden worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:36:14 #177
58921 Day
You can fly!
pi_67927976
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.
Dat lijkt me dus juist te gek! Een muiterende groep en de productie die dat dan maar moet zien op te lossen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_67927977
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Achter dat soort programma's, ieder programma eigenlijk, staat een team. En een team functioneert uitsluitend bij "teamwork", gezamenlijk optrekken en je "conformeren aan". Ik vind jou nu niet echt het type dat dat doet. Volgens mij wil jij eerste viool spelen, overal en altijd. Ik vind je hanig en dat gaat meestal slecht samen met "werken in een team" waarbinnen je jezelf moet opofferen aan het hogere doel.

Maar hey, dat is hoe ik naar je kijk en ook redelijk veel van je eigenschappen herken als ik de spiegel, waarin ik twintig jaar geleden keek, tevoorschijn haal.
Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel. Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet erg
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:37:09 #179
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67928010
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zeker weten! Ik ben bunkerfan vanaf het begin! Ik ken dit concept al een tijdje en laat mij 1 ding vooropstellen, ik vind het fantastisch dat Bram en Bart de gok wagen en het doen, echt much respect!
Mooi, wij hebben dr ook zin an

Beequeen, ik kan ook niet wachten hoor. En toch, een maand is kort, daarna weer een zwart gat
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 17:38:45 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_67928057
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef ditisHuub het volgende:

Er is zo weinig bedacht wat rechtstreeks als opdracht van het hokje kwam, in mijn geval maar 1 ding in 1,5 jaar wat ik moest doen! en dat was dat ik Brian mijn excuses moest aanbeiden na die vechtpartij in mrt 2007
Ok, vanaf nu neem ik je echt niet meer serieus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:38:53 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67928066
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Day het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus juist te gek! Een muiterende groep en de productie die dat dan maar moet zien op te lossen.
Maar de productie wil dus niet echt ingrijpen.

Kijk, er hoeft niet gevochten te worden, maar er moet wel wát gebeuren. Leuke gesprekken zou al genoeg zijn.
pi_67928082
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat een andere zender het niet wilde uitzenden was natuurlijk geen probleem toen Talpa en DGK groots gelanceerd werden..... Blijft een makkelijk excuus natuurlijk.
Feit is dat het niet zo gescoord heeft als men hoopte, anders waren een Tour, EK en OS geen probleem geweest, het was immers bij de start van het programma al bekend dat die in de zomer net voordat DGK 2 jaar zou bestaan gehouden zouden worden.
je wilt de discussie ook echt aangaan? Bij de start van het programma was het nog op de eigen zender. Dus de beslissing om door te gaan lag toen bij 1 man. Toen het naar RTL ging werd het een programma wat gewoon aangekocht werd door een zender, de reclame budgetten van de meeste mensen ging op aan die sport evenementen, dus ja, dan is zo een duur programma als de Gouden Kooi ten dode opgeschreven. Waarom denk je dat GTST een zomerstop heeft? Omdat het nog duurder te maken is dan de Gouden Kooi en die soap trekt nog meer kijkers, maar toch is het financieel niet rendabel om GTST in de zomer door te laten gaan. Dat was het voor de kooi ook niet, daarom is het gestopt, en anders moet je de kijkcijfers van de laatste maanden van DGK er nog maar een keer bij pakken,
pi_67928141
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok, vanaf nu neem ik je echt niet meer serieus.
ach, conspiracy theorien genoeg, alleen dan kun je beter bij Nowlife zijn toch? feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht. Maar goed, kan het tot in den treure blijven herhalen, sommige mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen! ik ga er nu van door! lekker het terras op! later all!
pi_67928152
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel.
Ja duh, ben je nu degene die pretendeert een grote kenner en deskundige te zijn of ben je nu iemand die aan de hand loopt van heel veel Talpa medewerkers die het veel beter weten en kunnen. Het schuurt zo af en toe allemaal wat bij je.
quote:
Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet erg
Tja, dat moet ik dan maar van je aannemen, maar alles in mij gaat in de weerstand als ik dit lees.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:42:21 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67928167
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar de productie wil dus niet echt ingrijpen.

Kijk, er hoeft niet gevochten te worden, maar er moet wel wát gebeuren. Leuke gesprekken zou al genoeg zijn.
Ik denk dat er vanzelf wel wat gebeurt: met 8 man op 50m² krijg je vanzelf mensen die elkaar vinden, en dan dus gesprekken, of mensen die elkaar echt niet moeten.... dan krijg je wel andere interactie.

Maar ik ben benieuwd wat de kijkers voor keuzes voor de deelnemers gaan maken..... ik vrees het ergste als je sommige topics leest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:42:32 #186
58921 Day
You can fly!
pi_67928170
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel. Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet erg
I.t.t. tot NMNS, denk ik dat je er juist wél geschikt voor bent. Hoewel ik je in DGK vreselijk irritant vond en je arrogante toontje 9 van de 10 keer niet uit kan staan, vind ik wel dat je niet bang bent om je kop boven het zand uit te steken en nieuwe dingen uit te proberen en dat kunnen ze bij zulke producties wel gebruiken. Het hoeft alleen niet altijd extreem en ranzig!
I am gonna shine
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 17:42:33 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_67928171
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef Marrije het volgende:

Mooi, wij hebben dr ook zin an

Beequeen, ik kan ook niet wachten hoor. En toch, een maand is kort, daarna weer een zwart gat
Ben je gek, als het een succes wordt plakken B&B er gewoon weer een maand aan vast. Komt goed.
― Mark Twain
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:43:26 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67928192
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:41 schreef ditisHuub het volgende:
feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht.
Dat coachen is toch ook sturen? In de richting die gewenst wordt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:45:35 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67928250
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je wilt de discussie ook echt aangaan? Bij de start van het programma was het nog op de eigen zender. Dus de beslissing om door te gaan lag toen bij 1 man. Toen het naar RTL ging werd het een programma wat gewoon aangekocht werd door een zender, de reclame budgetten van de meeste mensen ging op aan die sport evenementen, dus ja, dan is zo een duur programma als de Gouden Kooi ten dode opgeschreven. Waarom denk je dat GTST een zomerstop heeft? Omdat het nog duurder te maken is dan de Gouden Kooi en die soap trekt nog meer kijkers, maar toch is het financieel niet rendabel om GTST in de zomer door te laten gaan. Dat was het voor de kooi ook niet, daarom is het gestopt, en anders moet je de kijkcijfers van de laatste maanden van DGK er nog maar een keer bij pakken,
Ja echt, ik gebruik een rechtstreekse opmerking van jou, zet er nog een knipoog als PI bij, en jij reageert er serieus op..... kom ik nog terug met hoe het begon, en dan begrijp ik het niet??

Ik zit nog maar aan m'n eerste Prosecco
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 17:47:33 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_67928300
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:41 schreef ditisHuub het volgende:

ach, conspiracy theorien genoeg, alleen dan kun je beter bij Nowlife zijn toch? feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht. Maar goed, kan het tot in den treure blijven herhalen, sommige mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen! ik ga er nu van door! lekker het terras op! later all!
Ik zeg maar 1 ding.....het oliebollenakkoord, dan weet jij genoeg toch. Heb nog wel wat filmpjes hoor, maar niet relevant voor dit topic.

Loop maar weer weg.....dat doe ik ook. Terrasje pakken aan de Oude Gracht , hapje en borreltje.
― Mark Twain
pi_67928321
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:42 schreef Day het volgende:

[..]
vind ik wel dat je niet bang bent om je kop boven het zand uit te steken en nieuwe dingen uit te proberen en dat kunnen ze bij zulke producties wel gebruiken. Het hoeft alleen niet altijd extreem en ranzig!
"Nieuwe dingen uit proberen" lijkt mij niet echt gewenst als het over een investering van miljoenen gaat.

Volgens mij wil je zoveel mogelijk zekerheden om een enorme investering weer boven water te tillen en neem je heel gecalculeerde risico's. Maar.....ook dat is zo maar een gedachte van mij...
pi_67928402
Het oliebollenakkoord, kudo's voor degene die de naam bedacht heeft.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67928586
Steams , en dan niet over uiltjes of drinkend wild in het donker, maar over mensen die bij elkaar in een bunker/fort/vesting/hok zitten opgesloten, zonder oliebollen, geweldig
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:58:22 #194
58921 Day
You can fly!
pi_67928590
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"Nieuwe dingen uit proberen" lijkt mij niet echt gewenst als het over een investering van miljoenen gaat.
DGK was toch ook nieuw concept en heeft De Mol, volgens mij, voornamelijk miljoenen gekost. Maar hij heeft de stap gewaagd en wij hebben ons er behoorlijk mee vermaakt, toch? Dat is wat ik ermee bedoelde eigenlijk. Af en toe een frisse en gemotiveerde wind (wat Huub volgens mij wel is) door al die productieteams heen, is niks mis mee. Anders blijf je maar naar hetzelfde kijken.

En tuurlijk klopt je verhaal over zekerheden, investerigngen en risico's wel, maar ik ben een vrouw en denk niet aan geld. Het moet gewoon leuk en vernieuwend zijn.
I am gonna shine
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 18:02:45 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67928715
Weet je wat, ik doe een tvp

Ik denk dat bart en Bram je dankbaar zijn met een hoop gratis reclame van je
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_67928728
Maar jij bent toch ook een believer yvonne .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:04:02 #197
58921 Day
You can fly!
pi_67928739
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
Zijn we er toch met z'n allen ingetrapt!
I am gonna shine
pi_67928767
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef Day het volgende:

[..]
Het moet gewoon leuk en vernieuwend zijn.
Misschien hoeft dat wel helemaal niet. Na 46 jaar vind ik het nog steeds leuk om gewoon op een terras te zitten en om naar mensen te kijken die voorbij komen.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 18:07:06 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67928818
En ik dacht dat het een saaie zaterdagavond zou worden
Silly me
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:07:07 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67928819
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat, ik doe een tvp

Kunnen we Huub dan niet naar het Viva-, Libelle-, Eppo- , FHM- en KIJKforum sturen. Voor eigen parochie preken levert zo weinig extra's op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')