Heb wel interesse in Forza motorsport 2 en Project gotham racing 4. Wat wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:40 schreef SilverBolt het volgende:
Forza motorsport 2
Super smash brothers brawl
Super paper mario
Resident evil umbrella chronicles
Project gotham racing 4
metal gear solid 3 snake eater
metal gear solid 4
super mario galaxy
ligt er maar net aan wat je ervoor wil hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:05 schreef chratnox het volgende:
Ik heb nog een strategy guide van Final Fantasy VII liggen. Interesse?
Geef maar een gil. Past gewoon door de brievenbusquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:38 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je ervoor wil hebben
5 euro incl. verzendenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geef maar een gil. Past gewoon door de brievenbus
12,50 incl. verzenden voor beide ?quote:
sorry geen interesse in bovenstaande guides, toch bedanktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb nog strategy guide's van Legend of Zelda: Twilight Princess, FFX en FFX-2 voor je, allen in goede staat.
zal niet zwaarder dan 3 kilo zijn wel? dus is dan maximaal 2,64 aan verzendkostenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef yeahmen het volgende:
[..]
incl.? je weet wat de verzendkosten zijn?
No way xD 13 excl.
je hebt PMquote:Op zondag 17 mei 2009 19:45 schreef Nosh het volgende:
Moet even zoeken voor je, maar heb er geloof ik één van GTA: San Andreas en Zelda; The Wind Waker..
hehe nee sorryquote:
Wat zou je voor de Oblivion Guide willen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Banzaiaap het volgende:
GTA IV, Oblivion, World of Warcraft, Halo 2. Heb ik allemaal nog.
Zeg maar wat je ervoor wil geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Wat zou je voor de Oblivion Guide willen?
Nee helaasquote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zelda OoT of MM heb ik nog liggen. Eén van die 2 iig.Interesse?
die heb ik alquote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Heb Final Fantasy 8 Guide nog als nieuw, 10 euri excl. verzending?
wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik heb nog een metriod guide.
moet alleen even kijken als ik thuis ben welke metriod en voor welk console hehe.
edit: even voor je nagekeken het is de strategy guide voor metriod prime (gamecube dus)
is ie van Brady?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
noem eens een prijs?
geen idee wat het waard is hehe
tnx hij is binnenquote:
bedankt voor het aanbod, maar geen interessequote:
een pdf-je staat niet zo mooi in de kast hoor en mist het nodige artworkquote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef vosss het volgende:
Die zijn toch gewoon allemaal via de bekende weg als pdf te downloaden?
7,50 incl. verzenden voor de GTA San Andreas guide?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Ipho het volgende:
heb halo 3 en gta san andreas pm me maar als je intresse hebt?!
heb het spel (nog) niet, maar wat zou je er voor willen hebben?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:52 schreef Pangafile het volgende:
Heb hier de God of War 3 strategy guide van Bradygames.
Tientje inc?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
heb het spel (nog) niet, maar wat zou je er voor willen hebben?
je hebt een PMquote:
geld is overgemaaktquote:
tnx hij is binnenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:52 schreef Pangafile het volgende:
Heb hier de God of War 3 strategy guide van Bradygames.
sorry niet echt mijn gamesquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Gnomestein het volgende:
Ik heb Strategy Guides van World of Warcraft. Het gaat om de guides van The Burning Crusade en Wrath of the Lich King.
Ik heb ook de Dungeon Companion III.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |