Onzin. Dus ik heb geen eigen wil totdat ik op mezelf woon?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar je ouders. Als je op je zelf woont moet je het zelf uitzoeken.
Ben je volwassen? Nee, dus luisterenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Onzin. Dus ik heb geen eigen wil totdat ik op mezelf woon?
Onvolwassenen dienen zich te onderwerpen aan volwassenen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben je volwassen? Nee, dus luisteren
Wel eigen wil, maar je ouders zijn nog voor je verantwoordelijk.Het kan best zijn dat z eonredelijk zijn en ruzie maken hoort erbij, maar je kan niet alles zelf bepalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Onzin. Dus ik heb geen eigen wil totdat ik op mezelf woon?
Je ouders hebben waarschijnlijk gewoon het beste met je voor hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Onvolwassenen dienen zich te verwerpen aan volwassenen?
Als de PVV de grootste partij is mag jij natuurlijk alles van je ouders.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Bulletslut het volgende:
Geen vrijheid! Weer een reden op PVV te stemmen!
Klacht: Ouders moeten zich meer met zichzelf bemoeien.
Ik vraag me af welke oen deze wet er doorheen gejaagd heeft..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wel eigen wil, maar je ouders zijn nog voor je verantwoordelijk.Het kan best zijn dat z eonredelijk zijn en ruzie maken hoort erbij, maar je kan niet alles zelf bepalen
Hihi, lief puberaal gedragquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Bulletslut het volgende:
Partij van vrijheid toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Lort het volgende:
[..]
Als de PVV de grootste partij is mag jij natuurlijk alles van je ouders.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke oen deze wet er doorheen gejaagd heeft..
Het slaat volkomen nergens op.
Verwerpen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ach ja, dat dacht ik ook wel eens toen ik 16 was. Maar een ouder moet toch enig gezag kunnen uitoefenen over hun kinderen. En die grens is bij 18 jaar gesteld. Nu is de een natuurlijk wat eerder volwassen dan de ander, dus voor veel 16 jarigen kan dat vervelend zijn, maar je moet ergens een grens stellen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke oen deze wet er doorheen gejaagd heeft..
Het slaat volkomen nergens op.
Een naam is soms misleidend. Een partij die voor de vrijheid is wil wel een boek(de Koran) verbieden. Jij ziet zelf ook wel dat hier iets niet klopt toch?quote:
Ach, het is immers geven en nemen in het leven nietwaar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Vrijheid betekent niet: doen wat JIJ wilt.
Vrij betekent dat je bepaalde rechten hebt. Maar daar horen ook plichten bij.
Als je met mensen moet omgaan geldt dat. In het gezin en net zo in de samenleving.
Als je iets wil zal je moeten laten zien dat je het verdient.
Wil je uitgaan? Maak een afspraak hoe laat je thuiskomt en houd je eraan.
Dan laat je zien dat je verantwoordelijkheid aankan.
Nee, want de koran is zelf een beperking voor vrijheid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef Lort het volgende:
[..]
Een naam is soms misleidend. Een partij die voor de vrijheid is wil wel een boek(de Koran) verbieden. Jij ziet zelf ook wel dat hier iets niet klopt toch?
Waar staat TS voor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS bevestigt weer even alle vooroordelen die er op Fok! over breezers rondgaan
Lief is dat hequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach, wat liev ..... een rebelse puber
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef PeZu het volgende:
post eerst je tieten dan bepaal ik of je gelijk hebt of niet
Vertelquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
De waarheid over christendom opzoeken.. Dat mag ik niet.
Hoezo, de Bijbel ligt toch wel gewoon op je nachtkastje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het inbreken in het archief van het vaticaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
En nu zit je op een forum te janken. Rebels!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik wil ook de koran lezen om te weten wat daar zoal gezegd wordt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoezo, de Bijbel ligt toch wel gewoon op je nachtkastje?
Waar wil je de waarheid anders vandaan halen?
Hier en nu niet meer huilen hoor meiske!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik wil ook de koran lezen om te weten wat daar zoal gezegd wordt.
En dat mag ik niet terwijl ik toch echt 16 ben!
Je weet toch al wat er in de koran staat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat blijkt tenminste uit die opmerkingquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Nee, want de koran is zelf een beperking voor vrijheid.
koran niet aan beginnen, niet doorheen te komen... saai en vervelend boek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hier en nu niet meer huilen hoor meiske!
http://www.gutenberg.org/etext/3434
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |