Niet echt, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij viel ook toch niet op de punt ?
Twee dagen per jaar gaat de pub op slot en mag er ook geen alcohol in de winkels verkocht worden. Hekken in de supermarkt voor het bier en wijn etc...quote:
Ik bedoelde het vooral als stille hint om Tjibbe ff naar beneden te sturen om em op te halen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij viel ook toch niet op de punt ?
wat apartquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Twee dagen per jaar gaat de pub op slot en mag er ook geen alcohol in de winkels verkocht worden. Hekken in de supermarkt voor het bier en wijn etc...
Goede vrijdag en eerste kerstdag...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Twee dagen per jaar gaat de pub op slot en mag er ook geen alcohol in de winkels verkocht worden. Hekken in de supermarkt voor het bier en wijn etc...
Goede vrijdag en eerste kerstdag...
Dat is het meest verkochte product hier denk ik. Dus het mag wel twee dagen. Ik ben alleen niet gelovig, dus ik had nu wel in de kroeg willen zitten, kon het wel gebruiken...quote:
Ten opzichte van waar jij woont is het misschien dichterbij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik kom trouwens al wat dichter in de buurt bij Ierland qua werk. Start over anderhalve week ig voor een jaar bij onze Belgische collega's.
Zal iig formeler wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ten opzichte van waar jij woont is het misschien dichterbij.
Maar voor mij was dat juist verder weg...
Nieuwe baan of promotie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal iig formeler worden. Ben erg benieuwd. Grote uitdaging
.
Dichter bijquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik kom trouwens al wat dichter in de buurt bij Ierland qua werk. Start over anderhalve week ig voor een jaar bij onze Belgische collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |