quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1 dag lekker weer en meneer heeft al een zonnesteek.
vind ik dat even een puick planquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat ik nou net nog even een Heineken open trekken.
Mwah. Simpele liedjes, eenvoudig deuntje. Weinig bijzonderquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toevalliger wijs hier te horen gekregen. Ik vind haar het leuk!
Dat zou dan wel kunnen jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry Roel! met de nodige versnaperingen is het nog best te doen
Zie onderquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1 dag lekker weer en meneer heeft al een zonnesteek.
Marc !quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toevalliger wijs hier te horen gekregen. Ik vind haar het leuk!
tuut tuuut tuuut this is my lifequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Met z'n allen: tuut tuuut tuuut this is my life
Ik heb hem twee keer gehoord nu. Ik vind het wel lekker klinken. Stiekem heeft ze zelf ook wel iets...quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Simpele liedjes, eenvoudig deuntje. Weinig bijzonder.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heeft nog een hoop te leren op bier gebied.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral de spacegeluidjes zijn toch wel stoer hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Die moet terug naar zijn eigen staat.
Alleen op bier gebied ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik wel even van genezenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik wel even van genezen. 1x een fles wijn in bijna 1 slok opgedronken en het effect was wel heftig
. Ik vind het ook gewoon erg ranzig
Alle wijnen ranzig noemenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik wel even van genezen. 1x een fles wijn in bijna 1 slok opgedronken en het effect was wel heftig
. Ik vind het ook gewoon erg ranzig
Ja?! te gek ! leuk voor zequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip op één met Sweet Goodbyes
Tsja, als je 'm maar blijft kapotdraaien
Ik schrijf al regelmatig mee hoor! heb hier al een pallet aan briefjes liggen met allerlei wijnmerkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je moet ook niet aan de Chateau Migraine, Hans
. Volg de adviezen van borisz en ondergetekende als er weer es Wilde Wijn Dagen bij Gall & Gall zijn
.
Nu word je verketterd daar op het groene eiland!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik trek stiekem een biertje open.... ssssst
Ach, als ie gedraaid wordt denk ik weer aan de laatste uitzending van Edwin Diergaarde (waar ik em als eerste hoorde) en wie kwam er langs in die uitzending? Nikki!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip op één met Sweet Goodbyes
Tsja, als je 'm maar blijft kapotdraaien
Je Heineken stijgt je weer te boven of nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja?! te gek ! leuk voor ze. Toch weer een p1 notering. Woehoe
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf al regelmatig mee hoor! heb hier al een pallet aan briefjes liggen met allerlei wijnmerken.
Cos heeft dat al geleerd, nou dan kan Hans het ook wel lerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je moet ook niet aan de Chateau Migraine, Hans
. Volg de adviezen van borisz en ondergetekende als er weer es Wilde Wijn Dagen bij Gall & Gall zijn
.
Ik had het over die plaat van Flo Rida.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Veel dingen zijn ook leuker als je er zelf bij bent
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, als ie gedraaid wordt denk ik weer aan de laatste uitzending van Edwin Diergaarde (waar ik em als eerste hoorde) en wie kwam er langs in die uitzending? Nikki!![]()
Dus dan word ik weer helemaal blij
Slechte bodem, gok ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je Heineken stijgt je weer te boven of niet
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Cos heeft dat al geleerd, nou dan kan Hans het ook wel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |