Keihard zelfs? Het is me wat zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik ben het keihard eens met TS.
En over 20 jaar lekker kei-hard in je aars geneukt worden door een Imam. Dat is immers veel beter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
Langzaam het Christendom afbreken tot Vaticaanstad uit een ruïne bestaat en er geen kerk meer over is, prima zaak
gut oh gut en daar zijn we weer hoor, het is allemaal de schuld van de moslimsquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
En over 20 jaar lekker kei-hard in je aars geneukt worden door een Imam. Dat is immers veel beter.
Ik had religie moeten zeggen in plaats van Christendom, nu wel tevreden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
En over 20 jaar lekker kei-hard in je aars geneukt worden door een Imam. Dat is immers veel beter.
Het gaat dus helemaal niet om religie. Dat heb ik al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had religie moeten zeggen in plaats van Christendom, nu wel tevreden?
waarom dan er gelijk een imam aan zijn baard bij trekken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat dus helemaal niet om religie. Dat heb ik al eerder gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |