Het is al vrij oud hoor. Abraham Lincoln was er bijv een fan van. Toen was er nog niet zoveel tv.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Dit is duidelijk onzin, en ik snap ook niet wat het nut is van je persoonlijke 'onderzoek'. Zoiets is ook alleen mogelijk in onze tijd, waarin je 's nachts dingen kunt doen, voornamelijk met de computer en televisie. Dat dit 'polyphasic sleep' nonsens aandacht krijgt is alleen omdat het aantrekkelijk lijkt in onze 24/7 samenleving, wishful thinking dus.
Ik denk dat weinig slaap voor President Lincoln niet een keuze was.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het is al vrij oud hoor. Abraham Lincoln was er bijv een fan van. Toen was er nog niet zoveel tv.
En dan een half uurtje slapen om bij te komen. Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, 4 uur, kan je toch mooi een marathon in lopen.
Ik heb BioShock en Donkey Kong al 2x uitgespeeld, verder ben ik niet echt een gamer.quote:Hoe voel je je nu TS? En had je van tevoren niet al verwacht dat je je ging vervelen? Heb je geen leuke game die je kunt spelen ofzo?
vraag je dat aan mij? ik zou het niet weten, ik ben nooit in dat ritme gekomen en heb het na een week of twee opgegeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:59 schreef stamppot het volgende:
En wat nou als je ipv 30 min een keer 4 uur slaapt? is het daarna makkelijk om het ritme van 4 uur weer op te pakken?
Teveel slapen (al is het maar een uurtje) schijnt desastreus te zijn omdat je dan meteen uit je ritme wordt geschopt. Andersom, als je een keer een nap mist dan stort je ook heel snel in elkaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:59 schreef stamppot het volgende:
En wat nou als je ipv 30 min een keer 4 uur slaapt? is het daarna makkelijk om het ritme van 4 uur weer op te pakken?
Droom je al tijdens je napjes?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Armoed het volgende:
Als ik niet snel wat verandering/adaptatie zie dan stop ik ermee trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |