http://www.stevepavlina.c(...)eturn-to-monophasic/quote:I also didn’t decide to stop because of the general weirdness of polyphasic sleep. It took me many weeks to psychologically adapt to this pattern of sleeping, but I did eventually adapt. It gave me a whole new perspective on the passage of time. I saw time as passing continuously rather than being chunked into individual days. That was such an interesting experience.
Ik ben wel gehecht aan een afbakening in de vorm van dagen. Anders word je helemaal gek, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:42 schreef FictionalFenna het volgende:
En wat Steve Pavlina m.b.t. tijd heeft ervaren lijkt me heel gaaf:
[..]
http://www.stevepavlina.c(...)eturn-to-monophasic/
Weet ik niet, heb het nooit voor lange tijd geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:46 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik ben wel gehecht aan een afbakening in de vorm van dagen. Anders word je helemaal gek, lijkt me.
Ik slaap overal. Ik kan op straat bwvs neervallen en 30 minuten slapen. Ik ben niet extreem moe, behalve als ik wakker word (heb ik tot nu toe ondervonden). Uit mijn bed komen is echt een ramp.quote:Maar TS, hoe ga het nou regelen als je ergens langer dan 4 uur moet zijn? En is het niet ontzettend moeilijk om je lichaam de eerste weken te laten wennen aan polyfasisch slapen? Misschien ben je niet moe om 4 uur, maar moet je toch je halfuurtje halen
Ik ben geheelonthouder.quote:Maar hoe kan je dan fatsoenlijk dronken worden.
Tot nu toe kan ik me leukere dingen bedenkenquote:Erg benieuwd naar je ervaringen.
Nou, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:17 schreef Armoed het volgende:
[..]
Tot nu toe kan ik me leukere dingen bedenken
Dat laatste is sowieso niet mijn ding.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, veel plezier ermee.
Ik ga mijn 9 uur slaap pakken en morgen dronken worden op een bevrijdingsfestival
Ik denk niet dat ik daar nu veel zin in heb lol.quote:ga wat leren in de tussentijd
pak een gitaar ofzo
Wel even kijken met de dagen/data, maar tijd lukt wel.quote:Voel je nu ook echt dat het dinsdag 5 uur 's middags is, of voelt het anders aan?
Dat lijkt me het grootste probleem!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Armoed het volgende:
Ik verveel me echt de tyfus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |