Dat je niet wegging maar gewoon in de kelder zou gaan fokken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn papa heeft mijn mobiel afgepakt en nu mag ik vanavond niet weg omdat ik geen mobiel heb, wat klopt er niet?
hoezo heeft ie dat gedaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn papa heeft mijn mobiel afgepakt en nu mag ik vanavond niet weg omdat ik geen mobiel heb, wat klopt er niet?
dat hij je mobiel afpakt om je thuis te laten blijven beter was hij duidelijker en had gelijk gezegd je mag niet wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mag = kan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
potverdikkie zat ik net 10 minuten op sc te wachten, moest ik hem zelf openenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
potverdikkie zat ik net 10 minuten op sc te wachten, moest ik hem zelf openen
Jij niet hoor laiverdquote:
hij zit in mijn ps3quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef dagdag het volgende:
remlof, kan je even kijken waar sackboy is
jaquote:
Nee jou kop is carnavalquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij niet hoor laiverd![]()
![]()
Die dagdag die het ene moment wel normaal nederlands kan, en het volgende moment het presteert om net te doen alsof hij een mongool is met het IQ van 20
HOUD JE MOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOUD JE FOKKING MOND DICHT!!!!!!!!!!!!quote:
nee man lbp is moeilijk grappig, vooral die home made levelsquote:
Ik heb met devvie velen uurtjes al gespeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man lbp is moeilijk grappig, vooral die home made levels
NERD!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met devvie velen uurtjes al gespeeld.
het is btw de enige game die mijn ps3 in komt, de rest wordt gedaan op de gare 360quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met devvie velen uurtjes al gespeeld.
NOU JONGEMAN, OP MIJN AARDE IS ER GEEN RUIMTE VOOR VREDE, ALLEEN VOOR 16 JARIGE GEILE MEISJES MET NET-ONTWIKKELDE TIETJES, EN JIJ LIJKT ME NIET IN DIE CATEGORIE TE VALLEN, VRIND!!!!quote:Op 10 April 2009 20:19 schreef dagdag het volgende:
Op aarde vrede op aarde
Kanker, gast! Nu loop je me ook nog es te dissen?! XBOX360 owned die ps3 mang! Bohhh geak, xbox live enzo, weetz!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is btw de enige game die mijn ps3 in komt, de rest wordt gedaan op de gare 360_!
dan is t goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij niet hoor laiverd![]()
![]()
Die dagdag die het ene moment wel normaal nederlands kan, en het volgende moment het presteert om net te doen alsof hij een mongool is met het IQ van 20
slecht verwacht waarom zou ik een console gaan dissen die ik zelf ook hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kanker, gast! Nu loop je me ook nog es te dissen?! XBOX360 owned die ps3 mang! Bohhh geak, xbox live enzo, weetz!
ik verwacht nu een inkopper
wrom datquote:
haiquote:
tergend slechte drummer maar wat is daar mee dat je van hem blaren op je vingers krijgtquote:
beter zeg je hoi ipv watquote:
Dat zegt hij aan het einde van Helter Skelter...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
tergend slechte drummer maar wat is daar mee dat je van hem blaren op je vingers krijgt![]()
_!
ja weet ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zegt hij aan het einde van Helter Skelter...
hoi hardwerkende jongeman.quote:
Ik ben gebroken....quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik ben vandaag door m'n rug gegaan.
Zal ik eens door jouw ruggetje gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zie geen (F) in je msnnaam, kneusquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef GasTurbine het volgende:
Kopieer dit bericht als je brak bent van de dag ervoor en zet (F) voor je MSNnaam voor de slachtoffers van de Griekse aardbeving in Italië.
Als je het niet doet eet een draak je familie op en het is echt want het is mij al 293 keer gebeurd.
sterkte, rugpijn zuigt grote tijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef GasTurbine het volgende:
Kopieer dit bericht als je brak bent van de dag ervoor en zet (F) voor je MSNnaam voor de slachtoffers van de Griekse aardbeving in Italië.
Als je het niet doet eet een draak je familie op en het is echt want het is mij al 293 keer gebeurd.
Maar Italië kan me dan ook geen kanker boeien mbogepeupel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie geen (F) in je msnnaam, kneus
WAT LUL JE KANKERDOM OVER HET MBO DAN, KNEUSJEquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar Italië kan me dan ook geen kanker boeien mbogepeupel.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WAT LUL JE KANKERDOM OVER HET MBO DAN, KNEUSJE
faka met de pizzabezorging dnG?quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan is t goed
ook wezen chillen in de zon?
You rememberquote:
zo klinkt het wel inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jabiertjes genuttigd en gefussbalt! D'r kwam geeneensch zo'n FIVE O biernazi langsch om mij te beboeten! Shiet mang, hier in Leek city gaat het behoorlijk ghetto, weetog!
liiszle topic killerquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
zo klinkt het wel inderdaad. geen plaats voor een onschuldig meisje als ik dus.
het spijt me zoquote:
doe dan een topic revivequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
zo klinkt het wel inderdaad. geen plaats voor een onschuldig meisje als ik dus.
ben ik niet zo goed in..quote:
ja, dat wel.. maar als i kdan in de ghetto terecht komquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar vind je het niet fun om mijn don-vrouw te zijn?
post tietenquote:
heb ik nietquote:
ik had het over tieten in het algemeen, niet jouw tieten in het bijzonderquote:
ik heb ook geen tieten fotos op mn pc. en google kan niets vinde wat al niet gepost isquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over tieten in het algemeen, niet jouw tieten in het bijzonder
oohw how sadquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook geen tieten fotos op mn pc. en google kan niets vinde wat al niet gepost is
*kijkt prive collectiequote:
ja wat heb ik daar nu aanquote:
die staan niet onlinequote:
dus je hebt wel tietenquote:
jawelquote:
oehquote:
Neuh man, maar 15kquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooie auto kurk_droog. Zeker wel duur?
"Maar 15k"quote:
lindsay, wat kost die dan ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi prijsje. Maar ik ga liever met geld naar de : [ afbeelding ] hoeren
oh hoiquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef liiszle het volgende:
post zodat dagdag niet voor niets zit te f5n.
Ach, als je de goede versie koopt dan blaas je menig auto wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Maar 15k"![]()
Heb je al gezien wat je er voor terug krijgt? Don't get me wrong, het is een leuke auto maar ik vin de prijs een beetje te...
Of uit?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een saaie boel zeg hier. Het is vrijdagavondEn nu al naar bed allemaal? Alsof ik daarom gevraagd heb
haal voltaren-k en slik er 4 tegelijk (25 mg per stuk)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of uit?
Of aan het genieten van een gesloopte rug.En ik moet morgen nog die bieries tappen achter de bar oock.
Ja maar dat gedrag heb ik mezelf al afgeleerd op m'n 12e.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, als je de goede versie koopt dan blaas je menig auto weg
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar dat gedrag heb ik mezelf al afgeleerd op m'n 12e.Helaas hebben veel volkswagen kneuzen en menig idioot met rioolpijp onder een autop bestuurders dat niet gedaan.
Ben ik dan nog aanspreekbaar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal voltaren-k en slik er 4 tegelijk (25 mg per stuk)
Vriend van me wil ook een amerikaanse bak. Spaart al sinds zijn 10e en nu hij zijn rijbewijs heeft mag het niet van zijn oudersquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
over 7maanden hopenlijk een dodge charger, heb al 31000 gespaard::D:D:D;eg
Als ik onze Herald en Spitfire weer in topconditie heb dan ga ik eens zoeken naar een verrote Mustang, coupe, fastback of cabrio om weer leven in te blazen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
over 7maanden hopenlijk een dodge charger, heb al 31000 gespaard::D:D:D;eg
Kom nou niet huilen over je rug want mijn rug moest 2 jaar bij de chiropractor behandelt wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben ik dan nog aanspreekbaar?![]()
Ik had er eentje op school die ook door z'n rug was maar ik had af en toe het idee dat hij aan de morfine zat.
ik slik er soms wel 16 op een dag als het echt erg isquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben ik dan nog aanspreekbaar?![]()
Ik had er eentje op school die ook door z'n rug was maar ik had af en toe het idee dat hij aan de morfine zat.
vroeger wou ik een viper, dat was een droomquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vriend van me wil ook een amerikaanse bak. Spaart al sinds zijn 10e en nu hij zijn rijbewijs heeft mag het niet van zijn oudersOm de sfeer goed te houden ziet hij er voorlopig maar vanaf en koopt een kever waarmee we ook op vakantie moeten
Faler
Heb je wel eens in een Kever gezeten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vriend van me wil ook een amerikaanse bak. Spaart al sinds zijn 10e en nu hij zijn rijbewijs heeft mag het niet van zijn oudersOm de sfeer goed te houden ziet hij er voorlopig maar vanaf en koopt een kever waarmee we ook op vakantie moeten
Faler
Ik heb 2 jaar Mensendieck gehad en m'n rug is vergroeid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom nou niet huilen over je rug want mijn rug moest 2 jaar bij de chiropractor behandelt worden
hm.. truequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar Mensendieck gehad en m'n rug is vergroeid.
Dus ik mag klagen.
ik moet elke 3 maanden naar de chiroquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom nou niet huilen over je rug want mijn rug moest 2 jaar bij de chiropractor behandelt worden
hoiquote:
Ik ga hem niet tegenspreken. We gaan met 2 auto's en die andere gast wil als het goed is een betere auto kopen waar ik dan lekker in ga zitten. Laat die andere maar aankloten in die kk keverquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een Kever gezeten?Ik zou er in ieder niet mee op vakantie blijven.
Ik blijf erbij dat je voor echt lange ritten beter een busje kan hebben, je zit rechtop, ik houd het dan in ieder geval veel langer uit...
Ik vond het altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet elke 3 maanden naar de chiro_!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga hem niet tegenspreken. We gaan met 2 auto's en die andere gast wil als het goed is een betere auto kopen waar ik dan lekker in ga zitten. Laat die andere maar aankloten in die kk kever
ik ga dood door dat krakenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel lekkerBehalve het kraken zelf
merk dr niets van.quote:
Ja dat dacht ik ook al. Ik hou sowieso niet van dat soort oude bakken. Als je 18 bent en een auto koopt moet je gewoon een normale 3 / 4 deurs kopen waarmee je wat kan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kever is wel grappig voor korte afstanden, maar ik raad je aan het daar ook bij te laten.
Wat kraakt die bij jouw allemaal dan? Bij mijn nek vond ik het pijnlijkstquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga dood door dat krakenmn spieren houden zo vast, dat ik 3 weken met spierpijn loop
ik mag volgende week weer.
ik moet maar ik ga niet omdat het vaak een week ergere pijn is en dan een paar weken niks en dan weer een paar weken lichte pijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel lekkerBehalve het kraken zelf
mn rug en nekquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat kraakt die bij jouw allemaal dan? Bij mijn nek vond ik het pijnlijkst
Of met een ander apparaat die soort korte slagen gaf op bepaalde punten op je rug.. brrr
Dat wel, een kevertje kan een heleboel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Ik hou sowieso niet van dat soort oude bakken. Als je 18 bent en een auto koopt moet je gewoon een normale 3 / 4 deurs kopen waarmee je wat kan.
Vraag me ook af of die kever het gaat trekken op een aantal hellingen in italie
paardrijdenquote:
Mja.. als je nog jong bent wil je toch ook stappen met die auto. Kever lijkt me gewoon totaal niet praktisch. En al helemaal niet als je weet dat je een auto nodig hebt voor vakantie ook.. Koop dan iets andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat wel, een kevertje kan een heleboel.
Maar ik heb zelf ook een klassieker en ik kan er prima mee uit de voeten. Het is net hoe en waarvoor je 'm moet gebruiken.
Ik ken weinig mensen die met net een rijbewijs meteen uren op de weg zijn en naar het en der moeten.
te lang zijnquote:
Met mijne gaat dat prima. Een kever trouwens ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja.. als je nog jong bent wil je toch ook stappen met die auto. Kever lijkt me gewoon totaal niet praktisch. En al helemaal niet als je weet dat je een auto nodig hebt voor vakantie ook.. Koop dan iets anders
Hm ke. Het maakt mij allemaal niet uit. Ik hoop dat die ander een audi a4 koopt of zoiets met airco zodat ik daar lekker in ga rijden en die andere lekker in de hitte knallenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met mijne gaat dat prima. Een kever trouwens ook.
Stappen kan ook met een Lada.
www.leenvanfrisia.nlquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
telefoon rekening is 43 euro
En ik heb weinig geld momenteel
Moet ook nog nieuwe schoenen
¨Wel beter voor het Nederlandse voetbal¨quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mzzl, ga echt geen geld in az steken
Denk je dat ik sta te juichen als feyenoord ver in europa komt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef sezten het volgende:
[..]
¨Wel beter voor het Nederlandse voetbal¨
ja idd mensen die denken dat als je fanatiek clubsupporter blij bent als de kakkerlakken, lampen of kazen ver in europa komenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Denk je dat ik sta te juichen als feyenoord ver in europa komt?
Ach sowieso. Als je echt fanatiek bent dan kijkt iedereen je raar aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd mensen die denken dat als je fanatiek clubsupporter blij bent als de kakkerlakken, lampen of kazen ver in europa komen_!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach sowieso. Als je echt fanatiek bent dan kijkt iedereen je raar aan.
Druktequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is zaterdag ochtend, wat verwacht je?
\quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is zaterdag ochtend, wat verwacht je?
rent naar de koelkast en pakt het kistje erbijquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach sowieso. Als je echt fanatiek bent dan kijkt iedereen je raar aan.
quote:
op het moment,quote:
Geen GHB?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het moment,
x, c, g, k, en wat wiet ene hasj
ik zeg toch gquote:
Ja de x en de c kon ik plaatsen. En de k voor ketamine?quote:
hee groetjes terugquote:
jups nu is het helemaal goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja de x en de c kon ik plaatsen. En de k voor ketamine?
Die g had ik kunnen raden, maar he het is al laat.
mwah g heeft bij de nare eigenschap dat ik een hele vreemde tinteling krijg als iemand me aanraakt allemaal kleine prikjes op mijn huidquote:
* het slachtoffer wordt versuft, beseft minder goed wat er gebeurt en laat daardoor veel meer toe dan zij of hij onder nuchtere toestand zou doen;quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah g heeft bij de nare eigenschap dat ik een hele vreemde tinteling krijg als iemand me aanraakt allemaal kleine prikjes op mijn huid
doe je dat?quote:
Primaquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee groetjes terug
laten we ruig doen
ik verveel me
ene dag solo is andere niet
nu beetje hoi hallo hier zeggen
dodelijk kan zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
* het slachtoffer wordt versuft, beseft minder goed wat er gebeurt en laat daardoor veel meer toe dan zij of hij onder nuchtere toestand zou doen;
* angsten en remmingen worden verminderd;
* de seksuele lust wordt vergroot en men krijgt zin om te vrijen.
Ik heb nooit GHB in mijn lichaam gehad, maar ik kan je wel vertellen dat GHB in combinatie met alcohol dodelijk is.
je zelf blijven en typenquote:
Ze heeft een punt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn zusje van twaalf is lid van De-Je-Bent-Zo-Stoer-Om-Onveilig-Sex-Te-Hebben-Maar-Zo-Zielig-Om-Abortus-Te-Plegen-Hyves
Waarom?![]()
Nee, ik wilde een boek gaan schrijven. Maar kan de namen van de man en de vrouw niet kiezen.quote:
Hoi halloquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee groetjes terug
laten we ruig doen
ik verveel me
ene dag solo is andere niet
nu beetje hoi hallo hier zeggen
Kan zijn, oké.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dodelijk kan zijn![]()
bij g is alles afhankelijk van de dosering
ach ja, dit en datquote:
ik zou gaan voor een Thomasquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een boek gaan schrijven. Maar kan de namen van de man en de vrouw niet kiezen.
Voor haar dacht ik aan Ruby, zodat ik haar ouders Ruby Tuesday kan laten zingen. Zij is 37.
Voor hem dacht ik aan Florian, Martin, Lucas of Sander. Hij is 44.
Help.
Marjo en Pieterquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een boek gaan schrijven. Maar kan de namen van de man en de vrouw niet kiezen.
Voor haar dacht ik aan Ruby, zodat ik haar ouders Ruby Tuesday kan laten zingen. Zij is 37.
Voor hem dacht ik aan Florian, Martin, Lucas of Sander. Hij is 44.
Help.
kijk nu neemt de gezelligheid toequote:
Nee nee, die heb ik al doorgestreept, het moet één van die zijnquote:
ik? niks aangezien ik een heel vervelende gevoel krijg van ghbquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan zijn, oké.
Hoeveel neem je dan?
Marjo en Pieter, you kidding me?!quote:
Sick.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik? niks aangezien ik een heel vervelende gevoel krijg van ghb![]()
een vriend van me neemt 1 a 2 kleine buisjes verdeeld over 12 uur maar een ander tikt ze weg alsof het gvd flugels zijn
Lucas dan, er hangt iets rond die naam waardoor je meerdere kanten op kanquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee nee, die heb ik al doorgestreept, het moet één van die zijn
Ruby is zo onrealistisch. Iig in Nederland.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Marjo en Pieten, you kidding me?!
Ik wil Ruby + Florian, Martin, Lucas of Sander
Good, thank you.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Lucas dan, er hangt iets rond die naam waardoor je meerdere kanten op kan
kleine mespuntjes voor een optimaal vaag gevoel bij teveel ben je zo lam als een kattenspeeltjequote:
Ja. Maar haar ouders waren fan van The Rolling Stones.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Ruby is zo onrealistisch. Iig in Nederland.
x en c? Nu wil ik alles weten ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleine mespuntjes voor een optimaal vaag gevoel bij teveel ben je zo lam als een kattenspeeltje
Oh oke.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Maar haar ouders waren fan van The Rolling Stones.
in x en c ben ik een veelvraat dus vraag op dat gebied geen advies aan mijquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
x en c? Nu wil ik alles weten ook
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:33 schreef sezten het volgende:
Remlof, hoezo zo bot?
Niks baggertopic. Zo gemeen, ik heb geen ban verdient.
Okéquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh oke.![]()
Ik zou ook eigenlijk voor Lucas gaan.
In welk jaar speelt het boek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ja. Maar haar ouders waren fan van The Rolling Stones.
Hasj en wiet hoef ik dus ook niet te vragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
in x en c ben ik een veelvraat dus vraag op dat gebied geen advies aan mij_!
ligt ook helemaal aan de kwliteit van de goederen btwmaar meetsal gebruik ik redelijk wat
wheheh ik wordt bijzonder moeilijk stoned ook al rook ik nu zo'n 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hasj en wiet hoef ik dus ook niet te vragen
Dag grappige MiVerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
kijk nu neemt de gezelligheid toe
ha die remlof
collega nachtbraker
groetjes
Alcohol geen effect meer op je of nog wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheh ik wordt bijzonder moeilijk stoned ook al rook ik nu zo'n 2 jaar niet meer
ooh jawel hoor, soms meer effect dan de andere keer, ligt helemal aan hoe mijn spijsvertering op die dag werkt btw maar meestal kan ik redelijk goed tegen drankquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alcohol geen effect meer op je of nog wel?
grappige michel, lieve michelquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dag grappige MiVer
allese goed?
en ook mooi weer bij jou?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jawel hoor, soms meer effect dan de andere keer, ligt helemal aan hoe mijn spijsvertering op die dag werkt btw maar meestal kan ik redelijk goed tegen drank
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mij posten?
quote:
Dan kan je maar beterquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
grappige michel, lieve michel
ja gehoord ja, steeds weer
ach ja zon was vet vandaag
verder alles dun nu
maar komt goed
Dus de vrouw is 37 en haar ouders waren fan van de Stones. Dus dan komt ze uit 1970/1971 terwijl de Rolling Stones rond 1964 echt populair werden. Als ik het me goed herinner, waren de Beatles en de Stones vrijwel alleen maar populair bij de jeugd dus als je die lijn doortrekt dan zouden de ouders van je vrouwelijke personage vrij jong geweest moeten zijn ten tijde van de geboorte.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
Anno 2008
Doe vooral wat je niet laten kan, maar bezint eer ge begint met het vrijuit posten van pics op FOK.quote:
mja... nja.. dank je denk ikquote:
Dunno dude, dunnoquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
OW ja? Kom maar eens naar een FOK!meet dan
1) fobo checkt, ja wel je bent wel lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mja... nja.. dank je denk ik![]()
[..]
Dunno dude, dunno
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus de vrouw is 37 en haar ouders waren fan van de Stones. Dus dan komt ze uit 1970/1971 terwijl de Rolling Stones rond 1964 echt populair werden. Als ik het me goed herinner, waren de Beatles en de Stones vrijwel alleen maar populair bij de jeugd dus als je die lijn doortrekt dan zouden de ouders van je vrouwelijke personage vrij jong geweest moeten zijn ten tijde van de geboorte.
Iedereen had 3/4 toch al gezien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan, maar bezint eer ge begint met het vrijuit posten van pics op FOK.
NEU, laat die FOK!meet maar hier heenkomen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
3 jaar maar?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef sezten het volgende:
Remlof, hoezo zo bot?
Niks baggertopic. Zo gemeen, ik heb geen ban verdient.
31-36 jaar is wel ietsje té Wolf. Of dat moet in de lijnen ervan liggen.
32-35 beter
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een roman te gaan schrijven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:51 schreef wolvendagen het volgende:
Dat klopt, ja.
straks iets met bonen doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter
bananen eten
dan wordt het wat minder dun
Ik heb wel eens een stuk geschreven voor een vriend, maar het nooit aan hemzelf gegeven. Ik heb het toen uitgeprint en laten lezen door andere vrienden van me, die zeiden dat ik een fijne schrijfstijl heb en best een boek zou kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een roman te gaan schrijven?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:57 schreef PeZu het volgende:
pezu gaat slapen, of het iig proberen, morgen om 8 uur sociale verplichtingen_!
Hoe ver ben je nu met schrijven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel eens een stuk geschreven voor een vriend, maar het nooit aan hemzelf gegeven. Ik heb het toen uitgeprint en laten lezen door andere vrienden van me, die zeiden dat ik een fijne schrijfstijl heb en best een boek zou kunnen schrijven.
Het lag een paar weken geleden op mijn bureau, toen heeft mijn vader het gelezen en hij zei precies hetzelfde.
Ik moet nog beginnen. Maar ik heb het idee wel.quote:
Nouja, 5 vind ik persoonlijk erg veel.quote:
Oh ok.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet nog beginnen. Maar ik heb het idee wel.
Eerst wilde ik hem 46 maken en haar 35.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Nouja, 5 vind ik persoonlijk erg veel.
Maar dat kan het ook juist weer interessanter maken om verder te lezen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerst wilde ik hem 46 maken en haar 35.
Bij de paginanummersquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:10 schreef sezten het volgende:
[..]
Illustraties met pedobear verstopt ergens?
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:12 schreef Emimich het volgende:
11 jaar verschil valt op latere leeftijd wel mee hoor. Iemand van 50 met iemand van 35 is veel normaler dan iemand van 17 met iemand van 12.
Ik moet ook nog voetballenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:38 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik heb koppijn, maar ik heb gisteren helemaal niet gezopen.
Omdat ochtendziekquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:38 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik heb koppijn, maar ik heb gisteren helemaal niet gezopen.
terecht!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
hoi liiszle![]()
Ik ga er weer vandoor. Van die zon moet genoten worden.
daaannnnnnniquequote:
Lucas is een wanhopig type.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:49 schreef bloodysunday het volgende:
Ik las dat ik de hoofdpersoon in je boek word? De 42 jarige Lucas?
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf, maak er een mooi ventje van
Je moeder ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ajax zijn een stelletje vuile kankerhomo's.
bekkie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
nog partyen tonight?quote:
Niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, familie komt vanavond voor verjaardag. (die is volgende week zondag, maar dan wil ik 't niet vieren omdat ik de dag erna met uitwisseling naar Duitsland ga.quote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:14 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax moet morgen echt op een pauper tijdstip spelen
ohjaaa, dat las ik in pub jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Nee, familie komt vanavond voor verjaardag. (die is volgende week zondag, maar dan wil ik 't niet vieren omdat ik de dag erna met uitwisseling naar Duitsland ga.inpakken enzo)
Jij?
[..]
Ja idd.
Het was weer een van die typische druilerige ochtenden in de ruïnes van Almere waar wij dit verhaal aftrappen met Lucas, die zich gehuld in zijn badjas met teenslippers bevond aan een welgedekte keukentafel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stuk geschreven voor een vriend, maar het nooit aan hemzelf gegeven. Ik heb het toen uitgeprint en laten lezen door andere vrienden van me, die zeiden dat ik een fijne schrijfstijl heb en best een boek zou kunnen schrijven.
Het lag een paar weken geleden op mijn bureau, toen heeft mijn vader het gelezen en hij zei precies hetzelfde.
Jaa. is alleen geld. lekker handig, want we gaan met uitwisseling shoppen in Oberhausen. grootste mall van Europa ofzo. Dus das tof.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohjaaa, dat las ik in pub ja
njha cadeautjes krijgen is ooook leuk
ik ga beutje chillen vanaaf, filmpjes kijken enzo.
Ik lolde fucking hard.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het was weer een van die typische druilerige ochtenden in de ruïnes van Almere waar wij dit verhaal aftrappen met Lucas, die zich gehuld in zijn badjas met teenslippers bevond aan een welgedekte keukentafel.
Een goudkleurig croissantje met een glas versgeperste jus d'orange vulden zijn uitzicht en bevonden zich binnen handbereik, waar hij dankbaar gebruik trachtte te maken. rustig kauwde hij op de goudgele rakker en nam hij keurige nipjes van zijn glas vocht, terwijl zijn ogen een willekeurig spoor door de krant baanden; op zoek naar leuke artikeltjes voor die lieve kinderen van school.
Hij hield zielsveel van kinderen en het liefst was hij altijd in de buurt van die puike kleintjes.
Met zijn lange regenjas trotseerde hij alle mogelijke weer-elementen en stond letterlijk altijd klaar voor zijn schattige koters. meestal zwaaiden hij ze enthousiast tegemoet als ze aan het spelen, konden ze vragen stellen over de stof die ze kregen en soms.. soms kregen ze zelfs lekkere snoepjes van hem.
wat ik wel spijtig vind is, is dat ouders van school mij niet waarderen om wie ik ben, en me altijd die smerige blik geven als ik op het plein sta en hun kinderen mentaal begeleid. zijn ze dan blind voor het goede wat ik te bieden heb tegenover hun kroost? komt het dan toch door mijn ware geaardheid waar nog steeds een taboe rond heerst?
waarschijnlijk is het iets waar ik nooit achter ga komen zuchte hij, en hij besloot verstandig weer zijn aandacht op de artikelen te focussen.
Terwijl zijn ogen crossten langs de vele pagina's van de krant, viel het hem op dat het verdomd stil was in de huiskamer, dat je er bij wijze van spreke er een speld kon laten vallen
Echt lang duurde die stilte overigens niet, want plots werd de kamerdeur met veel kabaal en stampij opengesodemietert. de rook trok weg.. en daar stond zijn godin, kokend en wel op de overloop.
Oh schat, is het weer zover? zijn de maandelijkse rode dagen alweer aangebroken? zei hij een tikkeltje nonchalant terwijl hij vanaf zijn ochtendkrant opkeek''
Ze kon het grapje niet waarderen, want in plaats van het lieve glimlach op haar olijke gezichtje waar hij op gehoopt had, werd hij getrakteerd op een woede-aanval die zelfs yvonne niet kan evenaren met haar pms. RODE DAGEN, RODE DAGEN? WAAR WAS JIJ GISTERNACHT!? schreeuwde ze naar hem
Een doodse stilte volgde Lucas ging zichzelf ten raadde hoe hij het het beste aan zijn duifje kon verwoorden wat hij daadwerkelijk had uitgespookt, zonder haar al te emotioneel te kwetsen. Hij nam nog een laatste hap van zijn calorieëndonder, vouwde de krant op, legde die naast hem neer op de tafel en begon goed na te denken over zijn zet .
Zijn dropje, die duidelijk minder bedeeld bleek te zijn met het geduld-gen, sperde haar bek nog wijder op dan wanneer hij zijn wekelijkse donatie bij haar deed
DUS WAAR WAS JE GISTERNACHT? HEB JE LIGGEN KETSEN MET IEMAND ANDERS!?!?herhaalde zijn vriendin nogmaals, terwijl zij bijna bezweek onder haar hoge bloeddruk.
met moeite hield Lucas het aantal verschijnende aderen op het hoofd van zijn vriendin bij en besloot hij toch maar snel te handelen voordat het zijn tumtummetje fataal zou worden.
nou schat.. ik was idd..... bij JE MOEDER WHEHEHE!!!11!1!1!!1!![]()
![]()
WD© lollerde Lucas
'' en als je het niet erg vind, deze pedofiel moet even het voer van de schoolkinderen verversen die hij onlangs heeft ontvoerd, er zit zoeen lekkere strakke 8-jarige tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |