Grensgevalletje, veel meer een speler van de jaren 80 en 90.quote:
Idd ongeveer 10 wedstrijdjes nog gespeeld in 2000quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Grensgevalletje, veel meer een speler van de jaren 80 en 90.
Toen was ik 5quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je hem als Ajaxfan verdrongen hebt, wat was hij ook goed in de CL-finale.
quote:
Wat doe jequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef sjutt het volgende:
7e ronde, 30e keuze, 222e totaal: Mahamadou Diarra [sjutt]
Goede keusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef methodmich het volgende:
Zo, tijd voor de backs. Eerste keuze Abidal is deze ronde gepikt, dan maar een landgenoot van hem die al goed heeft gepresteerd en de komende jaren alleen nog maar beter moet kunnen worden:
[ afbeelding ]
Wat een aderlatingquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
![]()
Dit zou 1 van mijn keuze's nu worden![]()
Maar hij is niet voor het middenveld bedoeld in mijn teamquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een aderlating
Vurnon Anita is net zo goed.
David Silva en Touré stonden beide erg hoog op de shortlist..quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie had je op de korrel?
Kans dat ze in de 30 picks erna waren geweest was ook wel grootquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je misschien pech dat Clichy en Marchena voor mijn neus weg werden gekaaid.
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef sjutt het volgende:
Ben best verbaasd dat ie er nog in zit. Imo een van de betere linksbacks van de laaste paar jaar. Hij werd daarbij ook gekozen in het beste team van Euro 08.
8e ronde, 1e keuze, 224e totaal: David Jimenéz Silva [-Vaduz-]
8e ronde, 2e keuze, 225e totaal: Mark Van Bommel [vitessezuid113]
8e ronde, 3e keuze, 226e totaal: Yuri Zhirkov [sjutt]
[ afbeelding ]
En bij CSKA Moskou gewoon weer op het middenveld speelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef Prosac het volgende:
Zhirkov.. de uit nood van middenvelder naar linksback omgeturnde linksback, die het toevallig op het EK even goed deed.
Mooie speler hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 00:57 schreef sjutt het volgende:
Precies het soort back dat ik zoek. Ene die vooral aanvallend is ingesteld, maar niet te beroerd is om ook verdedigend werk te verrichten.
Moet inderdaad nog even kijken naar de balans, maar in principe speel ik maar met 1 echte controlerende middenvelder en die heb ik net binnengehaald.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie speler hoor
Maar dan zou ik wel een controlerende linkshalf in je ploeg nemen (Als je dat niet al hebt)
Maar met Zhirkov en Cafu heb je wel mooi een zelfde type speler op de backpositie staan.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:06 schreef sjutt het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog even kijken naar de balans, maar in principe speel ik maar met 1 echte controlerende middenvelder en die heb ik net binnengehaald.
24u dacht ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef toma het volgende:
Het schiet al op. Nog maar een paar rondes.
Hoelang krijgt iedereen de tijd om te stemmen?
Stemmen de managers zelf ook mee?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor het stemmen bij het WK heb je een dag of 5 de tijd hoor, hangt een beetje van de animo af.
Oeee, thnx daarvoorquote:Op woensdag 15 april 2009 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overzichtje op verzoek van Vaduz.
[ afbeelding ]
14 zelfs. Je zal nu naast een keeper ook nog 2 verdedigers moeten hebben. Zoveel zijn er niet meer voor de backsquote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
Vraag me toch af waar je 13 goede keepers vandaan haalt.
Daarom staat ie ook als spitsquote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef leroytje het volgende:
Bedankt voor het overzicht, maar er staat bij mij A.Cole
Dat is dus Andy Cole hč en niet Ashley Cole.
Jij vind mijn Jardel niet goedquote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind een verdediger altijd sneller iets van subtop of mwah mwah hebben, dan een aanvaller. Aanvallers kan je altijd wel vinden die iets leuks hebben laten zien.
Maar goed, aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit of je Ricardo Carvalho, Sagna of Zanetti op RB hebt staan qua 'impact' in tegenstelling tot een Cristiano Ronaldo of Jardel.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef toma het volgende:
Je hebt allemaal wel vrij oude spelers in je team Blawh
Of iig uit het begin van deze eeuw.
Is er al lang uitquote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
-laat deelnemers zelf maar verzinnen-
Ik wilde Márquez kiezen. Vooral vanwege zijn opbouwende kwaliteiten. Die ging er in de ronde uit waarin ik hem wilde kiezen. Song kwam ik daarna bij toeval tegen...quote:
Erm, nietquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef leroytje het volgende:
Hoe zat het trouwens met het ruilen van spelers als iedereen klaar is?
Dat dacht ik gehoord te hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm, niet. Hoe kom je daar dan bij?
Lijkt mij ook wel een leuke toevoeging!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Bij een draft in bijvoorbeeld de NBA kan dat.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor mij hoeft het persoonlijk niet, maar goed. Meerderheid beslist he. Onder welke voorwaarden dan?
.
Uhm in ieder geval: Maar 1 speler ruilen met dezelfde persoon.quote:
Idd en niemand doet hun beste speler wegquote:Op woensdag 15 april 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
Ruilen vind ik een beetje onzin. Gekozen = gekozen.
dat ookquote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
Van ruilen komt huilen.
Die heeft veel te veel seizoenen na 2000 gespeeld joh, die past toch niet bij jouw teamquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Blawh het volgende:
Oddo had ik ook gewild.
Nergens voor nodig met Alan Shearer, die man liep 1 op 2. Kon altijd wel weg bij Newcastle, maar de liefde voor de club hield hem aldaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef trxq het volgende:
Ik mis nog een goede spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |