Nope, ik was lekker vrijquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:
Iedereen moest toch gewoon werken/naar school gaan vandaag?
Uhm ik koning dus zoek het zelf opquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Even een bezoekje aan de site van jouw supermarkt doet de trick.
En wat heeft dat verder met TS of de OP te maken ?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En wat heeft dat verder met TS of de OP te maken ?![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:
(...)
Iedereen moest toch gewoon werken/naar school gaan vandaag?
(...)
Rickokun is onze meester. Daar blijven de mods van afquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef tas_koffie het volgende:
Multipe Choice:
A) Kickje ONZ
B) Slotje
(Ik kies voor B)
Klagen over vervroegde sluitingstijden op een semi feestdag is acceptabel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef tas_koffie het volgende:
Multipe Choice:
A) Kickje ONZ
B) Slotje
(Ik kies voor B)
Wat is het morgen dan? Paasavond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef yosander het volgende:
Grrr, mee eens.
Morgen is de C1000 hier ook al om 19.00 uur dicht i.p.v. 20.00 uur.
Geen ideequote:
Niet doen Sinnerzquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
klb is ook niet meer wat het geweest is met een noob als ts.
Ook op Sinterklaasdag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klagen over vervroegde sluitingstijden op een semi feestdag is acceptabel.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
klb is ook niet meer wat het geweest is met een noob als ts.
Nou, volgens mij heeft het niets met het huidige parlement/regering te maken hoor. Is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren zo en inmiddels algemeen bekend, maatschappelijk aanvaard, op een paar mensen na die onder een steen leven en ieder jaar dezelfde vragen op de dezelfde fora stellen omdat ze te bedonderd zijn om om 7u bppdschappen te doen ipv 8u.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
't Is heel simpel: doordat een minderheid in het Parlement er in is geslaagd een meerderheid te vormen binnen de regering zijn ze in staat de gedragsregeltjes die uit hun waanideeën ontsprongen zijn aan de rest van Nederland op te leggen
GVD!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:40 schreef Renesite het volgende:
Whehe.. In Leek cittah heb je alleen maar een kut buurtsupertje!
Niet liegenquote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef TheCoon het volgende:
VANDAAG ZIJN ALLE SUPERMARKEN DICHT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!11EINZ!1
quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef TheCoon het volgende:
Ah mai zeg!quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef TheCoon het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:40 schreef Renesite het volgende:
Whehe.. In Leek cittah heb je alleen maar een kut buurtsupertje!
Precies, in R'dam zit toch een altijd open jumbo ofzoquote:
Minderheid in het parlement, waar heb jij leren tellen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
't Is heel simpel: doordat een minderheid in het Parlement er in is geslaagd een meerderheid te vormen binnen de regering zijn ze in staat de gedragsregeltjes die uit hun waanideeën ontsprongen zijn aan de rest van Nederland op te leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |