Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, niet zo janken meneertje.![]()
Ik vind een broek nu eenmaal prettiger zitten.
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef remlof het volgende:
Ik voel me heul niet vrouwelijk in een broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, wie heeft er aan de OP gezeten
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over latenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...
Ik schaam me diep. *trekt gelijk een rokje uit de kast*.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over laten
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...
Hoezo 'niet meer'?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoor
Precies zoals het er staat.quote:
Sedan komt niet meer terug.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
Ah ja sedan is weer unbanned![]()
iemand heeft er weer eens aangezeten
quote:
Dat mocht toch niet van de mods?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis prima zo, ik zou het helemaal zonder OP hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |