Nou ja, van de meeste vrienden die ik heb heb ik ook geen 'bewijs' dat ze dat werk doen wat ze zeggen te doen of die opleiding die ze zeggen te hebben gevolgd. Partners is natuurlijk een ander verhaal, als goede vrienden zie je die toch wel eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Fipomacher het volgende:
Hij is/was je beste vriend, maar je hebt hem nooit in z'n werk outfit gezien, nooit foto's/video's en fysieke dingen van zijn werk gezien, zijn vriendin nooit gezien etc?
Hij zegt dat veel dingen eigenlijk geheim zijn moest ik er naar verdervragen. Soms liet hij wel foto's zien die dan weer onduidelijk of hij staat er zelf niet op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Fipomacher het volgende:
Hij is/was je beste vriend, maar je hebt hem nooit in z'n werk outfit gezien, nooit foto's/video's en fysieke dingen van zijn werk gezien, zijn vriendin nooit gezien etc?
Die heb ik van mij beste vriendin ook nooit gezien dat soort foto's etc. Maar je gaat er nou eenmaal vanuit dat iemand eerlijk tegen je is, dus niet echt vreemd dat hij er geen vraagtekens bij heeft gezet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Fipomacher het volgende:
sinds 5 jaar of zoiets. hij is echt de enige persoon die ik tot nu toe mijn beste vriend kon noemen. beslist geen internetvriend of zoietsquote:
Ik heb de foto van zijn lief teruggevonden op fok-forum. bleek gewoon één of andere actrice te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Uro het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe je erachter bent gekomen.
Nou je beste vriend blijkt een hoax te zijn, aan jou de keus of je daar genoegen mee neemt. Ik confronteer mijn beste maat met alles wat in me opkomt overigens, daar is het mijn beste maat voor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef rontvierkand het volgende:
Ik ben dus erg teleurgesteld in hem maar ik weet niet wat ik moet doen. Hem ermee confronteren? Niets zeggen? Geen vrienden meer zijn?
ik weet het eigenlijk nu bijna een jaar dat hij een leugenaar is. Ik ben niet de enige waartegen hij liegt. tegen ongeveer iedereen die close met hem is, heeft hij voorgelogen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Hem ermee confronteren lijkt me het meest logische om te doen. Je kunt wel niks zeggen maar dan merkt hij heus wel dat er wat aan de hand is, en daarbij heb jij vind ik wel het recht om te weten waarom hij je zo heeft voorgelogen al die tijdHet gaat om niet om een klein iets waar hij niet eerlijk over is geweest ofzo.
En toen deed je gewoon: 1+1?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
Ik heb de foto van zijn lief teruggevonden op fok-forum. bleek gewoon één of andere actrice te zijn.
Al een jaar! Wat knap dat je dan je mond kan houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:17 schreef rontvierkand het volgende:
ik weet het eigenlijk nu bijna een jaar dat hij een leugenaar is. Ik ben niet de enige waartegen hij liegt. tegen ongeveer iedereen die close met hem is, heeft hij voorgelogen.
Hij praatte ook zichzelf vaak tegen. De ene keer was hij kolonel, de andere keer majoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar hoe ben je er nou achter gekomen TS?
Bij "normale" banen misschien niet, maar van mensen die in het leger zitten wel toch? Zeker als ze al ooit zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik van mij beste vriendin ook nooit gezien dat soort foto's etc. Maar je gaat er nou eenmaal vanuit dat iemand eerlijk tegen je is, dus niet echt vreemd dat hij er geen vraagtekens bij heeft gezet.
Behalve over die vriendin trouwens, de vriendin van je beste vriend die zie je toch eigenlijk altijd wel een keer lijkt me zo.
Zo zo, een rang overslaan, hoofdofficier worden en er geen ruchtbaarheid aangevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef rontvierkand het volgende:
Hij praatte ook zichzelf vaak tegen. De ene keer was hij kolonel, de andere keer majoor.
ik had hem erop gewezen en toen zei hij: heb ik je niet verteld dat ik gepromoveerd ben?
Een jaar je mond gehouden ?? Ik zou hem allang geconfronteerd hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
Hij praatte ook zichzelf vaak tegen. De ene keer was hij kolonel, de andere keer majoor.
ik had hem erop gewezen en toen zei hij: heb ik je niet verteld dat ik gepromoveerd ben?
Dan zeg je : Alweer ? Nou ja sorry, je bent echt een (bewuste) slapjanus hoor, het lijkt me juist grpapig om zo iemand onderuit te halen, wat een zielepoot. Maar nee, jij hebt er kennelijk ergens begrip voor ? En twijfelt nu vervolgens aan jezelf ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef rontvierkand het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |