Moet ie dan helemaal naar boris of SCH toe?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Neem aan dat op zijn school toch wel een pc te vinden is.. Desnoods even bij een vriend langsgaan. Om de draftgame maar gaande te houden
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de school op zaterdag gesloten is.
Haha, dat plaatje is geniaalquote:
Of even bij Ole op schoot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet ie dan helemaal naar boris of SCH toe?
En ik wilde net aan een boterham beginnenquote:
OMg, heb jij ook zon mooie F op je rechterarm staan. En een rood-wit strikje in je haar?quote:
Nee, het gaat om die hamer en dat Ajax logo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef Breach het volgende:
[..]
OMg, heb jij ook zon mooie F op je rechterarm staan. En een rood-wit strikje in je haar?
Boefje. Hoe is het met je mod campagne?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die hamer en dat Ajax logo.
Je had jezelf beter antiajax kunnen noemen in plaats van de club waarvan je nu 'fan' bent...quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die hamer en dat Ajax logo.
Je had nog hoop?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus-AZ. Had nog zo gehoopt dat NAC, Ajax, Twente en Heerenveen (?) van ze zouden winnen.
jorien had eerst een mail adres ....,isantiajax@....quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had jezelf beter antiajax kunnen noemen in plaats van de club waarvan je nu 'fan' bent...
Stilgelegd, ik wil geen moderator meer zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Boefje. Hoe is het met je mod campagne?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had jezelf beter antiajax kunnen noemen in plaats van de club waarvan je nu 'fan' bent...
Kun je wat meer zeggen over je beweegredenen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Stilgelegd, ik wil geen moderator meer zijn.
Ik vind dat moderators teveel aan hun lot worden overgelaten door de FA's en hogere mensen van FOK.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je wat meer zeggen over je beweegredenen?
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik vind dat moderators teveel aan hun lot worden overgelaten door de FA's en hogere mensen van FOK.
Users mogen alles zeggen, en moderators zijn aangeschoten wild die te pas en te onpas beledigd worden door de users. Ze moeten wel beseffen dat moderators het voor hun plezier doen in hun vije tijd.
Zolang de users mogen doen wat ze willen, geen respect tonen richting de mods en de FA's daarniet tegen optreden wil ik niet in het korps moderators aanwezig zijn.
Klopt, Ajax wordt kampioen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er is meer dan Ajax.
Alleen met al die Ajaxieden hier op het forum die grenzelose arogantie hebben richt ik me daarop./
7-0 winst. We rollen die Brabo's wel ff op.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:30 schreef Adothehague het volgende:
jo engkatje wat wordt het tegen willem ii morgen dan?
Wat bedoel je RM?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef RayMania het volgende:
Er is niets meer dan Ajax.
Ook al gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:49 schreef Breach het volgende:
Deze moet je ook ff zien RM:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=63362/page=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |