Nee, die hebben elke week een ander themaquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, The Matrixx. Dacht dat dat alleen maar van die hakke takke terror muziek was..
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:24 schreef Jasza het volgende:
Houniet gaat klappen uitdelen.
Awake?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog weg, en niet voor zomaar iets.
Morgenavond ben ik ook weer tot diep in de nacht aan het housen. Dat gaat wat worden.
Je bekijkt het maar. Ik ga naar het stadion.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:11 schreef Jasza het volgende:
Als het echt mooi weer is dan blijf ik gewoon op het terras om Ajax te kijken morgen hehe.
Ik luister al weken naar Electro-/Deep-/Tech-/Progressive-/House & Techno. Ben het ff zat.Voornamelijk ouwe nummers die ik lang niet gehoord heb van Aerosmith, Bush, Pearl Jam, Lenny Kravitz, Smashing Pumpkins, Cranberries, Korn, Limp Bizkit, Nine Inch Nails, Guano Apes, Live, Sheryl Crow, Oasis, U2, etc, etc, etc. Vooral commerciele shit eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:01 schreef Houniet het volgende:
Niets voor mij.
Haha die gelderlandse mafkezen komen ook eerst naar het terrasquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bekijkt het maar. Ik ga naar het stadion.
Heinekenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Bier gaat er vandaag ook wel lekker in.Na anderhalf jaar amper Heineken gezopen te hebben, kan ik het wel weer waarderen t.o.v. andere NL'se bieren. Maar het haalt het niet bij Staropramen Lezak of Gambrinus Premium. Mijn favo Tsjechische bieren!
Alleen is het de vraag of ik naar school ga, zonder laptopquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Neem aan dat op zijn school toch wel een pc te vinden is.. Desnoods even bij een vriend langsgaan. Om de draftgame maar gaande te houden
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heineken
Maar goed, zal ik vanavond wél of niet weggaan..
Vermoeidheid, financien en het feit dat ik weet dat mn kop er morgenavond waarschijnlijk ook aardig afgaatquote:
Mwoh, wat vind jij lekker dan? Ik ben zeker geen Heineken fanboy. Ten minste, niet meer sinds ik Tsjechisch bier ken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heineken
Maar goed, zal ik vanavond wél of niet weggaan..
Heb eigenlijk ook wel zin om ff de stad in te gaan vanavond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Vermoeidheid, financien en het feit dat ik weet dat mn kop er morgenavond waarschijnlijk ook aardig afgaat
Aan de andere kant heb ik aantal gasten al tijdje niet meer gezien.. Difficult situation.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, wat vind jij lekker dan? Ik ben zeker geen Heineken fanboy. Ten minste, niet meer sinds ik Tsjechisch bier ken.
Pools, 7% alcohol, drinkt weg als limonade.
quote:
Klinkt als een turn-off. succes.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Houniet het volgende:
Nu naar een vage Dance Classics, bij een vage locatie. We zien het daar allemaal wel.
Juu.
Kalkbrenner.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Houniet het volgende:
Lekker wijf ben je dan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de linker gehandicapte
Dat is het dames hockey team lieve schatquote:
Te ver van Naomi van As, dus faal.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze viel in het echt een beetje tegenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Te ver van Naomi van As, dus faal.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is het dames hockey team lieve schat
Zitten wel goeie bijquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Relatief gezien vallen ze ook wel weer mee natuurlijk. Maar goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gek, het is hartstikke warm. Was het vannacht ook nog. Daar ga je spijt van krijgen volgens mij.quote:
What happened?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |