Bedankt voor de tip. Zal het zelf ook een keer proberen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/vrijdag
Courgette + gehakt was best lekker. Notenrijst wat minder.
Oh ja? Wat nou als er Pink of Dio komt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Briggy het volgende:
Coldplay![]()
1 voordeel... hierna kan het alleen maar beter worden
Viva La Vida is wel te doen, maar ik blijf nog steeds van Clocks houden, dé Coldplay-hit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef Briggy het volgende:
Coldplay![]()
1 voordeel... hierna kan het alleen maar beter worden
Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh ja? Wat nou als er Pink of Dio komt?
Tim gaat morgen al gezellig in zn eentje met Het Goede Doel meezingen in Ahoyquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:08 schreef borisz het volgende:
Nog meer een reden waarom dit goede vrijdag is. Di-Rect is vanaf vanavond definitief exit.
Dé hit ja, maar lang niet zo goed als bijvoorbeeld Yellow, Don't Panic of Shiver.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Viva La Vida is wel te doen, maar ik blijf nog steeds van Clocks houden, dé Coldplay-hit.
quote:
Vlak The Scientist niet uit!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dé hit ja, maar lang niet zo goed als bijvoorbeeld Yellow, Don't Panic of Shiver.
Die kan ik wel hebben. Bij Nikki gaat de radio uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh ja? Wat nou als er Pink of Dio komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |