Juistquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef FANN het volgende:ik ben moe......... ik denk dat ik effe ga leggen........
ik had een drukke dagsorry.....
![]()
![]()
en niet allemaal in een kramp hé straks na de pasen.......
doei
Laters Fannquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef FANN het volgende:ik ben moe......... ik denk dat ik effe ga leggen........
ik had een drukke dagsorry.....
![]()
![]()
en niet allemaal in een kramp hé straks na de pasen.......
doei
Haal je wel eerst de glazen van de tafel!quote:
jah ik eigenlijk letterlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)
Denk niet dat ze op het buikje van de Griek blijven staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Haal je wel eerst de glazen van de tafel!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jah ik eigenlijk letterlijkheb nog even het plaatje afgeluisterd......
maar nu ga ik écht
doei![]()
Ik bookmark deze effe, had ik nog niet gedaan.quote:
Samenloop van redenen.quote:
Ik ga me er niet mee bemoeien, want dan gaan de volgende 20 topics weer over LS op zoek naar grote kans op werk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Samenloop van redenen.
1. CWI en Sociale Dienst zagen het niet zitten, omdat ze een reïntegratiepakket voor me hebben aangeboden met grote kans op werk.
2. 20 Mei moet ik naar de rechter voor beëindiging van de schuldsanering. En dat ziet er heel goed uit.
Kweet niet hoe maar moest aan deze film denken ..quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bookmark deze effe, had ik nog niet gedaan.
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga me er niet mee bemoeien, want dan gaan de volgende 20 topics weer over LS op zoek naar grote kans op werk.
Succes met de schuldsanering.
Maar je hebt dus nu (bijna) een baan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.(maar die zet ik wel op marktplaats voor de deelnemers
)
En nee, ik hoop niet dat het wéér Tanja-achtige vormen gaat aannemen. Je vroeg zelf waarom ik niet meedeed en je hebt je antwoord erop.
Je hoeft toch niet in de verlichting te springen. Tis al weken duidelijk. Jammer maar jou toekomst is belangrijker dat was klaar als een klontje. Dat sommige dat hebben gemist kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.(maar die zet ik wel op marktplaats voor de deelnemers
)
En nee, ik hoop niet dat het wéér Tanja-achtige vormen gaat aannemen. Je vroeg zelf waarom ik niet meedeed en je hebt je antwoord erop.
Ga ff zingen ofzo.. Dit is oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nu (bijna) een baan?
Bij jou is het altijd veel wol en weinig schaap oid.
Ga effe blowen ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff zingen ofzo.. Dit is oud nieuws
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga effe blowen ofzo.
Als iemand -op beequeen na- in aanmerking komt voor de 'Mis De Plank Award' dan ben jij het dus effe dimmen.
Jij dult ook geen tegenspraak he?? Oetlulquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga effe blowen ofzo.
Als iemand -op beequeen na- in aanmerking komt voor de 'Mis De Plank Award' dan ben jij het dus effe dimmen.
Ga effe zingen ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is de miss plank award eigenlijk aangezien jij er ook mee eens bentquote:
Nee gek, ik ben het er niet mee eens troela, ze moeten van je afblijvuhquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de miss plank award eigenlijk aangezien jij er ook mee eens bent
Wat deed hij daar terwijl je naar hem keek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frits! Ik zag je in de dagcijfers
Eerst dit nog he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een paar maandjes, dan is het weer zover![]()
Op nr 2 staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat deed hij daar terwijl je naar hem keek?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet ie mij hebben dan ofzo.. Kale fatso opzouten !!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gek, ik ben het er niet mee eens troela, ze moeten van je afblijvuh![]()
Maar dit is natuurlijk koren op de molen van APK, want je slaat de plank nu mis
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Denk dat je je blocknote tevoorschijn moet halen .. (oh en een pen)quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Heerlijk!quote:
Je geilt op je eigen YT postquote:
Het is inmiddels slechte zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet 'm een beetje gunstig stemmen op "Goede Vrijdag"
Ga ik nu doenquote:
Godver ik las iemandquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over zeven postings gaan we hier verder [TBO SC#19] Waar we niemand kruisigen
Nee joh, natuurlijk wenst hij je dat niet écht toequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
Kut zal je zien dat ze toeslaan in de Coentunnel als ik erin zit Ja dat wensen sommige me toe bespaard APK weer een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |