abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67893143
Boehoe, ik dacht gisteravond, laat ik mezelf eens insmeren met wat zelfbruiner (zo'n doekje)..
Werd ik vanmorgen wakker, zie ik eruit als een zebra.

Het was te verwachten want dat soort dingen gaan nooit goed bij mij maar wat kan ik eraan doen? Het is juist lekker weer vandaag en nu moet ik dus in een coltrui rond gaan lopen om er nog een beetje fatsoenlijk uit te zien!

Scrubben hielp niet.
pi_67893174
Fotoooo!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_67893205
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Biancavia het volgende:
Fotoooo!
No way het liefst kom ik de komende dagen mn huis niet meer uit tot het weg is..
Ik heb alleen mn hele avond al volgepland dus ik moet er iets aan doen
pi_67893479

[ Bericht 81% gewijzigd door Mylene op 10-04-2009 19:22:26 (offtopic weggehaald) ]
pi_67893646

Ik dacht eerder aan mezelf insmeren met citroensap dat werkt toch blekend?

Fuck maar ook, ik ga het zo meteen gewoon proberen !

[ Bericht 45% gewijzigd door Mylene op 10-04-2009 19:23:02 (offtopic weggehaald) ]
pi_67893786
Scrubben die handel.

Dat kun je eigenlijk beter vantevoren doen, en dan gewoon een bodylotion of creme en daarna pas een zelfbruiner. Bij voorkeur zo'n fijn sprayding. Zelfbruiner pakt namelijk extra op droge plekjes, waar meer dode huidcellen zitten. Daarom ervoor en erna nog wat gewone creme om te zorgen dat je geen vlekken krijgt.
know'm sayin?
word? word.
pi_67893874
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef alors het volgende:
Scrubben die handel.

Dat kun je eigenlijk beter vantevoren doen, en dan gewoon een bodylotion of creme en daarna pas een zelfbruiner. Bij voorkeur zo'n fijn sprayding. Zelfbruiner pakt namelijk extra op droge plekjes, waar meer dode huidcellen zitten. Daarom ervoor en erna nog wat gewone creme om te zorgen dat je geen vlekken krijgt.
Ik zal de tips onthouden, al denk ik dat ik niet eens meer in de buurt van zelfbruiner ga komen voortaan !

En ik scrubte al vanmorgen, maar mn huid werd alleen maar rood en niet minder bruin
pi_67893911
Het staat er toch altijd met koeienletters op dat je het gelijk en egaal moet aanbrengen, en oneffenheden meteen af moet poetsen
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:12:45 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67893929
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het staat er toch altijd met koeienletters op dat je het gelijk en egaal moet aanbrengen, en oneffenheden meteen af moet poetsen
Maar dat is soms wel lastig. Ik heb zelf kleurloze bruiningscreme. Nou, check dat maar eens op gelijkmatigheid!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67893931
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Dat deed ik het zag er prima uit voordat ik ging slapen. En mn hoofd is wel redelijk okay gelukkig !
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:18:27 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67894096
Kunstmatig bruin is echt verschrikkelijk

Als ik een fotoshoot heb zeg ik altijd tegen ze dat ik ze liever wit heb dan een fake tan. Wat een gruwel. Vlekkerig, streperig, oranje
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:18:55 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67894117
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat deed ik het zag er prima uit voordat ik ging slapen. En mn hoofd is wel redelijk okay gelukkig !
Ah..je hebt het opgesmeerd en je bent op bed gaan liggen? Grote no-no.
Het moet intrekken en werken.
pi_67894138
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Kunstmatig bruin is echt verschrikkelijk

Als ik een fotoshoot heb zeg ik altijd tegen ze dat ik ze liever wit heb dan een fake tan. Wat een gruwel. Vlekkerig, streperig, oranje
Ik hou er ook niet zo van maar ik dacht, ik kan het wel weer eens proberen wie weet pakt het nu wel mooi uit! Niet dus.
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:20:28 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67894164
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik hou er ook niet zo van maar ik dacht, ik kan het wel weer eens proberen wie weet pakt het nu wel mooi uit! Niet dus.
Ik doe het heeel af en toe op m'n benen. Ik word niet bruin en die melkflessen zijn echt niet charmant onder sommige rokjes .

Werkt de citroen al?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67894167
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ah..je hebt het opgesmeerd en je bent op bed gaan liggen? Grote no-no.
Het moet intrekken en werken.
Nee, ik heb het er op gesmeerd om half 12, toen heb ik tot 1 uur halfnaakt voor de computer gezeten, toen een vest aan getrokken en om 2 uur gaan slapen.
pi_67894208
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik doe het heeel af en toe op m'n benen. Ik word niet bruin en die melkflessen zijn echt niet charmant onder sommige rokjes .

Werkt de citroen al?
Nope ik vrees dat het niet gaat werken !

Werd net meegevraagd om een terrasje op te zoeken ergens, maar ik heb maar vriendelijk bedankt in een warme trui daar zitten is ook niets.

Ik ga zo denk ik lekker in bikini in mn achtertuin liggen en hopen dat de zon dit oplost voor me
pi_67894452
Zo'n zelfbruiner kleur is nog niet eens mooi ook, als je geen strepen had gehad liep je wel met zo'n rare rood-bruine kleur op je kop rond
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:06:28 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67895390
De beste methode om er vanaf te komen is volgens mij door watten te dippen in waterstofperoxide en dan over de bruine vlekken te gaan...
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:08:11 #19
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67895444
How to Remove a Sunless Tan

Step1
Coat your orange self gratuitously in Baby Oil.
Brands do not matter, they all are pretty much the same.

Step2
Leave the Baby Oil on for 30mins - 1hour. If skin get' s dry coat more on.

Step3
Run your bathtub in the warmest water you can stand and soak for 20-30min.

Step4
Take the washcloth and GENTLY exfoliate in circular motions the affected areas.

Step5
If the previous 4 steps don't work you can try Hydrogen Peroxide on the affected areas as well. Or you can buy Loreal's Sunless Tanning Exfoliating Scrub.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:18:29 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67895708
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, ik heb het er op gesmeerd om half 12, toen heb ik tot 1 uur halfnaakt voor de computer gezeten, toen een vest aan getrokken en om 2 uur gaan slapen.
Pics or that didn't happen
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:19:07 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67895724
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nope ik vrees dat het niet gaat werken !

Werd net meegevraagd om een terrasje op te zoeken ergens, maar ik heb maar vriendelijk bedankt in een warme trui daar zitten is ook niets.

Ik ga zo denk ik lekker in bikini in mn achtertuin liggen en hopen dat de zon dit oplost voor me
Als je érgens bruin wordt, dan is het wel op een terras
pi_67896110
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
How to Remove a Sunless Tan

Step1
Coat your orange self gratuitously in Baby Oil.
Brands do not matter, they all are pretty much the same.

Step2
Leave the Baby Oil on for 30mins - 1hour. If skin get' s dry coat more on.

Step3
Run your bathtub in the warmest water you can stand and soak for 20-30min.

Step4
Take the washcloth and GENTLY exfoliate in circular motions the affected areas.

Step5
If the previous 4 steps don't work you can try Hydrogen Peroxide on the affected areas as well. Or you can buy Loreal's Sunless Tanning Exfoliating Scrub.
Hmmm, dat klinkt niet eens zo erg ik ga mezelf olie'en !

Thanks !
pi_67898140
Een halve fles babyolie en een stomend bad later: NOG STEEDS NIET WEG !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 april 2009 @ 16:26:18 #24
163650 Greys
pi_67899265
Is het de onderkant van je arm die zoveel donkerder is geworden?
Heb je per ongeluk met je armen op een bureau geleund o.i.d. na het insmeren, toen je achter de computer ging zitten? Even denken hoor, in The Wedding Planner zit ook een a.s. bruid die van die vlekken heeft en toen had J-Lo er een oplossing voor, scrubben met iets citroenerigs Wat was het nou ook alweer? Een mengseltje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67899350
Een iets genuanceerdere reactie: waarom wil je überhaupt zo'n lelijk nep kleurtje krijgen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 april 2009 @ 16:29:42 #26
163650 Greys
pi_67899360
Ah, found it! Maar het komt uit een film he, ik weet niet of het echt werkt
quote:
Quarter cup of lemonjuice, half a cup of salt and a loofah sponge.
Scrub, scrub, scrub. Okay?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67900978
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Is het de onderkant van je arm die zoveel donkerder is geworden?
Heb je per ongeluk met je armen op een bureau geleund o.i.d. na het insmeren, toen je achter de computer ging zitten? Even denken hoor, in The Wedding Planner zit ook een a.s. bruid die van die vlekken heeft en toen had J-Lo er een oplossing voor, scrubben met iets citroenerigs Wat was het nou ook alweer? Een mengseltje!
Nee ik heb juist heel erg opgelet dat ik nergens tegenaan ging zitten etc heel vreemd..

En ik ga het proberen thanks!
pi_67901026
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Emimich het volgende:
Een iets genuanceerdere reactie: waarom wil je überhaupt zo'n lelijk nep kleurtje krijgen?
Nou, ik zag er zo bleekjes uit de laatste dagen, dus ik dacht, met een beetje zelfbruiner wordt het er vast beter op nu kun je niet alleen je gezicht doen want dat is ook raar, dus nam ik mn schouders, rug, borsten en armen ook maar mee nouja, je ziet het resultaat.

Mn gezicht ziet er overigens wel beter uit zo dus toch nog iets goeds !
pi_67901071
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, ik zag er zo bleekjes uit de laatste dagen, dus ik dacht, met een beetje zelfbruiner wordt het er vast beter op nu kun je niet alleen je gezicht doen want dat is ook raar, dus nam ik mn schouders, rug, borsten en armen ook maar mee nouja, je ziet het resultaat.

Mn gezicht ziet er overigens wel beter uit zo dus toch nog iets goeds !
Hopelijk is dit dan een wijze les voor de toekomst voor je.
pi_67901140
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hopelijk is dit dan een wijze les voor de toekomst voor je.
Ooh dit is me al eens eerder gebeurd hoor, een paar jaar geleden maar ik dacht dat het nu wel goed zou werken en normaal ben ik toch niet zo van de zelfbruinproducten dus het zal me niet nog een keer gebeuren nee.
pi_67903046
is het nu inmiddels opgelost?
pi_67904088
Volgende keer gewoon een creme gebruiken ipv een doekje en dan het liefst eentje die geleidelijk bruint (dus niet meteen 1 die een poeporanje kleur geeft) .
Of een keer in de zoveel tijd een lichte zonnebank nemen ?

Gemiddeld duurt het drie dagen voordat het weg is . Ik heb mijzelf ook eens met zo'n doekje mishandeld
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:49:20 #33
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_67904885
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef zeemonster het volgende:
Volgende keer gewoon een creme gebruiken ipv een doekje en dan het liefst eentje die geleidelijk bruint (dus niet meteen 1 die een poeporanje kleur geeft) .
Of eerst even proberen op een stuk huid dat iets beter verborgen zit ofzo?
Wel zonde van nu, want je had vandaag & morgen lekker in de zon kunnen bruinen...
Geluk is een richting, geen punt
pi_67909435
Ik gebruik wel eens van die bodylotion die ook bruint, daar zie je na een dag of 3 dat je telkens een klein beetje bruiner wordt. Dat gebruik ik vaak voor mn benen, aangezien die de zon niet zovaak zien
Omdat het zo langzaam gaat krijg je ook niet zo snel vlekken en blijft het subtiel - niet enorm bruin maar dan is het melkflesgebeuren er wel van af
pi_67911521
oi, wat een vlek joh
ik heb zelf 1 keer zo'n bodylotion gebruikt, die van dove, zag er de volgende dag uit als een luipaard, nooit meer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67912912
Pics van de zebra-boobs
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 18:01:40 #37
37843 lady-wrb
kortaf
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 18:19:53 #38
163650 Greys
pi_67929145

Ik vind het trouwens ook doodeng spul hoor. Ooit ook eens geprobeerd met een creme, maar toen had ik niet goed genoeg gescrubd want toen had ik op mijn ellebogen en knieën en zijkant van mijn voeten allemaal donkerder vlekken En tussen mijn vingers, want ik had na afloop mijn handen niet goed genoeg gewassen. Sindsdien nooit meer durven gebruiken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:15:31 #39
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67930572
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
pi_67931247
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Salatrel het volgende:
is het nu inmiddels opgelost?
Nee mn huid werd ontzettend geirriteerd door al dat scrubben en doen dus ik laat 'm vanaf nu maar gewoon met rust het is wel iets weggevaagd na het olie-bad gelukkig.
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef zeemonster het volgende:
Of een keer in de zoveel tijd een lichte zonnebank nemen ?

Gemiddeld duurt het drie dagen voordat het weg is . Ik heb mijzelf ook eens met zo'n doekje mishandeld
Ja een zonnebankje is een beter idee ja maar ik ben helemaal niet zo van het nep bruin hoor, ik vind het prima dat ik in de winter/lente wat bleker ben alleen nu ging het me te ver
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Of eerst even proberen op een stuk huid dat iets beter verborgen zit ofzo?
Wel zonde van nu, want je had vandaag & morgen lekker in de zon kunnen bruinen...
Ja ik weet het ach ik heb gisteren alsnog even in de zon gelegen hoor.
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik gebruik wel eens van die bodylotion die ook bruint, daar zie je na een dag of 3 dat je telkens een klein beetje bruiner wordt. Dat gebruik ik vaak voor mn benen, aangezien die de zon niet zovaak zien
Omdat het zo langzaam gaat krijg je ook niet zo snel vlekken en blijft het subtiel - niet enorm bruin maar dan is het melkflesgebeuren er wel van af
Ja dat is ook een veel beter plan ja ik zal eens kijken of ik zoiets kan vinden, ik hoorde al dat die van nivea erg goed is van een vriendin van me!
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
oi, wat een vlek joh
ik heb zelf 1 keer zo'n bodylotion gebruikt, die van dove, zag er de volgende dag uit als een luipaard, nooit meer
Ja ik weet het gelukkig is het nu al een heel stuk minder!
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Pics van de zebra-boobs
Mn boobies zijn niet zebra die zijn nog best geslaagd
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Greys het volgende:

Ik vind het trouwens ook doodeng spul hoor. Ooit ook eens geprobeerd met een creme, maar toen had ik niet goed genoeg gescrubd want toen had ik op mijn ellebogen en knieën en zijkant van mijn voeten allemaal donkerder vlekken En tussen mijn vingers, want ik had na afloop mijn handen niet goed genoeg gewassen. Sindsdien nooit meer durven gebruiken!
Nee begrijpelijk !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')