Even quoten voor de recherche.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef TwyLight het volgende:
Beter wordt het ff snel mooi weer buiten anders ga ik naar de dichtsbijzijndse school, pak mn glock 9 vol automatisch en schiet ik een paar kleuters helemaal dood! deugnieten!
"werkt "quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef sinadO het volgende:
Lekker hier hoor, ik zat al om 8 uur in mijn t-shirtje buiten aan de koffie. Vrij hebben op goede vrijdag omdat je bij de overheid werkt:
"oh noes"quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even quoten voor de recherche.
Topic forward richting politie
Het is geen pasen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef genakt het volgende:
ik zit op werk en hier is het echt super lekker weer
mag wel om 3 uur naar huis omdat het pasen is
Goede Vrijdag zult gij bedoelen!quote:
Ja da's heul geen pasen!quote:
Is 't flink balen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Als het gaat regenen hèdan.. dan.. DAN..
!!!
Het is wel rokkenweer ^^quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Genius-F het volgende:
Ik ga dalijk de ganse dag op het terras zitten
Weer een last van mn schoudersquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb die kleuters al voor je neergeschoten.
Moeten, moeten. Het is maar net wat voor een voorwaarden jij stelt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef ethiraseth het volgende:
Strakblauwe hemel hier.Jammer dat ik de hele dag binnen achter een pc moet zitten onder het mom van werken.
Als je de Tour de Zandvoort wilt vermijden ben je al te laat!quote:
-1 Het is idd balen van het weer, maar om je laatste alinea kan ik echt niet lachen. Geen humor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef TwyLight het volgende:
Beter wordt het ff snel mooi weer buiten anders ga ik naar de dichtsbijzijndse school, pak mn glock 9 vol automatisch en schiet ik een paar kleuters helemaal dood! deugnieten!
Hier ook, binnen nog wel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:51 schreef moonmovies het volgende:
26 graden hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |