Even quoten voor de recherche.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef TwyLight het volgende:
Beter wordt het ff snel mooi weer buiten anders ga ik naar de dichtsbijzijndse school, pak mn glock 9 vol automatisch en schiet ik een paar kleuters helemaal dood! deugnieten!
"werkt "quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef sinadO het volgende:
Lekker hier hoor, ik zat al om 8 uur in mijn t-shirtje buiten aan de koffie. Vrij hebben op goede vrijdag omdat je bij de overheid werkt:
"oh noes"quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even quoten voor de recherche.
Topic forward richting politie
Het is geen pasen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef genakt het volgende:
ik zit op werk en hier is het echt super lekker weer
mag wel om 3 uur naar huis omdat het pasen is
Goede Vrijdag zult gij bedoelen!quote:
Ja da's heul geen pasen!quote:
Is 't flink balen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Als het gaat regenen hèdan.. dan.. DAN..
!!!
Het is wel rokkenweer ^^quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Genius-F het volgende:
Ik ga dalijk de ganse dag op het terras zitten
Weer een last van mn schoudersquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb die kleuters al voor je neergeschoten.
Moeten, moeten. Het is maar net wat voor een voorwaarden jij stelt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef ethiraseth het volgende:
Strakblauwe hemel hier.Jammer dat ik de hele dag binnen achter een pc moet zitten onder het mom van werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |