quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
zijn het gothics?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Vreemdgaan? Getrouwde vrouw zoekt getrouwde man schrijf je snel in
Vertel..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
Dat was het ook hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mij
KZ!quote:
ofc notquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je niet zonder toestemming van haar posten natuurlijk.
Jullie smsen hier allemaal met elkaar geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Howl het volgende:
Ik wou net GoeieMorgenzeggen, was het topic dicht. Hierbij dus! Oh, en iedereen alvast een goede goede vrijdag toegewenst!
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...quote:
Dat moet toch vooraf enigszins bewezen worden, dat iemand daar geen spijt van krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ofc notdiscretie uber allesch
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Hmmm, dat klinkt uitdagendquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Contact advertentie van Tallyquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
Wat voor vreemde google ad is dat nu weer?
[..]
nee alleen een hoge telefoon rekeningquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
NOUKIEquote:
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...
Een vriend van me praatte voor het eerst uitgebreid over het sterfen van zijn vader waar hij bij was.
Normaal zegt hij daar niks over...
Ik vond het echt een rot onderwerp, omdat ik het leven nog te mooi vind om te denken aan dood gaan.
Maar ik luisterde het maar aan als luisterend oor voor die gasten...
2 van hun zeiden ook "als ik morgen op weg naar mijn werk word doodgereden door een andere auto heb ik daar vrede mee"
Kom op...
Ze zijn 22-24 !![]()
Dan heb je daar toch geen vrede mee lijkt mee ?
Weet je hoeveel dingen er nog te doen zijn in het leven...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
nou ik ga weer slapen dit werkt niet op telefoon bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |