quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
zijn het gothics?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Vreemdgaan? Getrouwde vrouw zoekt getrouwde man schrijf je snel in
Vertel..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
Dat was het ook hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mij
KZ!quote:
ofc notquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je niet zonder toestemming van haar posten natuurlijk.
Jullie smsen hier allemaal met elkaar geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Howl het volgende:
Ik wou net GoeieMorgenzeggen, was het topic dicht. Hierbij dus! Oh, en iedereen alvast een goede goede vrijdag toegewenst!
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...quote:
Dat moet toch vooraf enigszins bewezen worden, dat iemand daar geen spijt van krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ofc notdiscretie uber allesch
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Hmmm, dat klinkt uitdagendquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Contact advertentie van Tallyquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
Wat voor vreemde google ad is dat nu weer?
[..]
nee alleen een hoge telefoon rekeningquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
NOUKIEquote:
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...
Een vriend van me praatte voor het eerst uitgebreid over het sterfen van zijn vader waar hij bij was.
Normaal zegt hij daar niks over...
Ik vond het echt een rot onderwerp, omdat ik het leven nog te mooi vind om te denken aan dood gaan.
Maar ik luisterde het maar aan als luisterend oor voor die gasten...
2 van hun zeiden ook "als ik morgen op weg naar mijn werk word doodgereden door een andere auto heb ik daar vrede mee"
Kom op...
Ze zijn 22-24 !![]()
Dan heb je daar toch geen vrede mee lijkt mee ?
Weet je hoeveel dingen er nog te doen zijn in het leven...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
nou ik ga weer slapen dit werkt niet op telefoon bye
Dat dus. Spijt hebben is geen optiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?
Werken? vandaag doe ik daar niet aan meequote:
ik wil nog niet dood!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?
Pffff, jaloers!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Werken? vandaag doe ik daar niet aan mee
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
op mijn lijstje moet ik nog zat dingen afvinken, HELL, ik moet nog dingen bedenken voor mijn lijstje zeg
Niet eerlijk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef JonKeL het volgende:
ik ben gek ga een beetje werken op mijn vrije dag voel aan je hoofd
Ik ook niet, maar soms heb je dingen niet in de hand...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
op mijn lijstje moet ik nog zat dingen afvinken, HELL, ik moet nog dingen bedenken voor mijn lijstje zeg
dadelijk ben ik jaloers... jij 3 dagen vrij... ik 4 dagen werkenquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen. Volgens mij (en het weerbericht) wordt het vandaag heerlijk weer. Niets werken dus!
Inderdaad !quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
Ooow ja..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dadelijk ben ik jaloers... jij 3 dagen vrij... ik 4 dagen werken
IK OOK!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin in een koud drankje... op een terrasje.. lekker in het zonnetje![]()
heb liever een echtequote:
Het zonnetje valt hier nog vies tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin in een koud drankje... op een terrasje.. lekker in het zonnetje![]()
Ik zou het zonde vinden, omdat er no zó veel is wat ik wil doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalIk wil ook niet dood, maar zou het gebeuren dan ben ik iig gelukkig geweest en dat is het enige wat telt imo
Ga je mee dan?quote:
wat je niet kent kan je ook niet missenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef JonKeL het volgende:
. Lekker belangrijk. Net of dat je de dingen gaat missen die je niet gedaan hebt als je dood zou gaan
als je naar den haag komt kan dat prima... moet alleen rond 2uur ff een tasje op den haag cs afgeven aan mijn ex... met haar teringzooiquote:
ohw hier ist al lekker in het zonnetje..... zat net ff buitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zonnetje valt hier nog vies tegen.Veel bewolking.
Zou graag achterom zitten, maar dat is toch echt nog te fris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |