quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
zijn het gothics?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Vreemdgaan? Getrouwde vrouw zoekt getrouwde man schrijf je snel in
Vertel..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
Dat was het ook hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof ik dat niet door heb en zie het als opkomen voor mij
KZ!quote:
ofc notquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je niet zonder toestemming van haar posten natuurlijk.
Jullie smsen hier allemaal met elkaar geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Howl het volgende:
Ik wou net GoeieMorgenzeggen, was het topic dicht. Hierbij dus! Oh, en iedereen alvast een goede goede vrijdag toegewenst!
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...quote:
Dat moet toch vooraf enigszins bewezen worden, dat iemand daar geen spijt van krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ofc notdiscretie uber allesch
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Hmmm, dat klinkt uitdagendquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mwoah.. beetje met cue.. beetje met rip.. meer nummers heb ik niet, dus hup.. PM je nummer en je krijgt er geen spijt van
Contact advertentie van Tallyquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
Wat voor vreemde google ad is dat nu weer?
[..]
nee alleen een hoge telefoon rekeningquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
NOUKIEquote:
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik wist ook echt niet waar het vandaan kwam opeens...
Een vriend van me praatte voor het eerst uitgebreid over het sterfen van zijn vader waar hij bij was.
Normaal zegt hij daar niks over...
Ik vond het echt een rot onderwerp, omdat ik het leven nog te mooi vind om te denken aan dood gaan.
Maar ik luisterde het maar aan als luisterend oor voor die gasten...
2 van hun zeiden ook "als ik morgen op weg naar mijn werk word doodgereden door een andere auto heb ik daar vrede mee"
Kom op...
Ze zijn 22-24 !![]()
Dan heb je daar toch geen vrede mee lijkt mee ?
Weet je hoeveel dingen er nog te doen zijn in het leven...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
nou ik ga weer slapen dit werkt niet op telefoon bye
Dat dus. Spijt hebben is geen optiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wie bepaald of ik gelukkig sterf of niet?
Werken? vandaag doe ik daar niet aan meequote:
ik wil nog niet dood!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Pffff, jaloers!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Werken? vandaag doe ik daar niet aan mee
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
op mijn lijstje moet ik nog zat dingen afvinken, HELL, ik moet nog dingen bedenken voor mijn lijstje zeg
Niet eerlijk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef JonKeL het volgende:
ik ben gek ga een beetje werken op mijn vrije dag voel aan je hoofd
Ik ook niet, maar soms heb je dingen niet in de hand...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
op mijn lijstje moet ik nog zat dingen afvinken, HELL, ik moet nog dingen bedenken voor mijn lijstje zeg
dadelijk ben ik jaloers... jij 3 dagen vrij... ik 4 dagen werkenquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen. Volgens mij (en het weerbericht) wordt het vandaag heerlijk weer. Niets werken dus!
Inderdaad !quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood!
Ooow ja..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dadelijk ben ik jaloers... jij 3 dagen vrij... ik 4 dagen werken
IK OOK!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin in een koud drankje... op een terrasje.. lekker in het zonnetje![]()
heb liever een echtequote:
Het zonnetje valt hier nog vies tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin in een koud drankje... op een terrasje.. lekker in het zonnetje![]()
Ik zou het zonde vinden, omdat er no zó veel is wat ik wil doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalIk wil ook niet dood, maar zou het gebeuren dan ben ik iig gelukkig geweest en dat is het enige wat telt imo
Ga je mee dan?quote:
wat je niet kent kan je ook niet missenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef JonKeL het volgende:
. Lekker belangrijk. Net of dat je de dingen gaat missen die je niet gedaan hebt als je dood zou gaan
als je naar den haag komt kan dat prima... moet alleen rond 2uur ff een tasje op den haag cs afgeven aan mijn ex... met haar teringzooiquote:
ohw hier ist al lekker in het zonnetje..... zat net ff buitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zonnetje valt hier nog vies tegen.Veel bewolking.
Zou graag achterom zitten, maar dat is toch echt nog te fris.
quote:
Check de reactie van JonKeL!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou het zonde vinden, omdat er no zó veel is wat ik wil doen
zou wel kunnen.... is wel gezellie... maar ik weet de weg nie zo in Den Haagquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je naar den haag komt kan dat prima... moet alleen rond 2uur ff een tasje op den haag cs afgeven aan mijn ex... met haar teringzooi
Juist, maar je kan wel nog wel veel dingen willen zien en doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat je niet kent kan je ook niet missen
ik welquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zou wel kunnen.... is wel gezellie... maar ik weet de weg nie zo in Den Haag
ik zou er geen vreden mee hebben als ik nu ga!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalIk wil ook niet dood, maar zou het gebeuren dan ben ik iig gelukkig geweest en dat is het enige wat telt imo
Wat een zware onderwerpen voor zo'n zonnnige dag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben jaloers. Maar ik heb vandaag 4 weken vrij gevraagd in September. Dus ik mag niet zeuren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen. Volgens mij (en het weerbericht) wordt het vandaag
heerlijk weer. Niets werken dus!
ja ik heb vanaaf ook een afspraak dus moet ook weer op tijd thuis zijn.... ik moet werken tot 1 uur.. dus ik weet nie of het echt in heeft... hoe lang is het rijden vanaf utrecht met de auto?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik welkan je zo oppikken op den haag cs... moet alleen om 12uur bij mijn psychiater zijn.... ben wel weer om voor 1nen terug in het centrum
ga wel rond 5 a 6 uur hardlopen met murmeli
dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, maar je kan wel nog wel veel dingen willen zien en doen.Dan zou het zonde zijn als ik vandaag al ___ ga.
Als je nu zou gaan zou je er niet van kunnen slapen in je graf?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou er geen vreden mee hebben als ik nu ga!
heerlijk zeg, dat was een paar jaar geleden nog anders
hmmz dan is het misschien gezelliger om een ander keertje te gaan als je meer tijd hebt....quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik heb vanaaf ook een afspraak dus moet ook weer op tijd thuis zijn.... ik moet werken tot 1 uur.. dus ik weet nie of het echt in heeft... hoe lang is het rijden vanaf utrecht met de auto?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef JonKeL het volgende:
Als je nu zou gaan zou je er niet van kunnen slapen in je graf?
ja idd is miss leuker.... maar we houden em warmquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmz dan is het misschien gezelliger om een ander keertje te gaan als je meer tijd hebt....
Ben jij dan niet benieuwd wat er nog meer is ?quote:
doen we zekerquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd is miss leuker.... maar we houden em warm
Oow ja?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou er geen vreden mee hebben als ik nu ga!
heerlijk zeg, dat was een paar jaar geleden nog anders
Tuurlijkquote:
en onderbroken vakantie en doodgaan zijn toch wel 2 compleet verschillende dingen imoquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben jij dan niet benieuwd wat er nog meer is ?
Het zou mij zelf in ieder geval een teleurstellend gevoel geven wanneer ik vroeg zou sterven.
Dat je gewoon nog láng niet genoeg uit het leven hebt gehaald...
Maar dat is gewoon mijn mening
Het is hetzelfde als van maandag tot de maandag daarop op vakantie gaan.
Die dag heb je elke dag wat anders ingepland, maandag strand, dinsdag cultuur, woensdag een pretpark enzo...
Stel dat je maandag op het strand ligt, en 's avonds hoort dat je naar huis móet...
Dan vind je het toch jammer dat je de andere dingen die er te doen waren en die je gepland hebt niet hebt gedaan ?
Natuurlijk ben ik benieuwd daar naar en ik vind het leven veel te leuk om nu te sterven.. Maar een teleurgesteld gevoel? Nee. Ten eerste kan het niet en ten tweede ben ik gelukkig. En gelukkig sterven is volgens mij het mooiste wat er is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het zou mij zelf in ieder geval een teleurstellend gevoel geven wanneer ik vroeg zou sterven.
Die dag heb je elke dag wat anders ingepland, maandag strand, dinsdag cultuur, woensdag een pretpark enzo...
Stel dat je maandag op het strand ligt, en 's avonds hoort dat je naar huis móet...
Dan vind je het toch jammer dat je de andere dingen die er te doen waren en die je gepland hebt niet hebt gedaan ?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:07 schreef Howl het volgende:
Het belangrijkste is dat je gelukkig bent en geniet van je leven. Als je moet gaan, dan is dat zo. Maar ik wordt natuurlijk het liefst heel oud. En ik hoop dat het einde geen lijdensweg wordt. Ik heb veel liever dat ik een keer een hartaanval krijg en weg ben, dan dat ik eerst een jaar lang met bestralingen en chemo moet klooien.
1uur terrasje den haag??quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb enorme goesting om vanmiddag in de zon op het terras te gaan zitten.. Gelukkig werk ik vandaag thuis dus is de kans aanwezig dat ik dat ook nog gewoon waar kan gaan maken ook
eind van de middag is beter haalbaar, denk zo ongeveer net na dat jullie klaar zijn met rek/strek oefeningen. Als ik vanmiddag om 1 uur op het terras ga zitten kunnen jullie mij naar huis rollen tegen uurtje of 4 denk ik zo maarquote:
overleg maar met murmquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eind van de middag is beter haalbaar, denk zo ongeveer net na dat jullie klaar zijn met rek/strek oefeningen. Als ik vanmiddag om 1 uur op het terras ga zitten kunnen jullie mij naar huis rollen tegen uurtje of 4 denk ik zo maar
haha kan ook heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eind van de middag is beter haalbaar, denk zo ongeveer net na dat jullie klaar zijn met rek/strek oefeningen. Als ik vanmiddag om 1 uur op het terras ga zitten kunnen jullie mij naar huis rollen tegen uurtje of 4 denk ik zo maar
Q gaan we terasje doen vanmiddag?quote:
iedereen mag komen hoor.. zeiden we vorige keer ook alquote:
Welke zon.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat een zware onderwerpen voor zo'n zonnnige dag.
precies!. Iedereen is welkom, en vorige keer was best gezellig met Nouk en Snuit erbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedereen mag komen hoor.. zeiden we vorige keer ook al
Jammer dat Den-Haag zo ver isquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!. Iedereen is welkom, en vorige keer was best gezellig met Nouk en Snuit erbij
ja volgende keer ga ik gezellie mee..... dan ff van te voren plannen heb ik wat meer tijd enzo is leukerquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en als murm kwaak en ik samen zijn is het sowieso gezellig, we worden erug adhd met elkaar hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!. Iedereen is welkom, en vorige keer was best gezellig met Nouk en Snuit erbij
Maar volgende keer wel écht een terras in de zonquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Pas maar op! Daar ga ik jullie een keer aan houden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
keertje op een vrije dag doen dus... kunnen we heeeeeel de dag in het zonnetje zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar volgende keer wel écht een terras in de zon
Aah joh, gaat toch wel. Een vriendin van mij woont in Den Haag en heeft een beste vriendin in De Goorn. Afstanden zijn makkelijk te overbruggen, helemaal met de autoquote:
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
keertje op een vrije dag doen dus... kunnen we heeeeeel de dag in het zonnetje zitten
Ik kom denk ik wel even langs op de singles meetquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah joh, gaat toch wel. Een vriendin van mij woont in Den Haag en heeft een beste vriendin in De Goorn. Afstanden zijn makkelijk te overbruggen, helemaal met de auto
ja dat lijkt me ook wel gezellie... en is voor mij lekker om de hoek dus ik kom zoiezo een kijkje nemenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kom denk ik wel even langs op de singles meet
Als er genoeg mensen komen
utrecht is ook zonnig!!quote:
ik ben er iig niet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kom denk ik wel even langs op de singles meet
Als er genoeg mensen komen
Waarom niet?quote:
wrm niet??quote:
is mijn werkweekeindquote:
Eerst bewijsmateriaal, dan misschien PM's. Wat maakt smsen met jou zo leuk? Ik heb namelijk genoeg leuke sms mensen, waarom zou jij daartussen moeten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:22 schreef zbbrox het volgende:
0 PM's
en cue heb ik al verzadigd gekregen
* zbbrox gaat maar even aan het werk dan ofzo he
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerst bewijsmateriaal, dan misschien PM's. Wat maakt smsen met jou zo leuk? Ik heb namelijk genoeg leuke sms mensen, waarom zou jij daartussen moeten?
JAAA JE HEBT MIJquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerst bewijsmateriaal, dan misschien PM's. Wat maakt smsen met jou zo leuk? Ik heb namelijk genoeg leuke sms mensen, waarom zou jij daartussen moeten?
doe jij maar aaaien, ik typ welquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat ik vanaf een aaaaifoon SMS'jes verstuur natuurlijk..... Oh wacht... dit ging niet over mij he!
(en KZ kom er maar in, ouwe sony fangirl)
SMS'n met een iPhone is dan ook erg leuk! Dan kun je tenminste de hele conversatie lezenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat ik vanaf een aaaaifoon SMS'jes verstuur natuurlijk..... Oh wacht... dit ging niet over mij he!
(en KZ kom er maar in, ouwe sony fangirl)
als jij er niet bent is er geen reden voor mij om vrij te vragen dat weekeindquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Jammer! Ik weet het ook nog niet, ga die dag 10 km hardlopen, wedstrijdje
quote:
Ik geef je helemaal gelijk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou Cue nooit doen, die is aardig.
Hij smst eigenlijk altijd wel terug, dus dat is wel handig als je in de trein zitquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Htc Touchpro heeft dat ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SMS'n met een iPhone is dan ook erg leuk! Dan kun je tenminste de hele conversatie lezen
Als ik 5 uur klaar ben met werken, ben ik half 7 pas daar...quote:
is dat die je met een pennetje moet bedienen?? Een pennetje... nu vraag ik je... Wat is er mis met vingersquote:
Je komt toch wel... is toch ff gezellie.... enne ik heb wel vrouwelijke versterking nodig hoor...... hoor alleen maar gozers die wel gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Jammer! Ik weet het ook nog niet, ga die dag 10 km hardlopen, wedstrijdje
ik gebruik dat pennetje zelde, doe alles et mijn vingersquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat die je met een pennetje moet bedienen?? Een pennetje... nu vraag ik je... Wat is er mis met vingers
als murmeli zon humeur houdt als nu neemt ze vanmiddag vrij en kan ze eerder hardlopen en daarna met jullie op terrasje zitten hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik welkan je zo oppikken op den haag cs... moet alleen om 12uur bij mijn psychiater zijn.... ben wel weer om voor 1nen terug in het centrum
ga wel rond 5 a 6 uur hardlopen met murmeli
Geen geld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit klinkt zo ranzig!!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat die je met een pennetje moet bedienen?? Een pennetje... nu vraag ik je... Wat is er mis met vingers
ben voorstanderquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als murmeli zon humeur houdt als nu neemt ze vanmiddag vrij en kan ze eerder hardlopen en daarna met jullie op terrasje zitten hoor
Nou woei, als ik met de trein die kant op moet komen ben ik 3,5 uur onderwegquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik 5 uur klaar ben met werken, ben ik half 7 pas daar...
Ik ook niet... weerhoud me nietquote:
Leugens! Je hebt mij niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb namelijk genoeg leuke sms mensen
ranzig is gooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:
Ik zou dan nog voor 10 euro een treinkaartje kunnen kopen en dat kan ik echt niet missen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ook niet... weerhoud me niet
Grote kans dat ik daarna nog wel gaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij er niet bent is er geen reden voor mij om vrij te vragen dat weekeind
nou zo leuk ben je tegenwoordig niet meer....quote:
En dan nog heb ik er genoegquote:
hmmmz toch maar de zondag vrij nemen dan en vanuit me werk naar utreg gaan...??quote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou zo leuk ben je tegenwoordig niet meer....
ik reageer ook altijd op sms, ik doe er alleen nog weleens erg lang overquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij smst eigenlijk altijd wel terug, dus dat is wel handig als je in de trein zit
Ja hela. Jij bent wel Dé Ripley hé.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij smst eigenlijk altijd wel terug, dus dat is wel handig als je in de trein zit
merk er anders niets van...quote:
Wat maakt smsen met mij zo leuk? Poeh euh.. vraag dat eens aan cue of rip.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmmz toch maar de zondag vrij nemen dan en vanuit me werk naar utreg gaan...??
Jij vraagt om nummers, niet zijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wat maakt smsen met mij zo leuk? Poeh euh.. vraag dat eens aan cue of rip.
Zelfs ik?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nee!quote:
Zelfs jijquote:
en sporadisch eentje van mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb namelijk genoeg leuke sms mensen,
alleen als je braaf en lief bent... en naast kwaak gaat zitten want die kan je fijnknijpen als je je niet gedraagtquote:
je wilt graag de bak in?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
Dit is echt weer om in je blote kont in je cabrio te zitten en langs alle middelbare scholen te rijden rond pauzetijd
hebben?quote:
was DH niet 2 meter 344?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
en naast kwaak gaat zitten want die kan je fijnknijpen als je je niet gedraagt
geen idee, krijg me rooster pas eind van de maand.... (gaat over de meet) maar ik begrijp hieruit dat ik moet komen van jullie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
tot hoe laat moet je die zaterdag werken dan KZ? daarna naar utregt moet wel lukken hoor.... gezelli (of gaat het niet over de meet)
Hahaha ja dat kan ie wel denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen als je braaf en lief bent... en naast kwaak gaat zitten want die kan je fijnknijpen als je je niet gedraagt
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee, krijg me rooster pas eind van de maand.... (gaat over de meet) maar ik begrijp hieruit dat ik moet komen van jullie?
dat ik moet werken?quote:
Heeft iemand dat ooit wel eens gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt graag de bak in?
loop daar dan gewoon naar binnen in je blote kont
* Knuffelzacht is geen streakerquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ooit wel eens gedaan?
Naakt over straat rennen?
Ik heb jou ook, maar merk er weinig vanquote:
Hey.. geef me eens een kans om de psychologie om te draaien.. poehee.quote:
jaaaa is toch gezelliequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee, krijg me rooster pas eind van de maand.... (gaat over de meet) maar ik begrijp hieruit dat ik moet komen van jullie?
niet over straatquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben druk en populair.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook, maar merk er weinig van
geen idee, ken niet iedereen van hier hahaquote:
Je kan ook ongedouchted en naakt gaan. Maar ik weet niet of dat het gewenste effect heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff helemaal geen zin... moet me douchen en aankleden om naar mijn psychiater te gaan bah bah
denk dat jullie mannen daar geen bezwaar tegen hebben als ik naakt op straat loopquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook ongedouchted en naakt gaan. Maar ik weet niet of dat het gewenste effect heeft.
ja das toch juist leuk... beetje iedereen leren kennen enzo... lekker drankje erbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee, ken niet iedereen van hier haha(wel een boel maar niet iedereen)
Ik heb wel een keer dat ik lekker stond te pissen met de rug naar een grote groep toe, een gast mij in de rug wou duwen (zodat ik over mn broek zou zeiken, ha-ha-haquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
mij doet het weinigquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat jullie mannen daar geen bezwaar tegen hebben als ik naakt op straat loop
Ja per ongeluk wel in mijn wilde jaren toen ik had verloren met een of ander drank spelquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heel sporadischquote:
Zo zie je 'm niet vaakquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook ongedouchted en naakt gaan. Maar ik weet niet of dat het gewenste effect heeft.
Ik behoud toch wel exclusiviteitvoor jou hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan, slettebakje
neem de rest van de dag vrijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef Carooltje79 het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen..... heb geen zin meer om hier te zitten...de halve afdeling is lekker vrij vandaag en het is zoooo rustig
Bij ons 4 mensen in de gang van de 15 normaal. Waarvan er één ook nog weggaat vanmiddag.. Ik moet nog de rest van de dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef Carooltje79 het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen..... heb geen zin meer om hier te zitten...de halve afdeling is lekker vrij vandaag en het is zoooo rustig
het is dan ook gewoon een kutwoord hahaquote:
jaaa ik ga rond 1 uur lekker weg hierquote:
Ik vond het een leuke vervoegingquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vrij, dan let ik niet op mijn spelling.
Want dan kun je eerder op het terras? Ik ga vandaag nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]dan moet ik maar eens gaan studeren zo
Oeh, die ene?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ga rond 1 uur lekker weg hier![]()
![]()
probeer me collega zover te krijgen dat ie mee gaat naar terasje
Hoeveel pm's krijg jij wel niet per dag?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan, slettebakje
zelfs jij hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke vervoeging![]()
[..]
Want dan kun je eerder op het terras? Ik ga vandaag niet
Ja, sorryquote:
daar hebben we onze ver teruglezer weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs jij hoorAlleen we hebben wel bier, cola en andere slechte drankjes he.. Geen protiene shake's en andere spierverstevigende middeltjes
dan ga ik wel naar andere mooie vrouwen kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, sorryIk zou heel graag willen, maar ja...
dan mag ik van mezelf het terras op en motor rijden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want dan kun je eerder op het terras? Ik ga vandaag niet
naar mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ga ik wel naar andere mooie vrouwen kijken
Dat weet ik dan weer nietquote:
Volgens mij vroeg ik je gisteren nog of je me wakker wilde smsenquote:
en ga je eerder weg van het werk??quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar hebben we onze ver teruglezer weer
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:
weet ik niet dat beslis ik denk ik op dat moment zelfquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ga je eerder weg van het werk??
Als iemand mijn treinkaartje en drankjes sponsort wil ik ook wel gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
dus we gaan vandaag met knuffel en den haag op het terras zitten en kwaak en wie nog meer?
Oeh dat moet ik ook nog doen. Enige wat ik tot nu toe gedaan heb is een dode vogel naar beneden geflikkerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Q. het volgende:
Mijn balkon is inmiddels helemaal zomerklaar.!
druk in je hoofd misschienquote:
Wijf!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Als iemand mijn treinkaartje en drankjes sponsort wil ik ook wel gaan.Heb mijn afspraak van vanavond ook afgezegd wegens geldgebrek. Stom gat in mn hand.
.
dat doe ik al met rennen... waarom denk je dat ik achter je loop? ben billen mensquote:
Katers gaan over op het terras!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]maaree hij heeft nog een katertje van gisteren dus hij weet het nog niet...... haha
Ik moet vanmiddag naar mijn opleiding. En het is me te ver weg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
dus we gaan vandaag met knuffel en den haag op het terras zitten en kwaak en wie nog meer?
ik doe meequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tsss.... ik heb gewoon schermen open staan en tussen de conversie slagen door kijk ik af en toe op fokquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar hebben we onze ver teruglezer weer
Dat is ook heel wat! Mijn balkon is afgelopen week geschilderd en weer helemaal fris.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik ook nog doen. Enige wat ik tot nu toe gedaan heb is een dode vogel naar beneden geflikkerd
Maar jij bent dat ook een onwijs lekker ding!quote:
Mooi, mooi, mooi. Het meest legendarische FOK!-topic ooit mag niet vergeten worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk, vandaar dat ik meteenging
Volgens mij is dat toch meer een manneneigenschap. Tenminste ik zie het in mijn "kennissenkring" hoofdzakelijk bij de mannen.quote:
Ik geloof dat mijn kozijnen ook geschilderd worden. Ik hoop dat ze dan gelijk alle spinnenrag weghalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook heel wat! Mijn balkon is afgelopen week geschilderd en weer helemaal fris.! Nu alleen die vuilniszakken nog even in de berging dumpen.
.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij vroeg ik je gisteren nog of je me wakker wilde smsenIs maar goed dat iemand anders die taak op zich heeft genomen
quote:
Ik heb er ook last van, vandaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch meer een manneneigenschap. Tenminste ik zie het in mijn "kennissenkring" hoofdzakelijk bij de mannen.
Ik momenteel ook helaasquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, vandaarEn de mannen in mijn omgeving hebben er minder last van
haha ja dat zei ik dus ook alquote:
quote:
Nee, ik heb het zelf ookquote:
Of jij zoekt gewoon de verkeerde mannen uit om bevriend mee te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij is dat toch meer een manneneigenschap. Tenminste ik zie het in mijn "kennissenkring" hoofdzakelijk bij de mannen.
Zonder geld zijn er ook nog wel genoeg leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel te veel leuke dingen te doen in het leven.!
Oh jawel, ga ik morgenavond ook doen, gezellig met een groepje bij iemand thuis (op fietsafstand) spelletjes doen. Net als gisteravond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zonder geld zijn er ook nog wel genoeg leuke dingen te doen
jij snapt emquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij zoekt gewoon de verkeerde mannen uit om bevriend mee te zijn.
Stel maar wat voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik het goed maken?![]()
of heeft die ander nu mijn plekkie al gekregen?
oh en ik maar denken dat jij zo traag bentquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat doe ik al met rennen... waarom denk je dat ik achter je loop? ben billen mens
ja goed hequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh en ik maar denken dat jij zo traag bent
En gisteren was gezelliger en toffer dan welk feest waar je voor 50 euro aan bier op zuipt dan ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh jawel, ga ik morgenavond ook doen, gezellig met een groepje bij iemand thuis (op fietsafstand) spelletjes doen. Net als gisteravond.
Spelletjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh jawel, ga ik morgenavond ook doen, gezellig met een groepje bij iemand thuis (op fietsafstand) spelletjes doen. Net als gisteravond.
roze is gooooooeeeeeeeeedquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een leuke zomerjas!
Heel hard roze, zo leuk!
oh? waarom?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jij bent dat ook een onwijs lekker ding!
Die had je nog tegoed![]()
Foto.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een leuke zomerjas!
Heel hard roze, zo leuk!
hou je niet van spelletjes? spelletjes zijn cool!! had vorige week nog spelletjes avond... om 5uur smorgens naar bed gegaan hahaquote:
Natuurlijk!quote:
Zo ben ikquote:
Het is beter als de vrouwen in mijn vriendenkring zo zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij zoekt gewoon de verkeerde mannen uit om bevriend mee te zijn.
Jaa doen wij ook regelmatig is altijd heeeeeeel gezelliequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou je niet van spelletjes? spelletjes zijn cool!! had vorige week nog spelletjes avond... om 5uur smorgens naar bed gegaan haha
het heeft geen nut iets voor te stellen als ik al ingewisselt ben, dan spaar ik die energie liever voor iemand andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stel maar wat voor![]()
Ja, daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over
Haha, ik weet niet meer precies, maar ik had zoiets gezegd, dat ik dat zou kunnen zeggen na donderdagquote:
quit playing games with my hart my hart my hartquote:
Tot nu toe even jij, zbbrox en DH. Dawg is er ook eentje maar die's wat minder openlijkquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
het heeft geen nut iets voor te stellen als ik al ingewisselt ben, dan spaar ik die energie liever voor iemand anders
Jij bent leuk!quote:
Volgende week. Okay?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders komen al die mensen die vroeg vrij zijn naar Enschede toe![]()
niet dat soort spelletjes! ransbakje!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou je niet van spelletjes? spelletjes zijn cool!! had vorige week nog spelletjes avond... om 5uur smorgens naar bed gegaan haha
Die had ik ook al in mn kop zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quit playing games with my hart my hart my hart
* Knuffelzacht brult ff een oud backstreetboy liedje
Ik ben in goed gezelschap zie ik alweer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot nu toe even jij, zbbrox en DH. Dawg is er ook eentje maar die's wat minder openlijk
Ah oke, ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, vandaarEn de mannen in mijn omgeving hebben er minder last van
Ik kan niet zeggen dat ik het écht leuk vind.. Kijken bij spelletjes weer welquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was gewoon braaf cluedo, monopoly en kolonisten...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet dat soort spelletjes! ransbakje!
Geen idee, bij vrouwen let ik in eerste instantie op heel andere dingen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
Het is beter als de vrouwen in mijn vriendenkring zo zijn?
quote:
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef rival het volgende:
ach dat had ik ook op jouw leeftijd, groei je wel overheen
ooohhhwww je kan gewoon niet tegen je verliesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het écht leuk vind.. Kijken bij spelletjes weer welMaar meedoen?
Ahh, worden er weer lijstjes gemaakt?quote:
Ow, ik ben dol op spelletjes! Poker, klaverjassen, risk, kolonisten en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het écht leuk vind.. Kijken bij spelletjes weer welMaar meedoen?
Haha, ik verlies dan ook vrijwel nooitquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ooohhhwww je kan gewoon niet tegen je verlies
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, bij vrouwen let ik in eerste instantie op heel andere dingen...
jaaaa poker rulezquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ben dol op spelletjes! Poker, klaverjassen, risk, kolonisten en ga zo maar door
Rip snapt etquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ben dol op spelletjes! Poker, klaverjassen, risk, kolonisten en ga zo maar door
Ikke ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, lente, hormonen... Je kent 't wel...quote:
Ik kom er aan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel, kom hier. * Bengeltje knuffel geeft aan Rebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |