quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
_edit_quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, k was wat laat.. kon even geen goede tt vinden en te snel geentert
Hai.. Begin ook maar over me spelfoutquote:
Gebaseert op?quote:
Wees eens lief om aantepassen..quote:
Ik had ze nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hai.. Begin ook maar over me spelfout
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dusquote:
GoodGirlquote:
63 gok ik dan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dus. Volgens mij zou niemand mijn leeftijd kunnen raden nav mijn postgedrag.
De een die schat me eind 20 en ander begin 20..quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dus. Volgens mij zou niemand mijn leeftijd kunnen raden nav mijn postgedrag.
Vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wees eens lief om aantepassen..
Ik kan goed opschieten met meiden van DIE leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind 24/25 altijd prima leeftijden, kan altijd goed opschieten met meiden van die leeftijd maja voor vrouwen is een vriend van meer dan een jaar jonger doorgaans 'not dun'. Ben dus aan een kant blij wanneer ik zelf 25 ben, stomme nummertjes ook
Cuantos anos tiene?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind 24/25 altijd prima leeftijden, kan altijd goed opschieten met meiden van die leeftijd maja voor vrouwen is een vriend van meer dan een jaar jonger doorgaans 'not dun'. Ben dus aan een kant blij wanneer ik zelf 25 ben, stomme nummertjes ook
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan goed opschieten met meiden van DIE leeftijd
Valequote:
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn mannen ook liever richting de 25 van richting de 20.
Eens.. denk toch wel dat 21-22 mijn grens is.. Maargoed never say never..quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn mannen ook liever richting de 25 van richting de 20.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.
Idd.. met hun stoere bier-zuip-feestenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.
Aha, ik was in de periode 20-27 bezet dus dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
35quote:
Heb idd maar gelukquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goed
Hou ouder wij mannen worden hoe meer keus we krijgen
Ben bijna 23 overigens, 2 maandjes
Netjes.. spaans ben je toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goed
Hou ouder wij mannen worden hoe meer keus we krijgen
Ben bijna 23 overigens, 2 maandjes
Iets met spelfout in quote!quote:
Ik ben 1.68 maar draag hakken van mintens 10 cm. Het valt me op dat er veel kleine mannen zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Wat ik trouwens wel echt apart vind om te zien is dat de man korter is. Gelukkig ben ik zelf erg klein dus heb dat probleem nooit.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hehe nee, gewoon Nederlands, maar momenteel spaans-georiënteerd
Ik had echt ruzie met Fok met die postquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets met spelfout in quote!![]()
net 28!
Ik ben 1.64, en draag zelden hakken. Maar daarnaast val ik ook op langquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben 1.68 maar draag hakken van mintens 10 cm. Het valt me op dat er veel kleine mannen zijn
Hebben we je dag goedgemaakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej dan val ik in de doelgroep! \0/
Ik elke dag.. vandaar.. Lange mannenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben 1.64, en draag zelden hakken. Maar daarnaast val ik ook op lang.
Zoals ik met mijn 1,78mquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben 1.68 maar draag hakken van mintens 10 cm. Het valt me op dat er veel kleine mannen zijn
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:38 schreef Espabilado het volgende:
Van de zomer 5 weken ongeveer in Spanje... vandaar de 'Zomer in Spanje' eerder
Nu echt ff Lost kijken want de projector staat weer voor niks aan zo, zund
Wat is 'lang' overigens bij jullie? Ben 1.84 dus gewoon gemiddelde lengte.
Idd das jammer! Maar als het klikt ga ik niet zeggen daaaag je bent te klein..quote:
Wacht maar tot ik mijn broek omlaag doequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Idd das jammer! Maar als het klikt ga ik niet zeggen daaaag je bent te klein..
Het blijven natuurlijk richtlijnen en geen eisen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Idd das jammer! Maar als het klikt ga ik niet zeggen daaaag je bent te klein..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn broek omlaag doe![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:44 schreef Tegan het volgende:
Anyhow. Tijd om te slapen.
Met 7500e post.
Dus je bent een kleintje? Das altijd wel lief!quote:
Helloquote:
Sweet dreamsquote:
Bij nader inzien ben ik er nog.. vriend met relatieprobleem..quote:
Voel je je nu nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:57 schreef Espabilado het volgende:
Ah, altijd lastig... fijn dat ik een match ben omdat ik toevallig 1.84 ben overigens![]()
Maar die ken ik niet..quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:11 schreef Espabilado het volgende:
Ja ik voel me heel speciaal, samen met die honderdduizenden andere mannen die 1.84 zijn
Dat durf je niet aan..quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:15 schreef Espabilado het volgende:
Ah okay, I can see where this is going. Your place or mine?
Idd. mijn sig loopt achter, ik zit er alquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:20 schreef Espabilado het volgende:
Avond... Rio, Brazilie?
Nee, zit er voor mijn werk. wat besprekingen met een klant. erg vervelend allemaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Tof, wil ik ook nog heen een keerWat doe je daar? stage?
Het word niks want zelfs dat heb je niet voor me overquote:
Kan je wellicht alsnog je plannen door laten gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, zit er voor mijn werk. wat besprekingen met een klant. erg vervelend allemaal.
Zou eigenlijk vanmiddag vliegen, maar door omstandigheden moet ik blijven tot maandag. Nog vervelender uiteraard.
Welke plannen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kan je wellicht alsnog je plannen door laten gaan
Het is echt heul verquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het word niks want zelfs dat heb je niet voor me over
Berg ofzo?quote:
Echte liefde overwint alles..quote:
Klinkt echt heel vervelend allemaal idd, heb je zeker ook nog veel uren te doden.. dus dan maar naar het strand... vervelend vervelend..quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, zit er voor mijn werk. wat besprekingen met een klant. erg vervelend allemaal.
Zou eigenlijk vanmiddag vliegen, maar door omstandigheden moet ik blijven tot maandag. Nog vervelender uiteraard.
Cadeautjes kopen para miquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Klinkt echt heel vervelend allemaal idd, heb je zeker ook nog veel uren te doden.. dus dan maar naar het strand... vervelend vervelend..
Waarom zou ik cadeautjes kopen voor jou, ik ken je helemaal niet.quote:
Ik heb zelf 4.5 jaar een liefde van 160km gehad, is harstikke goed gegaan.quote:
Zeer tof, jammer dat ze er portugees spreken ipv spaans btwquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
OwjaCocovado Cristo Redentor
[ afbeelding ]
Nou dat redden we wel hoor.. maar goed ik snap het al.. mannen met hun directheid..quote:
Omdat ik de 28ste jarig wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik cadeautjes kopen voor jou, ik ken je helemaal niet.
Auto zeker!quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf 4.5 jaar een liefde van 160km gehad, is harstikke goed gegaan.
Ow, gefeliciteerdquote:
Nop, 3 jaar met de trein, laatste 1.5 jaar met auto en treinquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Auto zeker!Ook zoiets dat ik binnen een jaar maar eens moet regelen btw..
Call me when you move!quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou dat redden we wel hoor.. maar goed ik snap het al.. mannen met hun directheid..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:41 schreef djayzz het volgende:
Maar ik ga zo slapen!
Morgen weer lekker hardlopen over de copacabana:)
Ik zal je me verlanglijstje pmenquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, gefeliciteerd![]()
Sorry dat ik het vergeten was.![]()
Wat zou je graag willen hebben voor je ....e verjaardag?
me is JALOERSquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:41 schreef djayzz het volgende:
Maar ik ga zo slapen!
Morgen weer lekker hardlopen over de copacabana:)
In elk grapje zit een kern van waarheid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Call me when you move!
Ja nee, zit je te dollen natuurlijk... dat mag je zien als dat ik het idd niet aandurf
Okquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik zal je me verlanglijstje pmen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:45 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij kwam ie ook enkel langs om ons de ogen uit te steken
Nou ik ben dan wel benieuwd of jij wel zou durven als ik er serieus in door zou gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
In elk grapje zit een kern van waarheid.
Hmmz okay..... weltrustequote:Op vrijdag 10 april 2009 03:46 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ben chaggo.. ik ga nu echt slapen
Denk je dat?! Morgen zit ik om 7 uur alweer in de autoquote:Op vrijdag 10 april 2009 06:35 schreef MNR het volgende:
Hey Snuit! No worries, morgen kun je uitslapen
Morguquote:Op vrijdag 10 april 2009 06:38 schreef zbbrox het volgende:
Bongiorno!
Hebben best veel mensen vrij genomen. Dat worden kleine koffierondjes.
Ow.. hehequote:Op vrijdag 10 april 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk je dat?! Morgen zit ik om 7 uur alweer in de autoMoet een bootje ophalen.. en als je dan denkt dat ik zondag uit kan slapen?!
dan sta ik om 8 uur alweer te wakeboarden..
![]()
oh my, ik ben zo dom met mn plannen!
Slaap je maandag uit?quote:Op vrijdag 10 april 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk je dat?! Morgen zit ik om 7 uur alweer in de autoMoet een bootje ophalen.. en als je dan denkt dat ik zondag uit kan slapen?!
dan sta ik om 8 uur alweer te wakeboarden..
![]()
oh my, ik ben zo dom met mn plannen!
oooh, maar 2 afspraken... Dat valt nog meequote:Op vrijdag 10 april 2009 06:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow.. hehe
Ja, ik ga morgen ook stappen, zondag uitslapen daarvan en op Tweede Paasdag heb ik maar liefst 2 afspraken gepland, die ik nimmer nooit kan combineren. Dus ik ga 2 mensen teleurstellen: ik ga niet stappen (anders voel ik me volgende week weer zo beroerd verkouden) en maandag ga ik de eerste afspraak inkorten.
Maar goed, je gaat wel erg leuke dingen doen. Krijg je vast energie van! Veel plezier zeg (en wakeboarden, knap dat je dat kunt zeg... pfff).
Dat zit in clusters. Ik kan gewoon online komen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:15 schreef DR34M3R het volgende:
Idem met de messenger overigens. Service niet beschikbaar zegt ie..
Leuke verrassing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!
Ik kwam er net als velen achter gister dan m'n ov niet geldig is vandaag, dus maar lekker gefietst
Ow god. Moest je dokken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuke verrassing.Ik kwam daar meestal pas achter als ik in de trein zat met een humeurige conducteur.
Een date! Zij wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb wel een soort van date vanavond, dus doe mij maar wat zwoels.
Destijds, ja. Maar ik praat over vroeger. Toen de gulden nog van hout was.quote:
Had jij niet nog een date met rival?quote:
Oooooooooooooooowwwwquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Destijds, ja. Maar ik praat over vroeger. Toen de gulden nog van hout was.
Als ik Ripley er voor kon paaien om een goed excuus te hebben om helemaal naar Amsterdam te gaan. But i failed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had jij niet nog een date met rival?
Oh gaan we het zó gezellig houden.. *scherpt keu*quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oooooooooooooooowwww
Nee dan is het niet interessant
Lol, dus wat worden de plannen dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als ik Ripley er voor kon paaien om een goed excuus te hebben om helemaal naar Amsterdam te gaan. But i failed.
Jij bent veuls te slechtquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh gaan we het zó gezellig houden.. *scherpt keu*
Planloos.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol, dus wat worden de plannen dan?
Och arme *geeft knuffel*quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:31 schreef zbbrox het volgende:
Planloos.
Zal wel weer huishouden en filmpjes worden.
Wacht maar.. als ik later groot ben...quote:
quote:
Je zou haast zeggen dat ik op je kleine pikkie ben getrapt.. wat een agressie hier toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wacht maar.. als ik later groot ben...
Rematch. En dan wals ik over je heen.. en terug,.. en heen.. en terug.. en heen.. till infinity and beyond!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik op je kleine pikkie ben getrapt.. wat een agressie hier toch.
Wat moet er gebeuren? Aan de Beemer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:49 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Ik gok wel op een redelijke hoeveelheid zwoelness vanavond
Maar eerst (na het halve daggie werken) lig ik de halve dag weer onder de auto
Mooi weer of niet ik zou graag nog wat extra uurtjes willen slapenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:15 schreef Q. het volgende:
Met laptopje in bed.Slapen lukt me toch niet meer. En ik moet vandaag natuurlijk optimaal genieten van het mooie weer.
Ik ook wel, ik heb een nieuw shirt aan moeten trekken omdat ik bij het drinken morsde, ik ben 5 minuten bezig geweest de voordeur los te krijgen en heb 3x m'n wachtwoord moeten intypen vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi weer of niet ik zou graag nog wat extra uurtjes willen slapen
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:20 schreef Q. het volgende:
GIsteren mn balkon zomerklaar gemaakt dus daar ga ik vandaag eens flink van genieten.
Dus je bent niet geweldig uit de startblokken gekomen. De dag is nog lang gelukkigquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik heb een nieuw shirt aan moeten trekken omdat ik bij het drinken morsde, ik ben 5 minuten bezig geweest de voordeur los te krijgen en heb 3x m'n wachtwoord moeten intypen vandaag![]()
Slecht geslapen
De red bull helpt me al een handje met wakkerwordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je bent niet geweldig uit de startblokken gekomen. De dag is nog lang gelukkig
Hier hoogstwaarschijnlijk nietquote:
quote:
Zwoele avond met jezelf in de tuin ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
ik krijg zojuist een best goed plannetje, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Ik niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk!![]()
Ik ga zo maar richting kantoor, zucht.
Hebbie lekker vrij??quote:
mijn kachelradiateur moet ik vervangen, en na gisteren ook mijn gewone radiateur!quote:
Bedrijf is dicht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hebbie lekker vrij??
pfff wil ik ook... heb nu al geen zin meer
Ja echt wel!quote:
Wrijf het er ff in jaquote:
Ik inmiddels ook weer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat zit in clusters. Ik kan gewoon online komen.
hahaquote:
quote:
Had nog een paar vrouwmensen niet uitgenodigt vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zwoele avond met jezelf in de tuin ofzo?
Ik wil ook snaaien vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Had nog een paar vrouwmensen niet uitgenodigt vanavond![]()
Daar zit vast en zeker wat te snaaien tussen, aan de mate aandacht die ze me schenken te zien
DR34M3R N.V.? Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je werkt bij mij?
Heerlijk, zo'n bedrijf met extra feestdagen
zo ook met 1 mei, 4 juli...
Ik begin morgen met de bekleding en het dashboard eruit, daar even wat dingen oplossenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
mijn kachelradiateur moet ik vervangen, en na gisteren ook mijn gewone radiateur!
en die eerste is echt een kutklus
quote:
Ik hoef me dat niet eens af te vragenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Had nog een paar vrouwmensen niet uitgenodigt vanavond![]()
Daar zit vast en zeker wat te snaaien tussen, aan de mate aandacht die ze me schenken te zien
Mijn weekend gaat saai worden. Stom. Krijg je als je al je geld al uitgegeven hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoef me dat niet eens af te vragenVanavond en ook de rest van het weekend gaat super worden
dashboard moet ik er dus ook uithalen, dat is echt een drama!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin morgen met de bekleding en het dashboard eruit, daar even wat dingen oplossen![]()
Andere bekleding opzoeken, paar speakersteunen op mn hoedenplank maken (zodat de speakers niet onder m'n kap vallen)
Ik kan straks weer lekker zitten dus![]()
![]()
En 27e auto wegbrengen, direct nieuwe uitlaatlijn eronder
quote:
Moet je een paar biertjes hebben Q? Als ik door Utrecht rijd drop ik ze wel af vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn weekend gaat saai worden. Stom. Krijg je als je al je geld al uitgegeven hebt.
Wedde dat ik je zover krijgquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
op commando?
You Obviously Don't Know Me
Wat ga je daar helemaal doen joh... weet je hoe ver dat isquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Emmermeer, in het Florida van het Noorden
Die gast waar ik die motor laat inbouwen heeft nog een lijn inc kat en dempers liggen voor 100 euro, zet hij mij d'r zo even onder..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
dashboard moet ik er dus ook uithalen, dat is echt een drama!
eneuhmm.. dat kan ik hier ook voor je doen hoor, die uitlaat
Goedemorgen Noukquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!
Wat een vrolijkheid op de vroege morgen, die glimlach blijft op mijn gezicht denk ikHeerlijk gefietst, wat een weer!
*checkt personeelslijst*quote:
Nouja, ik doe daar eten, slapen, bankhangen enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ga je daar helemaal doen joh... weet je hoe ver dat is
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, ik doe daar eten, slapen, bankhangen enzoIk woon 'r namelijk.
Nee, een lekker stukje rijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat snap ik.... maar das zover weg joh.... is hele wereldreis om daar te komen
haha sow jij bent positiefquote:
Je zult ook versteld staan van de rust die we hier hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat snap ik.... maar das zover weg joh.... is hele wereldreis om daar te komen
Zwaai je even als je voorbij rijdtquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet je een paar biertjes hebben Q? Als ik door Utrecht rijd drop ik ze wel af vanavond
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je zult ook versteld staan van de rust die we hier hebben![]()
We leven hier nog in stammen en leien hutjes.
Je gaat mij ook voor gek verklaren dat ik voor de lol wel eens 200km rondrijquote:
Beter worden we dan opgepikt..... gaan we ook lekker biertje drinkenquote:
Autorijden =quote:
haha nee dat doe ik niet...... doe ik ook wel eens hoor.. gwn ff rondkijken hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je gaat mij ook voor gek verklaren dat ik voor de lol wel eens 200km rondrij
Tof.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet je een paar biertjes hebben Q? Als ik door Utrecht rijd drop ik ze wel af vanavond
dealquote:
Ja ik vind het ook nie zo erg..... alleen dat snachts dan weer terug enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Autorijden =Dus ja, positief over zo'n stuk. Heerlijk
mijn planning is om van't zomer in 2 dagen de hele kust af te rijden, van noord groningen naar zuid-zeelandquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat doe ik niet...... doe ik ook wel eens hoor.. gwn ff rondkijken haha
maar of ik dan aan de 200 kom?? dat durf ik nie te zeggen
Je hoeft niet terugquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nie zo erg..... alleen dat snachts dan weer terug enzo
ohw das wel stoerquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
mijn planning is om van't zomer in 2 dagen de hele kust af te rijden, van noord groningen naar zuid-zeeland... Gewoon als cabriotoertocht
goed excuus om te blijvenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nie zo erg..... alleen dat snachts dan weer terug enzo
haha ohw je hebt een hutje voor me gereserveerd?quote:
quote:
Ik woon niet in het Noorden, maar andersquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ohw je hebt een hutje voor me gereserveerd?
Wat dan?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik woon niet in het Noorden, maar anders
Maar Rauw. heeft vast een logeerbed voor je over. Ik zou het doenquote:
Ik heb een 2persoons hutje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ohw je hebt een hutje voor me gereserveerd?
en ik mag het 2e persoontje zijnquote:
Ja nee, ik ben gewoon immens geilquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en ik mag het 2e persoontje zijn![]()
wat lief van jou
koppelaarster pur sangquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar Rauw. heeft vast een logeerbed voor je over. Ik zou het doen
gwoon wat plagenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar Rauw. heeft vast een logeerbed voor je over. Ik zou het doen
ja dat denken jullie hier allemaal geloof ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou Cue nooit doen, die is aardig.
Boefje pur sangquote:
Wat houdt je tegen?quote:
Misschien ontmoet ik haar niet omdat ik dat zo wil houden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat denken jullie hier allemaal geloof ik
Ik denk die lading puberts die ik over de vloer heb vanavondquote:
+1, scherpquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ontmoet ik haar niet omdat ik dat zo wil houden?
Zijn smsjes een toegestaan bewijsmiddel, your honor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou Cue nooit doen, die is aardig.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk die lading puberts die ik over de vloer heb vanavond
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookOow wacht, ineens schiet mij jullie leeftijdsverschil binnen..
Shit, koppelpoging misluktquote:
allemaal in dat 2 persoons hutje??quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk die lading puberts die ik over de vloer heb vanavond
Wie weet een andere keerquote:
ach waarom niet.... houd je jong hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wie weet een andere keer![]()
Maar denk niet dat carool er op zit te wachten tussen een groep jongeren(6->20) te zitten
Hier in Drenthe ben je volwassen als je een buffel gewurgt heb met je blote handen....quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach waarom niet.... houd je jong he
Maaarrreeee 6 is wel heeel jong idd hahah
Ik vermoed dat hij 6 van >20 bedoeltquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach waarom niet.... houd je jong he
Maaarrreeee 6 is wel heeel jong idd hahah
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier in Drenthe ben je volwassen als je een buffel gewurgt heb met je blote handen....
Sommigen behalen die titel inderdaad op hun 6e
hahahahaquote:
Carool is niet vies van een jonge toyboy geloof ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookOow wacht, ineens schiet mij jullie leeftijdsverschil binnen..
Oow hahaquote:
Daar weet je alles van?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Carool is niet vies van een jonge toyboy geloof ik
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier in Drenthe ben je volwassen als je een buffel gewurgt heb met je blote handen....
Sommigen behalen die titel inderdaad op hun 6e
Ik kon nog maar net lopen toen ik mijn stam gered heb van een Westerborske Longhorn buffelquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan zijn het iig wel hele stoere mannen jochies
Jaja, dat moet ik geloven zekerquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een oplettende bezoeker van dit forum
ikke niet hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Carool is niet vies van een jonge toyboy geloof ik
Ja, maar die mag je niet zonder toestemming van haar posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zijn smsjes een toegestaan bewijsmiddel, your honor?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kon nog maar net lopen toen ik mijn stam gered heb van een Westerborske Longhorn buffel![]()
![]()
<- KF post.
Niet eens een laagvliegende waterbuffelquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kon nog maar net lopen toen ik mijn stam gered heb van een Westerborske Longhorn buffel![]()
![]()
<- KF post.
hoe komt het?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet eens een laagvliegende waterbuffel?
Ik heb me toch een koppijn
Zal zeer doen met zo'n kopquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet eens een laagvliegende waterbuffel?
Ik heb me toch een koppijn
quote:
Me Mijn hoofd voelt een beetje tegenstrijdig aan...quote:
quote:
Hey JonKeL!quote:
Rival is al veelste oud johquote:
Goedemorgen!quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je wel veel pijn zult hebben aan zo'n dikke kopquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me Mijn hoofd voelt een beetje tegenstrijdig aan...
Knap van buiten, verrot van binnen...
Edit: me = mijn
oei oei zeker teveel gezopen gisterenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bier :quote:
das nie zo slim danquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bier :![]()
Ik en 3 vrienden gingen gisteren aan de halve liters
En daarna nog naar 3 andere kroegen geweest...
Het probleem was alleen dat ik de enige was die moest werken
Je zou verwachten dat je geen last heb van een kater met zo'n waterhoofdquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je wel veel pijn zult hebben aan zo'n dikke kop![]()
Moet je maar niet zoveel zuipen man
Ik begrijp er niets meer van, Je vrienden waren toch boos op je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bier :![]()
Ik en 3 vrienden gingen gisteren aan de halve liters
En daarna nog naar 3 andere kroegen geweest...
Het probleem was alleen dat ik de enige was die moest werken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je geen last heb van een kater met zo'n waterhoofd
Ik zie er weer representatief uit hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die is heul nie oud!quote:
ohw echt?? ikke heb niks gekregen hoor..... nie eens vrijquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie er weer representatief uit hoor![]()
Iemand van mijn detacheringsbureau komt vandaag langs om iets voor pasen te brengen
Heb van het bedrijf waar ik zit ook een soort van paas-kerstpaket gehad
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Heb van het bedrijf waar ik zit ook een soort van paas-kerstpaket gehad
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets meer van, Je vrienden waren toch boos op je?!
Daar meende ik niks van hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ze smste gisteravond of ik nog meeging en het was gezellig...
Alleen aan het begin van de avond hadden ze het over de dood en wat daar na kwam...
Niet echt een leuk onderwerp...
Een soort van kerstpaket, maar dan met pasen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |