quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
_edit_quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, k was wat laat.. kon even geen goede tt vinden en te snel geentert
Hai.. Begin ook maar over me spelfoutquote:
Gebaseert op?quote:
Wees eens lief om aantepassen..quote:
Ik had ze nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hai.. Begin ook maar over me spelfout
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dusquote:
GoodGirlquote:
63 gok ik dan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dus. Volgens mij zou niemand mijn leeftijd kunnen raden nav mijn postgedrag.
De een die schat me eind 20 en ander begin 20..quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je meedeed aan de prono, je foto, en je reacties op het leeftijd raden. Eigenlijk nergens op dus. Volgens mij zou niemand mijn leeftijd kunnen raden nav mijn postgedrag.
Vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wees eens lief om aantepassen..
Ik kan goed opschieten met meiden van DIE leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind 24/25 altijd prima leeftijden, kan altijd goed opschieten met meiden van die leeftijd maja voor vrouwen is een vriend van meer dan een jaar jonger doorgaans 'not dun'. Ben dus aan een kant blij wanneer ik zelf 25 ben, stomme nummertjes ook
Cuantos anos tiene?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind 24/25 altijd prima leeftijden, kan altijd goed opschieten met meiden van die leeftijd maja voor vrouwen is een vriend van meer dan een jaar jonger doorgaans 'not dun'. Ben dus aan een kant blij wanneer ik zelf 25 ben, stomme nummertjes ook
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan goed opschieten met meiden van DIE leeftijd
Valequote:
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn mannen ook liever richting de 25 van richting de 20.
Eens.. denk toch wel dat 21-22 mijn grens is.. Maargoed never say never..quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn mannen ook liever richting de 25 van richting de 20.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand van 25 dan 20! Maar ja als die van 20 dan veel levenservaring heeft dan kan het ook wel! Als ze nog in dr giechelende huppelkut periode zit dan laat maar.
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.
Idd.. met hun stoere bier-zuip-feestenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, als 16/17/18-jarige heb je niet altijd evenveel kansen bij 25jarigen... Val wel meestal op ouder. De meesten van rond de 18 zijn nou eenmaal gewoon nog kleine jongetjes.
Aha, ik was in de periode 20-27 bezet dus dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
35quote:
Heb idd maar gelukquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goed
Hou ouder wij mannen worden hoe meer keus we krijgen
Ben bijna 23 overigens, 2 maandjes
Netjes.. spaans ben je toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja maar de man ouder dan de vrouw is dan ook de standaard in deze maatschappij, dus jij zit goed
Hou ouder wij mannen worden hoe meer keus we krijgen
Ben bijna 23 overigens, 2 maandjes
Iets met spelfout in quote!quote:
Ik ben 1.68 maar draag hakken van mintens 10 cm. Het valt me op dat er veel kleine mannen zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Wat ik trouwens wel echt apart vind om te zien is dat de man korter is. Gelukkig ben ik zelf erg klein dus heb dat probleem nooit.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hehe nee, gewoon Nederlands, maar momenteel spaans-georiënteerd
Ik had echt ruzie met Fok met die postquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets met spelfout in quote!![]()
net 28!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |