quote:
je maakt mooi gebruik van de kleuren, maar wat is het?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Theoretisch gezien mogelijk?
Mja, aan de andere kant scheelt het weer dat hij geen shirtloze petjesdragende nitwit wordt.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef Armageddon het volgende:
Je moet tegen die gast zeggen dat ie vooral naar het theater moet blijven gaan. Het liefst alleen. Dan kan ie mooi tegen zichzelf praten en zichzelf "verheffen"
Kansloze figuren die zich zo gedragen. Dat ie maar snel dood mag gaan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Een student die omhoog valt.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef P8 het volgende:
[..]
je maakt mooi gebruik van de kleuren, maar wat is het?
Een omhooggevallen studentquote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef P8 het volgende:
[..]
je maakt mooi gebruik van de kleuren, maar wat is het?
Ik wilde iets soortgelijks posten. Gefeliciteerd met het verslaan van mijn genialiteit.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, ik blijf nou eenmaal een baasquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde iets soortgelijks posten. Gefeliciteerd met het verslaan van mijn genialiteit.
Hier stopte ik met lezenquote:
quote:
Ben ik dan de vice-baas?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Whehe, ik blijf nou eenmaal een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |