Afgelopen week een bezoekje gebracht aan de AutoRAI 2009. Op zich leuk met die nieuwe opzet en zo, alleen jammer van de vele hippie-mobielen die er stonden.
Anyway, daar gaat mijn klacht niet over. Mijn klacht gaat over de koude kak (of eerder: mensen die zich voordoen als...). Lopen ze daar een beetje rond op de afgesloten stands (zowiezo achterlijk dat je niet overal zomaar bij kan) en doen ze net alsof ze de koning en koningin zijn.
Voorbeeld: Ik stond bij de Hessing stand (bentley enzo) en na op mijn flikker te hebben gekregen omdat ik het hekje over stapte (WTF?) zag ik meneer en mevrouw 'ik ben arm maar doe alsof ik rijk ben' de stand oplopen. En meneer tegen mevrouw: vind je dit wat? (wijzend naar een bentley). Verschrikkelijk kansloos maar ik heb de daders op de foto vast weten te leggen: (links met blauwe jas en man met sjappiejas en sjaal)
![]()
Laten we even eerlijk zijn: 70% van de bezoekers komt naar de rai omdat ze autoliefhebbers zijn en mooie autos willen zien, en 30% omdat ze een of andere burgerbak willen kopen (zafira oid). Als je geld hebt voor een bentley dan ga je echt niet naar een of andere pleb-beurs om daar te kijken en te kopen. En dan die 'verkopers' ook nog denken dat ze de deal van de dag kunnen maken. Verschrikkelijk kansloos.
Klacht: nep-kak die doet alsof ze een bentley gaan kopen op de rai