abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 23:49:12 #1
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_67882191
Afgelopen week een bezoekje gebracht aan de AutoRAI 2009. Op zich leuk met die nieuwe opzet en zo, alleen jammer van de vele hippie-mobielen die er stonden.
Anyway, daar gaat mijn klacht niet over. Mijn klacht gaat over de koude kak (of eerder: mensen die zich voordoen als...). Lopen ze daar een beetje rond op de afgesloten stands (zowiezo achterlijk dat je niet overal zomaar bij kan) en doen ze net alsof ze de koning en koningin zijn.
Voorbeeld: Ik stond bij de Hessing stand (bentley enzo) en na op mijn flikker te hebben gekregen omdat ik het hekje over stapte (WTF?) zag ik meneer en mevrouw 'ik ben arm maar doe alsof ik rijk ben' de stand oplopen. En meneer tegen mevrouw: vind je dit wat? (wijzend naar een bentley). Verschrikkelijk kansloos maar ik heb de daders op de foto vast weten te leggen: (links met blauwe jas en man met sjappiejas en sjaal)

Laten we even eerlijk zijn: 70% van de bezoekers komt naar de rai omdat ze autoliefhebbers zijn en mooie autos willen zien, en 30% omdat ze een of andere burgerbak willen kopen (zafira oid). Als je geld hebt voor een bentley dan ga je echt niet naar een of andere pleb-beurs om daar te kijken en te kopen. En dan die 'verkopers' ook nog denken dat ze de deal van de dag kunnen maken. Verschrikkelijk kansloos.

Klacht: nep-kak die doet alsof ze een bentley gaan kopen op de rai
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_67882240
Hmm ik zou heen, maar pas niet in het straatje van de TS _!
  donderdag 9 april 2009 @ 23:51:27 #3
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_67882263
geef mij er maar twee
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_67882279
Daarom moet je ook altijd pistolen meenemen, dan laat jij zien dat jij niet met je laat sollen.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_67882318
Volledig eens met TS. Iedereen die daar komt vindt het mooi, maar kan het niet betalen en komt dus om leuk te kijken. De mensen die de centen wel hebben gaan echt niet naar zo'n pauperbeurs een beetje achter het stuur zitten
pi_67882349
Heb ik ook wel eens last van . Die nare koude spetters als je een plonspot hebt
You dream it, I live it.
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:16:34 #7
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67882906
Typisch volk.
Hun kinderen hebben vast van die typische namen, zoals Benjamin, Olivier, Merlijn, Ellemijn, Merel, Emma of Louise.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:17:59 #8
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67882930
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:16 schreef B.E.D het volgende:
Typisch volk.
Hun kinderen hebben vast van die typische namen, zoals Benjamin, Olivier, Merlijn, Ellemijn, Merel, Emma of Louise.
Sterre, Jan-Dirk, Lousewies, Jeroen-Peter
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_67882940
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:16 schreef B.E.D het volgende:
Typisch volk.
Ik denk eerder: Bentley, Mercedes, Lotus en dat soort grollen
pi_67883596
Ik krijg ze altijd aan de kassa en vind het jammer dat ze niet dood zijn Komen ze na een half uur terug voor de airmiletjes
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:54:57 #11
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67883642
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef bijdehand het volgende:
Ik krijg ze altijd aan de kassa en vind het jammer dat ze niet dood zijn Komen ze na een half uur terug voor de airmiletjes
WIE? DIE BEWUSTE MENSEN OP DE FOTO IN DE OP VAN DIT TOPIC?????????????????????
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67883688
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:54 schreef B.E.D het volgende:

[..]

WIE? DIE BEWUSTE MENSEN OP DE FOTO IN DE OP VAN DIT TOPIC?????????????????????
Die laadt niet bij mij Kheb het dus over kouwe kak
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')