Waarom is dit zo goed, omdat er woorden van 4 lettergrepen in staan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:30 schreef fabregas01 het volgende:
WINNE .. Lyricaal 1 van de beste Nederlandse rappers die er rond loopt.
Ik bouw een track als een piramide
Schrijf mijn lyrics op de muren, noem het hiėrogliefen.
Spreek mijn mensen toe. Hoe? Doe het met melodiėn.
Die rappers denken dat ze doen, ze brengen genocide.
Winne komt die shit verbieden.
![]()
vind t nogal een kinderachtige belachelijke tekst eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn niet zijn beste lyrics als je het mij vraagt.
Inderdaad. Elke willekeurige VMBO'er kan zoiets uit z'n pen persen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
vind t nogal een kinderachtige belachelijke tekst eigenlijk.
Ja. Bijna de gehele Nederlandse rapscene is matig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt Jiggy Dje een matige rapper?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef Rasher het volgende:
Respect for the man in the icecream van.
Scooter
Geen rap maar wel zo'n anti-climax zin
Doet me denken aan Hans Teeuwen.
IJscoman, ijscoman, vertel eens een verhaal!
Nee, ik verkoop alleen ijs.
Achterliggende gedachte, maar jij zal het wel niet begrijpenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom is dit zo goed, omdat er woorden van 4 lettergrepen in staan?
en dat zal waarschijnlijk ook zijn hoogst genoten opleiding zijn, dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke willekeurige VMBO'er kan zoiets uit z'n pen persen.
Je vraagt om 'n headsmack, knul.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:03 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Achterliggende gedachte, maar jij zal het wel niet begrijpen
Ik alleen op zondag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:17 schreef koningdavid het volgende:
Zijn er trouwens FOK!kers die rappen?
Was jij niet die gast die metal luisterde ? Met zulke mensen mag ik van me ma niet praten..quote:
Slaap met me ogen open, omdat ik me droom leef. In 'Het Spel (Remix)'.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:41 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Klopt klopt... Hij heeft zat goede teksten deze klinkt aardig lekker.. Ik vind hem wel wat beter als Jiggy Dje & Co
Wat is volgens jou zijn beste lyric/lijn ?
Ik luister zeer zeker metal, maar niet alleen metal. Ik kan zoveel waarderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die metal luisterde ? Met zulke mensen mag ik van me ma niet praten..
Noem een muzieksoort die meer diepgang dan HipHop KAN hebben. Verdiep je eens in muziek voor je er daadwerkelijk iets over zegt. Nerd.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:52 schreef Scaurus het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe een enigszins gecultiveerd persoon met kennis van theologie, filosofie en geschiedenis van zoiets laags als hiphop houden kan. Seriously.
Ik bedoelde het nummer, dat "geweldige" nummer van die "WINNE".quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:14 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Noem een muzieksoort die meer diepgang dan HipHop KAN hebben. Verdiep je eens in muziek voor je er daadwerkelijk iets over zegt. Nerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |