Inspiratie was op denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
"I got candy in my cup, candy in my car, candy on my wrist, candy on my car."
Wat
Daar moest ik ook altijd om lachen ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:15 schreef Metal_Mart het volgende:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits. Maar toch pak ik nog gewoon de tram, weet dit."
Meer zang dan rap, maar past wel in dit straatje.
Tekst met inhoudquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Allereerst, laat dit topic geen muziekbashtopic worden, want FOK! is immers liefde.
De klacht:
Ik ben zelf in het trotse bezig van een brede muzieksmaak en ik houd zeker ook van goede hip-hop op zijn tijd. Sommige rappers zijn ware woordkunstenaars (denk aan Jiggy Dje, Typhoon, Jurny Big, etc.). Maar er zijn ook rappers die echt zulke onzin uitkramen!![]()
Het hele brag & boast-gebeuren (opscheppen dus) is zo ver doorgeschoten dat rappers opscheppen over dingen die helemaal niet stoer zijn.
Voorbeelden:
[..]
Lijkt me niet iets om trots op te zijn?
[..]
Rappen over een grasmaaijer? Ok...![]()
[..]
Thx voor de info?![]()
[..]
WTF?![]()
Meer voorbeelden op deze hilarische blog: http://www.snacksandshit.com/
Klacht: Bedroevend slechte rapteksten
Maar in die overige 5% zit ook veel goeds.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef Scaurus het volgende:
Sowieso draait 95% van de hedendaagse hiphop om (1) seks, (2) geld, (3) macht. Meer is het niet.
quote:
lolquote:"Bitch, I'm a self-made trillionaire, get your soft ass outta here."
- Bun B, Swishas and Dosha by UGK
Nobody is a trillionaire so this is a lie and you know it. Oh, and nice job trying to ease the harshness of 'get your ass outta here" with soft.
Deze dan:quote:
http://www.snacksandshit.com/2009/02/71.htmlquote:"Girl, this dick is so clean it'll probably go good with your broccoli and cheese."
Devin The Dude, Broccoli And Cheese
Okay. No, no, no, no, no, no, no. It won't. That would ruin both the sexual experience and your appetite. It's really a bad idea. My favorite part about this quote though is the part where he says "probably," like he's not 100 percent sure about the whole thing. Also I feel that I have to confirm this; YES these are real lyrics to a real song by someone who got paid for it.
Filed under: Don't eat with this man.
quote:Alleen op hoeken van straten lees je boeken luister je platen
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Sommige rappers zijn ware woordkunstenaars (denk aan Jiggy Dje, Typhoon, Jurny Big, Steen etc.).
Dat is écht gelul, als je je er een beetje in verdiept dan weet je echt wel dat een in de OP al genoemde Jiggy Djé en Typhoon juist heel goede teksten hebben. Verder is de Nederlandse hiphopscene echt niet zo heel slecht hoor, een groep als Zwart Licht of Zo Moeilijk maken gewoon echt vernieuwende shit. Beter dan bv een bekende Amerikaanse rapper als Lil Wayne of Flo Rida. Als je het over de Ali B's en Yes-R's hebt moet ik je wel gelijk geven natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:15 schreef Metal_Mart het volgende:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits. Maar toch pak ik nog gewoon de tram, weet dit."
Meer zang dan rap, maar past wel in dit straatje.
Overigens kun je het hele Nederhop-genre als voorbeeld aanhalen. Wat een onzin kramen die gasten uit met hun half Engels, half Nederlandse lulkoek.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dat is écht gelul, als je je er een beetje in verdiept dan weet je dat alle artiesten die hierna genoemd worden bagger zijn.
Geniaalquote:
quote:"I'm such a failure."
- Sean Price, Violent
For those of you who don't know, this is the first thing said in this song. Oh. My. God. You can't begin a song like this. He continues:
"I'd just like to say... nothin' really."
"CUT! I think we better stop this take and start over." (What I just wrote here is something that obviously wasn't spoken by a producer in the booth.)
Filed Under: self-esteem and confidence issues
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar in die overige 5% zit ook veel goeds.
Dit is ook een goede track met inhoud:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |