WTF, ik vraag verdomme al sinds het begin om tieten, krijg nul op 't rekest en nu gaan ze onderling tieten uitwisselen. Kanker zeg.quote:
We moeten smoother zijn. Ik stel undercover voor. Maak jij het account: "Brechtje1992" aan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, ik vraag verdomme al sinds het begin om tieten, krijg nul op 't rekest en nu gaan ze onderling tieten uitwisselen. Kanker zeg.
Als jij een foto van je scrotum stuurt, denken we er nog eens over om je op te nemen in onze uitwissel club.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, ik vraag verdomme al sinds het begin om tieten, krijg nul op 't rekest en nu gaan ze onderling tieten uitwisselen. Kanker zeg.
Ik vraag of je ze wilt zien zeg jij dat je niet kan komen. Dan niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
TOO OLD.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We moeten smoother zijn. Ik stel undercover voor. Maak jij het account: "Brechtje1992" aan?
Vraag maar aan wolvendagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jij een foto van je scrotum stuurt, denken we er nog eens over om je op te nemen in onze uitwissel club.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag of je ze wilt zien zeg jij dat je niet kan komen. Dan niet.
Ik zeg, doen McF. 14.gifquote:Op donderdag 9 april 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jij een foto van je scrotum stuurt, denken we er nog eens over om je op te nemen in onze uitwissel club.
En wie mag jij dan godverdomme wel niet zijn? Ik heb toch niet met je geknikkerd vroeger of wel soms?quote:
Amai, ge snapt dr weer geen niks van.quote:
Gooi wat pics van jouw tetten in mijn inbox danquote:
Nu hebben we je natuurlijk al door..quote:Op donderdag 9 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Amai, ge snapt dr weer geen niks van.
Je entert de SC met dat account en al die lesbische babes hier geilen er meteen op en sturen hun pictures in ruil voor wat nepfoto's. En die vinden het niet too old want ze zijn 16 en 17 enzo.
En mijn inbox.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gooi wat pics van jouw tetten in mijn inbox dan
quote:
Jij eerst!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gooi wat pics van jouw tetten in mijn inbox dan
WD is dertien, BT achtien of negentien en KB is 20+.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Amai, ge snapt dr weer geen niks van.
Je entert de SC met dat account en al die lesbische babes hier geilen er meteen op en sturen hun pictures in ruil voor wat nepfoto's. En die vinden het niet too old want ze zijn 16 en 17 enzo.
w1l jiJ mIjN KoNtjUh W3l zIeN!?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme krioro, je kan toch lezen. En nee, tenzij je stiekem iemand bent waarmee ik vroeger heb geknikkerd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
En wie mag jij dan godverdomme wel niet zijn? Ik heb toch niet met je geknikkerd vroeger of wel soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |