Klopt, en die van je ava lijkt uberveel op m'n nicht, maar die studeert Rechten en zou dat nooit doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten. Vrouwen en leeftijd is epic fail.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij me pics van jouwe zou sturen en ik zou zeker weten dat je echt de moeite hebt genomen om die foto's te maken en sturen dan zou ik het wel zo eerlijk vindenmaar in het algemeen niet nee.
Wat zou ik graag Danny zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij me pics van jouwe zou sturen en ik zou zeker weten dat je echt de moeite hebt genomen om die foto's te maken en sturen dan zou ik het wel zo eerlijk vindenmaar in het algemeen niet nee.
Ik voel me hier ook best oud, moet je nagaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef krioro het volgende:
Ik voel me oud, remlof kom eens ouder zijn.
*random foto's van internet upload op tinypic*quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het zeker weten gedeeltequote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*random foto's van internet upload op tinypic*
Prostituee.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een tietenpic gestuurd voor een unban!
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaars borsten toch niet naar elkaar sturen.
daar was je moeder vast niet blij meequote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. BT heeft sappige borsten zie ik netquote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaars borsten toch niet naar elkaar sturen.
Hoe denk je dat ik mod ben geworden.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik er wolvendagen op schrijvenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het zeker weten gedeelte!
Quote + krabbelt "ragmachine".quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. BT heeft sappige borsten zie ik net
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |