SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil.Q94 zuigt
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef DJ_Gadget het volgende:
Download boeken.De boeken die je nodig hebt staan er toch nooit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Download boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Download boeken.Ik heb een stel e-books op mijn computer staan, maar dat leest natuurlijk voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Voor komend blok hebben ze een boek van 186,- op de lijst gezet.Welke studie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Download boeken.KetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, als ik voor een fractie van de kosten een e-book zou kunnen kopen zou ik dat meteen doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een stel e-books op mijn computer staan, maar dat leest natuurlijk voor geen meter.
Vind je dat lekker lezen dan, van 't scherm?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als ik voor een fractie van de kosten een e-book zou kunnen kopen zou ik dat meteen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |