lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:28 schreef Isegrim het volgende:
Morgen als ik ga paardjerijden wordt het boven de 20 graden.
zandhappen FTWquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vier uur lang door de bossen en de duinen.En over het strand sjezen natuurlijk.
Ik val er nooit af.quote:
In volle galop voor een hindernis besluiten te stoppen will do.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val er nooit af.Ik rijd al twintig+ jaar. Moet heel wat gebeuren wil een knol mij afwerpen.
Je moet ook niet in volle galop over een hindernis springen. Wij leerden "op een gulden" springen: de instructeur legt een gulden op een halve galopsprong van de hindernis en daar moet het binnenachterbeen op afzetten. Kleine kans dat 'ie je er dan alsnog afgooit. Maar ja, de gulden is er niet meer...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In volle galop voor een hindernis besluiten te stoppen will do.
wel eens een jonge volbloedhengst onder het zadel gebrachtquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val er nooit af.Ik rijd al twintig+ jaar. Moet heel wat gebeuren wil een knol mij afwerpen.
Mijn eerste paardje was een bijna-volbloedhengst (vader volbloed ren-arabier, moeder half-arabier) die ik zelf heb ingereden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel eens een jonge volbloedhengst onder het zadel gebracht?
Of het dichtsbijzijnde cafe was 2 uur verderop en hebben ze een uur op de huifkar staan wachten :pquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 was om 03:15 thuis van stappen. Blijkbaar kun je je toch wel tot in de vroege uurtjes vermaken hier in Fryslân.
De laatste intersheepy stopt om tien uur al, ze hadden de sneltrekker gemist, en moesten nu met de stopkoequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of het dichtsbijzijnde cafe was 2 uur verderop en hebben ze een uur op de huifkar staan wachten :p
helipaardquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik stel voor om in heliport de binnenplaats op het Stroveer te vullen met zand en daar een HeliPaard neer te zetten
ik gok 5 uurquote:
Jij lekker op het balkon chillen en ik in affikkende treinen zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
prachtig weer in Balconië, vandaag...
arabieren zijn ponnies. we hadden het over paarden, toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn eerste paardje was een bijna-volbloedhengst (vader volbloed ren-arabier, moeder half-arabier) die ik zelf heb ingereden.
Tien voor drie. Daarna zetten ze er een groot hek met slot omheen, en is de stad dichtquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
arabieren zijn ponnies. we hadden het over paarden, toch?
voorzichtiger zijn met vuur dan...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij lekker op het balkon chillen en ik in affikkende treinen zitten.
ik geloof dat ik al mijn tenen wel an eens gebroken heb gehad, ja. Mijn wedstrijdpaard, Kwizats, was een crossbreed tussen een engelse volbloed en een gelderse, het schatje had een stokmaat van ruim 1,80, rondom beslagen met sportijzers en meestal scherpe stiften in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]We kunnen het ook over paard-op-teen ervaringen hebben. Doet au.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |