Van jou is zo'n topic niet echt geloofwaardigquote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Wat een kutziekte is dat toch ook. Voel me de hele week al verzwakt en kom daardoor mijn bed niet uit
Wordt eens tijd dat iemand een medicijn hiervoor uitvind, in plaats van die aidsremmers welke het proces alleen maar rekken
Samenvatting: aids
Klacht: aids
amenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:14 schreef Nobu het volgende:
Moet je maar geen kontseks met je vriendje hebben. De paus heeft je gewaarschuwd.
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:14 schreef Nobu het volgende:
Moet je maar geen kontseks met je vriendje hebben. De paus heeft je gewaarschuwd.
Van zijn wat?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:14 schreef Netsplitter het volgende:
Ben beter gewend van je pik.
Dat jij het letterlijk neemtquote:
Tyfus inderdaad, die staat op 2 in mijn lijst met favoriete ziektesquote:Op donderdag 9 april 2009 19:32 schreef damsco het volgende:
Wordt mijn pareltje van een topic weer niet goed gewaardeerd. De tiefus met jullie, stakkers
Ik hoop idd dat ze die aidsremmers niet aan jou verspillenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:32 schreef damsco het volgende:
Wordt mijn pareltje van een topic weer niet goed gewaardeerd. De tiefus met jullie, stakkers
Lambiekjequote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef fathank het volgende:
Aids bestaat heul niet. Dat is een verzinsel van de New World Order en de Illuminati samen.
Ik lees precies wat er staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij het letterlijk neemtzegt meer over jou dan over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |