abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:21:21 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67895790
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn ervaring is dat je geesten op meerdere manieren kunt waarnemen. Je kan ze aanvoelen, voelen, 'zien' (expres tussen haakjes, leg zo wel uit waarom), ruiken etc.
bedoel je voelen aanwezigheid en aanvoelen informatie verkrijgen ?
quote:
Ik kan al mijn hele leven entiteiten aanvoelen en soms ook zien, zien is eigenlijk niet direct zien met je ogen maar met je geestesoog, ofwel je 3e oog. Je krijgt beelden door van de entiteit. De entiteiten die ik meegemaakt heb zijn verschillend, 1 was een prototype engerd met een zwarte cape en bij het zien hiervan ging ik hyperventileren en kreeg ik het koud, warm en rillerig. Hele enge ervaring. Maar ik heb bv ook 2 entiteiten van kinderen gezien, een jongetje met een tuinbroek aan en een meisje met een rokje aan, denk dat ze beide een jaar of 7-8 waren. Deze zagen er weer heel normaal uit.
wat voor soort beelden krijg je als ik vragen mag en ben je je dan ook bewust van de entiteit alls je beelden doorkrijgt ? ik heb wel vaak beelden gehad maar zonder geesten te voelen of te zien daarnaast .
quote:
Ook kun je geesten / entiteiten tegenkomen tijdens bv een uittreding of astrale projectie, de ervaringen hiermee zijn weer anders dan wanneer je entiteiten waarneemt als je wakker bent omdat jouw ziel dan ook uit je lichaam is, jij en de entiteit zijn dan zeg maar in dezelfde 'dimensie'

god lastig uitleggen dit ik hoop dat het duidelijk is
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:29:10 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_67895993
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:21 schreef Summers het volgende:

[..]

bedoel je voelen aanwezigheid en aanvoelen informatie verkrijgen ?
[..]

wat voor soort beelden krijg je als ik vragen mag en ben je je dan ook bewust van de entiteit alls je beelden doorkrijgt ? ik heb wel vaak beelden gehad maar zonder geesten te voelen of te zien daarnaast .
[..]
Tja met voelen bedoel ik bv een windvlaag, ineens een kou ergens en dat soort dingen terwijl met aanvoelen ik bv 'weet ' dat er iets zit zonder dat daar direct een fysieke actie aan vooraf gaat.

De beelden die ik doorkrijg zijn dan van de entiteit in kwestie zoals bv de man met de cape of de 2 kinderen. Vaak zijn ze inclusief de kamer / lokatie waar ze zich bevinden en vaak zijn de personages ook een beetje doorzichtig.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:34:19 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67896125
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ik niet.
Ervaar het liever via gevoel.
De "echte" wereld is namelijk mijn enige grip op de realiteit dus als ik dan dingen met mijn ogen (eigenlijk hersennen) ga zien die er niet zijn of andere mensen niet kunnen zien zal ik mij zeer ongemakkelijk gaan voelen, denk ik.
Alles wat er gebeurt in visualisaties, mijn gevoel en bewustzijn is prima.
Maar daar mag het van mij dan ook blijven.
Ik heb geen behoeften om aura's, geesten en dat soort dingen te kunnen zien.
(Misschien ook omdat mijn ervaringen als kind er niet zo positief mee waren. Maar toch.)
Gevoel schijnt ook "sneller" te zijn dan zien , voelen hoef je niet meer te vertalen en zien nog wel .
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:49:54 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67896536
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja met voelen bedoel ik bv een windvlaag, ineens een kou ergens en dat soort dingen terwijl met aanvoelen ik bv 'weet ' dat er iets zit zonder dat daar direct een fysieke actie aan vooraf gaat.
Ok , ik voelde meestal een tintelende zware druk in het midden van mijn nek als er een aanwezigheid in mijn ruimte was .
quote:
De beelden die ik doorkrijg zijn dan van de entiteit in kwestie zoals bv de man met de cape of de 2 kinderen. Vaak zijn ze inclusief de kamer / lokatie waar ze zich bevinden en vaak zijn de personages ook een beetje doorzichtig.
Vind ik leuk om te weten omdat ik verschillende beelden heb gehad , inclusief kamer alsof je een diaprojector afspeelt ( dat bedoel je denk ik ? ) dan zie je idd de kamer nog , ook valt de kamer en locatie weg dus is het net of ik naar een film kijk en zie verder niks anders , ook heb ik weleens dat ik in die film zit in het lichaam van een vreemde en door diegene zijn ogen kijk en rond kan kijken , of ik ben zelf op een locatie en schrik dan als iemand te dichtbij langs me loopt ofzo .
Ik heb ook weleens gehad dat ik in het lichaam van een dode vrouw zat die op een kelderachtige keukentafel lag en dat vond ik eigenlijk wel naar .
Die beelden zijn trouwens levendiger dan deze realiteit , verschil tussen kleur en zwart / wit waarbij deze werkelijkheid in vergelijking zwart/wit is .
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:23:28 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_67897404
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok , ik voelde meestal een tintelende zware druk in het midden van mijn nek als er een aanwezigheid in mijn ruimte was .
[..]
Als ik het aanvoel dan is het vaak een onbehaagelijk gevoel, je adem stokt en je nekharen gaan bijna rechtop staan en soms ene beetje een misselijk gevoel bij mij.
quote:
Vind ik leuk om te weten omdat ik verschillende beelden heb gehad , inclusief kamer alsof je een diaprojector afspeelt ( dat bedoel je denk ik ? ) dan zie je idd de kamer nog , ook valt de kamer en locatie weg dus is het net of ik naar een film kijk en zie verder niks anders , ook heb ik weleens dat ik in die film zit in het lichaam van een vreemde en door diegene zijn ogen kijk en rond kan kijken , of ik ben zelf op een locatie en schrik dan als iemand te dichtbij langs me loopt ofzo .
Ik heb ook weleens gehad dat ik in het lichaam van een dode vrouw zat die op een kelderachtige keukentafel lag en dat vond ik eigenlijk wel naar .
Die beelden zijn trouwens levendiger dan deze realiteit , verschil tussen kleur en zwart / wit waarbij deze werkelijkheid in vergelijking zwart/wit is .
Ik heb nog nooit gehad dat ik door de ogen van een dode kijk gelukkig
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_67897462
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:42 schreef Darkwolf het volgende:
. Zeker met wat ik nog kan herinneren toen ik een klein kind was. Nee. Bah.
Grappig om te lezen, het schijnt dat ik als peuter de antwoorden van een televisieprogramma wist voordat ze gegeven werden, helaas is aan mij die gave voorbij gegaan ...
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:49:09 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67898189
Ook maar even een beroepsmatige tvp.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2009 @ 20:24:10 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_67906044
Interessant topic dit Ik heb een aantal keer een geest/entiteit gezien. Meestal is het inderdaad een doorzichtige versie, maar wel levensgetrouw. Bij een vriendin van mij heb ik haar opa gezien en ik kon hem omschrijven door zijn lichte linnen pak en hoed op. Bij mijn schoonmoeder zag ik de vader van mijn man op de bank liggen. Beide personen heb ik nooit in levende lijve mogen ontmoeten. Verder nog wat onbekende verschijningen gezien. Gelukkig went het wel, want in het begin was ik echt enorm bang.

Mijn zoontje van 2 heeft het sinds kort over een Sarah die beneden is. Nu kennen wij geen Sarah en ook niet uit de boekjes die we met hem lezen. Ik heb maar gevraagd of Sarah lief is en dat was zo. Nou, dan heb ik er geen problemen mee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:00:40 #34
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67994983
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
Je maakt een duidelijk onderscheid tussen de 'realiteit' en de andere werelden. Zijn die andere werelden in jouw ogen minder echt ? In mijn optiek niet.
...En vandaar waarom er in mijn post "echte" tussen aanhalings tekens stond!
quote:
Ze zijn alleen niet voor iedereen even makkelijk waar te nemen maar ze zijn er wel en ze zijn net 'echt' als deze wereld.
Dat klopt.
Maar ik heb toch liever grip op de zaak en wil er "fysiek" maar eentje echt kunnen "zien".
Dit gaat trouwens ook op voor geluid.
Stel ik zou stemmen of geluiden horen alsof ze "fysiek" ergens vandaan kwamen in de ruimte waar ik mij op dat moment bevind, dan zou ik ook niet echt blij zijn.
Mijn 5 zintuigen moeten gewoon deze wereld waarnemen en niets anders.
Ik wil gewoon een bepaalde grip en controlle op mijn "realiteit" behouden.
Wat mijn zesde zintuig verder doet zal mij een worst wezen.
Zolang de solide basis van mijn realiteit maar op orde is.
pi_68302197
Eenmaal een gevoel gehad waarvan ik dacht, huh? Wat is dat dan weer? Liep een keer in de gang richting de keuken en voelde een windvlaag, een aanraking langs mijn shirts op mijn zij. Was wel raar. Verder weinig raars meegemaakt.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:49:34 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68302683
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Agorias het volgende:
Eenmaal een gevoel gehad waarvan ik dacht, huh? Wat is dat dan weer? Liep een keer in de gang richting de keuken en voelde een windvlaag, een aanraking langs mijn shirts op mijn zij. Was wel raar. Verder weinig raars meegemaakt.
Een 'koele wind' voel ik ook langs mijn gezicht wanneer ik automatisch schrijf, dat vind ik nog steeds erg grappig.
The truth was in here.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:28:37 #37
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_68605184
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef sjoep het volgende:

.......

Wat is dan wel de bedoeling?
(wat mij betreft gaan we het orb-pad niet op, maar als iemand de link legt, so be it)?
Ik wil misschien nu de link dan wel leggen :

Gisteren is onze oudste kat Storm overleden , bij het vallen van de avond hebben we 'm begraven.
Vlak daarna heb ik een paar foto's gemaakt, van de plek waar hij ligt, en van een ander stuk tuin.
Voor mij voelt het cameraatje als een flut-ding en ik beweeg dan ook bijna altijd tijdens het knippen
en dat is op de foto's goed te zien.
De 2 foto's die ik laat zien omdat er wat te zien is wat met het blote oog niet waarneembaar was ,
is van een gedeelte tuin waar de kat niet ligt begraven, en het fel geel/oranje( bewogen) licht is een buitenlamp van de buren. Wat vinden jullie?

pi_68687974
Zo te zien zijn dat stof reflecties. Licht van de flitser wordt gereflecteerd door stofdeeltjes in de lucht en weer opgevangen door de camera. Heel veel mensen hebben dat met foto's maken bij schemerlicht Niks speciaals.

Zelf ben ik erg sceptisch meer een totale non believer. Ik geloof niet een geesten, entiteiten het hiernamaals of zielen leven. Naar mijn mening zijn geestverschijningen een verkeerde interpretatie van zintuiglijke waarneming. Vroegen werden allerlei natuurlijke fenomenen toegeschreven aan goden vanwege de simpele reden omdat de mensen deze fenomenen nog niet konden verklaren. Denk maar eens aan donder en bliksem. Ik denk dat het met geestverschijningen het zelfde is. Mensen nemen iets waar of ervaren een gevoel en kunnen het niet plaatsen. Omdat mensen het gevoel of de ervaring niet kunnen plaatsen binnen hun beschikbare kennis is het erg makkelijk en veilig om er het label bovennatuurlijk op te plakken zoals mensen vroeger overal het werk van god in zagen in de gebeurtenissen die zij niet konden verklaren.

Zelf heb ik nog niks mee gemaakt wat ik toe zou kunnen schrijven aan geesten of het bovennatuurlijke. Ik hoor wel eens geluiden die ik niet direct kan plaatsen. Mijn TV maakt 's nachts nog wel eens tikkende geluiden maar dat zijn waarschijnlijk onderdelen die krimpen/uitzetten door temperatuur verschillen. Lijkt mij een meer plausibele verklaring dan dat er een geest in mijn tv zit
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:37:06 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68688261
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:28 schreef JeetjeMina het volgende:

[..]

Ik wil misschien nu de link dan wel leggen :

Gisteren is onze oudste kat Storm overleden , bij het vallen van de avond hebben we 'm begraven.
Vlak daarna heb ik een paar foto's gemaakt, van de plek waar hij ligt, en van een ander stuk tuin.
Voor mij voelt het cameraatje als een flut-ding en ik beweeg dan ook bijna altijd tijdens het knippen
en dat is op de foto's goed te zien.
De 2 foto's die ik laat zien omdat er wat te zien is wat met het blote oog niet waarneembaar was ,
is van een gedeelte tuin waar de kat niet ligt begraven, en het fel geel/oranje( bewogen) licht is een buitenlamp van de buren. Wat vinden jullie?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik vind het in ieder geval een sfeervolle tuin!
The truth was in here.
pi_68688315
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:14 schreef sjoep het volgende:

Da's een wat ingewikkeld verhaal.
Maar in het kort.
Ik weet wie het is, het is een aardgeboden geest, en ik ben uiteindelijk ooit gedwongen om mijn collega er van te vertellen. Ik heb allerlei boodschappen van die geest gekregen (zowel in beelden als in dromen, gewoon letterlijke boodschappen), heb dat subtiel aangekaart, en uiteindelijk voor het blok gesteld door meneer de geest. Zij (collega) wil er niks van weten, nooit meer over gesproken.
En mijn collega maar klagen over hoofdpijn en dat ze niet kan slapen
Ik begrijp dus echt niet wat hier staat. Kun je het misschien anders uitleggen? Ben wel benieuwd naar hoe je dat verteld hebt aan je collega en wat zag je dan precies bij haar?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:39:24 #41
230727 sjoep
a new day!
pi_68690384
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik begrijp dus echt niet wat hier staat. Kun je het misschien anders uitleggen? Ben wel benieuwd naar hoe je dat verteld hebt aan je collega en wat zag je dan precies bij haar?
Die geest zit aan haar vast. Hij is aardgebonden omdat zij hem niet laat gaan (onbewust), ze sluit hem niet af. Tenminste, dat denk ik dat er aan de hand is.
Zie: http://www.inlove.nl/entiteiten.html#aardgebonden
Om energie te houden denk ik dat hij bij haar energie tapt. Ze slaapt heel slecht, heeft veel hoofdpijn.

Hij zette me voor het blok, door verbinding te maken met mij en daarbij mij zoveel fysiek ongemak te bezorgen dat ik weinig keuze had. Praten of het kantoor onderkotsen. Ik heb voor het eerste gekozen. Ook omdat hij in mijn hoofd zat te drammen "zeg het" "zeg het". Dat was al een paar dagen tot weken bezig en werd steeds dwingender.

Het is moeilijk om het precies te vertellen, omdat ik dan wel intieme details moet gaan vertellen .Van zowel mijzelf als van mijn collega.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_68835491
een Geïnteresseerde "sceptici tvp
pi_68849088
Ik denk zelf dat de ziel bestaat uit elektronen (elektriciteit). Om entiteiten/geesten te kunnen waarnemen moeten we deze elektrische deeltjes omzetten naar een te waarnemen iets.

Ik bedoel elektriciteit is ook onzichtbaar, het is echter alleen zichtbaar als je er iets mee doet. (meten bijvoorbeeld)
pi_68849856
Heb ik dit topic om zeep geholpen door deze post
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:07:12 #45
230727 sjoep
a new day!
pi_68850580
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
Ik denk zelf dat de ziel bestaat uit elektronen (elektriciteit). Om entiteiten/geesten te kunnen waarnemen moeten we deze elektrische deeltjes omzetten naar een te waarnemen iets.

Ik bedoel elektriciteit is ook onzichtbaar, het is echter alleen zichtbaar als je er iets mee doet. (meten bijvoorbeeld)
Waarom denk je dat de ziel bestaat uit elektronen dan?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_68850890
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:07 schreef sjoep het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de ziel bestaat uit elektronen dan?
Omdat je de ziel ook niet ziet. De ziel is net als een geest.

Elekrticiteit is ook onzichtbaar, je kunt het echter toonbaar maken.

Daarom denk ik dat de ziel/geest/entiteit ook uit elektronen bestaat.
pi_68894833
Vroeger rond me 6e/7e kon ik ze zien, stond regelmatig een entiteit voor me bed, of werd ik wakker doordat me hele bed liep te shaken, was er zooo bang door geworden, een hele tijd bij m'n moeder in bed geslapen toen. Die man die voor me bed stond was echt niet leuk, hij gaf me slechte gevoelens, niet op mijn gemak enzo. Nu voel of hoor ik ze nog wel eens, maar dat is minder geworden, best jammer eigenlijk ik vind het interessant.
Het is overigens niet interessant als ze je focking erg laten schrikken dat je ineens een hand op je schouder voelt ofzo

[ Bericht 8% gewijzigd door leipeshitouwes op 11-05-2009 09:02:14 ]
Yes, they're real.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:11:20 #48
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68895128
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef ManianMan het volgende:
Daarom denk ik dat de ziel/geest/entiteit ook uit elektronen bestaat.
Het zou mooi zijn als dit kon, want dat zou een hoop discussies tot een einde brengen betreft het wel of niet bestaan van de ziel.
Echter vrees ik dat de ziel op een ander trillings nivo zit.
Waarom kunnen sommige mensen immers geesten zien terwijl er geen verhalen bestaan van mensen die gevoelig zijn betreft het kunnen zien van (bijvoorbeeld) electriciteit?
(Althans, ik heb daar nog nooit van gehoord.)
  maandag 11 mei 2009 @ 09:27:39 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68895472
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als dit kon, want dat zou een hoop discussies tot een einde brengen betreft het wel of niet bestaan van de ziel.
Echter vrees ik dat de ziel op een ander trillings nivo zit.
Waarom kunnen sommige mensen immers geesten zien terwijl er geen verhalen bestaan van mensen die gevoelig zijn betreft het kunnen zien van (bijvoorbeeld) electriciteit?
(Althans, ik heb daar nog nooit van gehoord.)
Ik heb wel een keer iets moois gezien om een gloeilamp heen toen ik een keer wakker werd ,
ik noem het maar een uitdrukking van electriciteit ,
ik zag dus de gloeilamp , toen een stukje ruimte , toen een perfecte cirkel van ongeveer 20 cm breed waarin allemaal gouden wormpjes door ekaar krioelden , toen weer een stukje ruimte en toen een aura met alle kleuren daar omheen .
Dat was prachtig ! ik zei nog wauw zien jullie dat ( vriendin en zusje waren bij me ) maar die zagen het helaas niet , het was zo aanwezig dat ik eerst dacht dat ze het ook zagen
maar het was prachtig om te zien !
  maandag 11 mei 2009 @ 09:29:21 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68895517
Wat ook frappant is, een familielid van mij ligt op sterven, en hij zag vorige week aan zijn bed een man staan met een lange zwarte jas aan met gouden knopen en een hoge zwarte hoed op..
Gebruikte op dat moment nog geen morfine dan zou je kunnen denken dat hij hallucineert.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')