quote:Op donderdag 9 april 2009 18:15 schreef Ofresca het volgende:
Nee, Stadskanaal. Maar wel voor 3 weken. Is op zich best vervelend i.v.m. trainingen enzo. Maar ach! Heb nu wel een auto. O:)
Tot ziensquote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Ofresca het volgende:
't Wordt nog druk hier! Ik ga boodschappen doen (nu lekker rustig in dit zo Nederlandse dorp!)
Dreamerquote:
Hey Rauw, hoe is het eigenlijk afgelopen met de dame? Ik bedoel, ik heb een idee dat het allemaal niets positiefs is geworden, maar vraag me af wat er nu achter zatquote:
Mnrquote:
hoop gezeik gehad, ging weer iets beter, toen weer minder, toen weer beter en nu weer minderquote:Op donderdag 9 april 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Rauw, hoe is het eigenlijk afgelopen met de dame? Ik bedoel, ik heb een idee dat het allemaal niets positiefs is geworden, maar vraag me af wat er nu achter zat
Weet je dat inmiddels?
Sogeti??quote:Op donderdag 9 april 2009 18:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mnrgaat gaat ben nu ook online vanuit sogeti bij een avond vol presentaties.. (Studie gerelateerd)
Hoe was je dag ?
Lekker ! Geniet zequote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ze gingen een examen bespreken/oefenen wat ik tóch niet ga doen. En ik verlang gewoon naar een avondje alleen zijn
Ja, maar wat was nu de oorzaak?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hoop gezeik gehad, ging weer iets beter, toen weer minder, toen weer beter en nu weer minder![]()
Nog niet eens begonnen en nu al een knipperlichtrelatie
Hahaha ja niet bedrijf gerelateerde presentaties (Owasp)quote:Op donderdag 9 april 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Sogeti??![]()
Da's de concurrent![]()
Mijn dag was prima. Heeeeeel veel geniest en heel veel zakdoekjes gespendeerd, maar verder: goed! Ik ben er zeer content mee
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, maar wat was nu de oorzaak?
Weet je dat?
Ik heb geen idee wat Owasp isquote:Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha ja niet bedrijf gerelateerde presentaties (Owasp)
Maar mooi zo ! Naar van de verkoudheid natuurlijk
Heeft ze een verklaring gegeven voor het feit dat jullie hadden afgesproken en ze daar uiteindelijk niet op gereageerd heeft?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de oorzaak is....
Maar dat wil ik niet zeggen, dus het ligt eraan dat ze mij niet vertrouwd.
Internet en beveiliging gerelateerde zaken, eerste keer dat ik er ben. Geen idee wat ik moet verwachtenquote:
Jup, omdat ze me niet vertrouwde vanwege allerlei verhalen....quote:Op donderdag 9 april 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Heeft ze een verklaring gegeven voor het feit dat jullie hadden afgesproken en ze daar uiteindelijk niet op gereageerd heeft?
Mja... vertrouwen is lastig.. Nou ja, als je er geen plezier meer in hebt of aan beleeft, genoeg andere vrouwen
Ja logisch, dat is ook helemaal niet tof als ze je vragen niet beantwoordt.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jup, omdat ze me niet vertrouwde vanwege allerlei verhalen....
Week d'r op kwam ik r tegen, zoenen enzo... en staat het weer op een laag pitje... Sommige vragen antwoord ze niet op en dat irriteert me flink
Och, ik laat t vanaf nu wel van haar uit komen... Ik heb m'n best gedaan, nu mag zij haar best gaan doenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja logisch, dat is ook helemaal niet tof als ze je vragen niet beantwoordt.
Wat vervelend zeg.. Ja, het enige wat je haar kunt vragen is waar ze je niet in vertrouwt en als ze je daar geen kans in wil geven is dat heel jammer, vooral voor haar!
Ze weet niet wat ze mist aan zo'n leuke kerel!
Nou, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar communicatie is bij mij toch wel een vereiste, ik wil graag met iemand kunnen praten, praten en praten. Laat haar maar lekker haar best doen, wanneer ze je de moeite waard vindt, komt ze vanzelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik laat t vanaf nu wel van haar uit komen... Ik heb m'n best gedaan, nu mag zij haar best gaan doen![]()
Daarom, als ze het hebben wil moet ze het maar komen halen... Ben al veel te goed voor 'r geweestquote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar communicatie is bij mij toch wel een vereiste, ik wil graag met iemand kunnen praten, praten en praten. Laat haar maar lekker haar best doen, wanneer ze je de moeite waard vindt, komt ze vanzelf.
In ieder geval ben jij altijd in het beste gezelschap, jijzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |