quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie ben jij om te bepalen wat een ander mooi vind? Jij vind er niks aan, een ander vind het geweldig. Ieder zijn eigen smaak.
Dat dus. Slotje !!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Schokbreker het volgende:
Smaken verschillen.
Onterechte klacht.
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie ben jij om te bepalen wat een ander mooi vind? Jij vind er niks aan, een ander vind het geweldig. Ieder zijn eigen smaak.
Dat dan weer wel. ieder zijn eigen smaak maar ik hoef er niet van mee te genieten als ik dat niet wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef dagdag het volgende:
Erger zijn die gasten die de muziek op hun mp3 speler zetten, en dan lekker uit dat low quality boxje laten dreunen
Waarom vraag je het je af? In jou mening is het kutmuziek, maar een ander vind het leuk. Ik snap de vraag dus gewoon niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?
Kan je zelf niet lezen? Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?
Deathmetalquote:
Hij heeft het over 'bepalen wat een ander mooi vindt'. Dat doe ik niet, ik vraag me gewoon af waarom men het luistert.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Kan je zelf niet lezen? Dat zegt hij toch ook niet?
Death metal
Dirtyhouse
Omdat ze het wel mooi vinden ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'bepalen wat een ander mooi vindt'. Dat doe ik niet, ik vraag me gewoon af waarom men het luistert.
Juistem. Maar waarom vind iemand zoiets leuk/mooi?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, ik kan niet bepalen waarom een ander iets mooi vind.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Juistem. Maar waarom vind iemand zoiets leuk/mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |