Altijd leuk als je er bent !quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand blij is je te zien![]()
![]()
![]()
En dan ga ik nu ff eten
Ik ga ook alleen joh, kan jou het schelenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik ken niemand die mee wil
Helaas te recent om de #1-positie op de Top2000 te bereiken.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Po Po Pokerface ! blijft leuk en terecht weer op P1![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas te recent om de #1-positie op de Top2000 te bereiken.
+, dat ik ben vergeten te vertellen, dat ik niet zo heel veel geld meer hebquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen joh, kan jou het schelen
Dinsdag avond Sony Vegas Movie Studio besteld, vandaag om 1300 had ik 'em. En op de site van FedEx zag ik precies waar het pakketje wasquote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Ik wacht nou al 3 weken op de Iiyama 24" Wide TFT E2407HDS-B1 - 2MS - VGA DVI HDMI.. ding is schijnbaar erg slecht leverbaar
Damn, wat een goede service ! wou dat het bij mij ook zo snel ging.. Maar ik wacht geduldig af (grom).quote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dinsdag avond Sony Vegas Movie Studio besteld, vandaag om 1300 had ik 'em. En op de site van FedEx zag ik precies waar het pakketje was.
Ik luisterde al ff mee, maar ik was mn batterij aan het sparen. Anders is mn telefoon leeg voordat MM op is of dat ik thuis ben.quote:
Slim ! en nu ben je thuis en kun je losquote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luisterde al ff mee, maar ik was mn batterij aan het sparen. Anders is mn telefoon leeg voordat MM op is of dat ik thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |